Mazda MX-3 EC KL-ZE '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Rafał_ » 10 sty 2013, 15:23

Rotrex poszedł za jedyne 8400zł :| Grubo :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Gib » 10 sty 2013, 15:53

Niezła cena jak na używkę.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez weede » 10 sty 2013, 17:04

jarek.ZE napisał(a):Rotrex poszedł za jedyne 8400zł :| Grubo :)

Bo to był gotowy KIT ale cena i tak opór :)

Normalne NOWY zestawy zrób to sam z Rotrexem + chłodzenie oleju + pompka chodzą za 1600 funciaków.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez onyx » 10 sty 2013, 19:01

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Rafał_ » 10 sty 2013, 19:18

Widziałem go. Myślę, że to będzie koszt 5-6k zł. Nadal grubo :) .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Rafał_ » 20 sty 2013, 11:58

AFPR Aeromotive A1000-6, wskaźnik ciśnienia Aeromotive, adapter na listwę paliwową:

IMG_4825.JPG


IMG_4819.JPG
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez weede » 20 sty 2013, 15:42

Bardzo ładny – jakie wtryski maja byc?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 20 sty 2013, 16:34

A po co wam takowe regulatory, 3 barowy spokojnie daje rade, chyba że będziecie podnosić ciśnienie, ale chyba bezpieczniej 3 baty na listwie niż 4 albo więcej :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 20 sty 2013, 18:14

mlody1921 napisał(a):A po co wam takowe regulatory


Też jestem takiego zdania ;) Wiadomą sprawą jest, że lepiej dobrać wtryskiwacze odpowiedniej wydajności niż się bawić w regulatory, aka bez sensu.

Za kasę jaką kosztował ten regulator, miałbyś komplet wtryskiwaczy na silnik -6x 370cc z SR20DET i paliwa byś miał w zapasie pod ewentualne przyszłe mody, a kasy by jeszcze zostało :P Chyba, że to Aeromotive style ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Rafał_ » 20 sty 2013, 23:32

Wtryski z millera są p&p i nie trzeba rzeźbić listwy :) . Podniesiemy delikatnie ciśnienie i na 0,4 spokojnie dadzą radę, a przy tym duty cykle będzie ok. Wtryski były w bardzo dobrej cenie, a FPR kupiony na aukcji ebay za 1/4 nowego i nie jest to Aeromotive style. Więc jeśli chodzi o ekonomię to nie wyszło źle <ok> . Dalsze mody (większe doładowanie) to odległe plany więc nie mam ciśnienia na więcej paliwka <faja>

A nie jest czasami tak, że jak wrzucasz wydajniejszą pompę 255lph gdzie ciśnienie na wyjściu jest sporo większe to 20 letni seryjny regulator może nie pracować prawidłowo i np."popuszczać" ??
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez onyx » 20 sty 2013, 23:43

jarek.ZE napisał(a):nie trzeba rzeźbić listwy

te, które proponowałem powinny być plug&play

jarek.ZE napisał(a):A nie jest czasami tak, że jak wrzucasz wydajniejszą pompę 255lph gdzie ciśnienie na wyjściu jest sporo większe to 20 letni seryjny regulator może nie pracować prawidłowo i np."popuszczać" ??


Nigdy mi się tak nie zdarzyło ;)

Seryjne wtryski z milenii to 290cc/min, jaką wydajność będą miały po podniesieniu ciśnienia do zakładanego przez Ciebie?

Co do tego wskaźnika na regulatorze, to od razu pomyśl nad przeniesieniem go do kabiny. Chyba, że podczas jazdy będziesz siedział pod maską :P Ciśnienie na jałowych obrotach niewiele Ci powie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Rafał_ » 21 sty 2013, 00:09

onyx napisał(a):te, które proponowałem powinny być plug&play

Trzeba rozwiercać listwę bo są szersze, i delikatnie spiłować u góry bo są niższe.

onyx napisał(a):Seryjne wtryski z milenii to 290cc/min, jaką wydajność będą miały po podniesieniu ciśnienia do zakładanego przez Ciebie?

ok. 330cc/min
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez onyx » 21 sty 2013, 01:26

No to na te 0,4 powinny styknąć. Choć przeróbka pod nissanowe to w sumie prosta sprawa :) Zwiększenie średnicy załatwi każdy ogarnięty frezer za przysłowiową flaszkę. Zamiast spiłowywać wtryskiwacze, bym raczej dorobił pierścionek dystansowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Rafał_ » 21 sty 2013, 01:45

Nie chodziło mi o piłowanie wtrysków :P Tylko o listwę :)

Jak będzie większe zapotrzebowanie na paliwo to wrzucę primary 550cc z rx7 :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez mlody1921 » 21 sty 2013, 01:47

550cc to już 500+ to już kucizna silnika i skrzynie nie od mazdy :D i nie FWD to predzej auto zmienisz:)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafał_ » 21 sty 2013, 03:02

Myślę, że 550cc są już konieczne do 400+ :) Z tego co pamiętam lukster latał na pograniczu wydajności wtrysków z nissana przy mocy 370KM :) P&P pasują również secondary 850cc z rx7 :D
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez mlody1921 » 21 sty 2013, 20:31

Niezłe plany :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafał_ » 21 sty 2013, 20:41

he, he.. żarcik
Na razie skupmy się na kompletowaniu gratów, a na liście wciąż mało "odhaczonych" pozycji :|
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Piotr_ » 22 sty 2013, 00:54

będzie gruuboo :D szykują się ciekawe pojedynki <diabełek>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez mlody1921 » 22 sty 2013, 15:39

Przy takiej pogodzie to sie nic niechce, też zabieram sie do robienia instalki pod EMU i jak narazie krew z nosa :/
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy