Premacy nie odpala – błąd P1189
Witam koledzy nie moge uruchomic mojej Premacy własnie wruciłem od elektromechanika diagno to kod błędu P1189 Pump Speed Signal czujnik prędkości pompy 
czy ktoś może mi pomuc gdzie znajduje się ten czujnik
			
			
		czy ktoś może mi pomuc gdzie znajduje się ten czujnik

- Od: 7 sty 2013, 23:00
 - Posty: 25
 - Skąd: HRUBIESZÓW
 - Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW
 
22540TOM napisał(a):kolego a jakis rysunek totografie
to te czujniki koło spv od góry
na foto,to ten po prawej do połowy widoczny.
Ostatnio edytowano 6 lip 2013, 15:31 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
					
Powód: zdjęcie
			Powód: zdjęcie
dzięki kolego za pomoc jusz będe wiedział co szukac bo jusz chciałem SPV wymieniac 
był problem z odczytaniem bo interfejs nir chciał się polączyc z kompem
Dopisano 10 sty 2013, 11:49:
koledzy mam pytanie czy osprzęt pompy z astry II jest taki sam jeśli chodzi o czujniki w pompie wtryskowej, bo dziś w serwisie mazdy w Lublinie poinformowali mnie że czujnik kontroli prędkości pompy występuje tylko z pompą wtryskową koszt 14 800 zł
			
			
		był problem z odczytaniem bo interfejs nir chciał się polączyc z kompem
Dopisano 10 sty 2013, 11:49:
koledzy mam pytanie czy osprzęt pompy z astry II jest taki sam jeśli chodzi o czujniki w pompie wtryskowej, bo dziś w serwisie mazdy w Lublinie poinformowali mnie że czujnik kontroli prędkości pompy występuje tylko z pompą wtryskową koszt 14 800 zł

- Od: 7 sty 2013, 23:00
 - Posty: 25
 - Skąd: HRUBIESZÓW
 - Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW
 
dobry krok bo na bank jest syf a jak jest dojście to można się pobawić 
			
			
		
dobrze wyczyścić trzeba kanały w samej głowicy jak i w kolektorze, nie zapominając o jego wymoczeniu i wypłukaniu
			
			
		To zacznijmy od początku, czyli sprawdzenie przekaźnika i podmiana SPV
			
			
		ja bym podmienił jednak SPV
			
			
		22540TOM napisał(a):Witam koledzy nie moge uruchomic mojej Premacy własnie wruciłem od elektromechanika diagno to kod błędu P1189 Pump Speed Signal czujnik prędkości pompy
Neonixos666 napisał(a):ja bym podmienił jednak SPV
22540TOM napisał(a):SPV jest ok sprawdzony koles który sprawdzał pompe sprawdził tesz zawory i czujniki i są ok, czyli pewnie coś na elektryce
dlatego sugeruję sprawdzić wiązki,a w szczególności ten odcinek pod pompą vaccum.
No so no so sie nabija ze mnie hehe.tadziol napisał(a):stary...dobry...say....![]()
Ps. U mnie przetarcie w tym miejscu wywoływało błąd czujnika temperatury paliwa hiehie (jak pamiętam 1 od lewej na pompie). Pojawiał się błąd gdy wpadałem w sporą kałużę. Wiązka gruba i loteria, na które przewodziki padnie
Tapnięte z N7000
Pozdrawiam
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości



