Premacy nie odpala – błąd P1189
Witam koledzy nie moge uruchomic mojej Premacy własnie wruciłem od elektromechanika diagno to kod błędu P1189 Pump Speed Signal czujnik prędkości pompy
czy ktoś może mi pomuc gdzie znajduje się ten czujnik
czy ktoś może mi pomuc gdzie znajduje się ten czujnik
- Od: 7 sty 2013, 23:00
- Posty: 25
- Skąd: HRUBIESZÓW
- Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW
22540TOM napisał(a):kolego a jakis rysunek totografie
to te czujniki koło spv od góry
na foto,to ten po prawej do połowy widoczny.
Ostatnio edytowano 6 lip 2013, 15:31 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zdjęcie
Powód: zdjęcie
dzięki kolego za pomoc jusz będe wiedział co szukac bo jusz chciałem SPV wymieniac
był problem z odczytaniem bo interfejs nir chciał się polączyc z kompem
Dopisano 10 sty 2013, 11:49:
koledzy mam pytanie czy osprzęt pompy z astry II jest taki sam jeśli chodzi o czujniki w pompie wtryskowej, bo dziś w serwisie mazdy w Lublinie poinformowali mnie że czujnik kontroli prędkości pompy występuje tylko z pompą wtryskową koszt 14 800 zł
był problem z odczytaniem bo interfejs nir chciał się polączyc z kompem
Dopisano 10 sty 2013, 11:49:
koledzy mam pytanie czy osprzęt pompy z astry II jest taki sam jeśli chodzi o czujniki w pompie wtryskowej, bo dziś w serwisie mazdy w Lublinie poinformowali mnie że czujnik kontroli prędkości pompy występuje tylko z pompą wtryskową koszt 14 800 zł
- Od: 7 sty 2013, 23:00
- Posty: 25
- Skąd: HRUBIESZÓW
- Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW
dobry krok bo na bank jest syf a jak jest dojście to można się pobawić 

dobrze wyczyścić trzeba kanały w samej głowicy jak i w kolektorze, nie zapominając o jego wymoczeniu i wypłukaniu
To zacznijmy od początku, czyli sprawdzenie przekaźnika i podmiana SPV
ja bym podmienił jednak SPV
22540TOM napisał(a):Witam koledzy nie moge uruchomic mojej Premacy własnie wruciłem od elektromechanika diagno to kod błędu P1189 Pump Speed Signal czujnik prędkości pompy
Neonixos666 napisał(a):ja bym podmienił jednak SPV
22540TOM napisał(a):SPV jest ok sprawdzony koles który sprawdzał pompe sprawdził tesz zawory i czujniki i są ok, czyli pewnie coś na elektryce
dlatego sugeruję sprawdzić wiązki,a w szczególności ten odcinek pod pompą vaccum.
No so no so sie nabija ze mnie hehe.tadziol napisał(a):stary...dobry...say....![]()
Ps. U mnie przetarcie w tym miejscu wywoływało błąd czujnika temperatury paliwa hiehie (jak pamiętam 1 od lewej na pompie). Pojawiał się błąd gdy wpadałem w sporą kałużę. Wiązka gruba i loteria, na które przewodziki padnie
Tapnięte z N7000
Pozdrawiam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość