Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez waldii » 3 paź 2012, 21:50

kurde jaki kazdy mądry teraz.To za duza locha,a to tamto ,a to moment nie ten.Sami profeszjonalisci.A co do czego na ogolnopolskim wyskakuje taki jeden z drugim,turbo burbo i ledwo lamie 16tki <lol> <lol> <lol> <lol>
waldii
 

Postprzez onyx » 3 paź 2012, 23:14

waldii napisał(a):kurde jaki kazdy mądry teraz.To za duza locha,a to tamto ,a to moment nie ten.Sami profeszjonalisci.A co do czego na ogolnopolskim wyskakuje taki jeden z drugim,turbo burbo i ledwo lamie 16tki <lol> <lol> <lol> <lol>


Tak tak wszyscy się czepiają ;) Dobrze, że jest taki obrońca jak Ty waldii <lol> Nie wygląda jakby tekkenfan potrzebował adwokata. Szkoda, że nic mądrego w temacie nie napisałeś, tylko szukasz dziury w całym ;P Piszesz tak jakby koledze nikt nie chciał pomóc w fazie projektu, a teraz tylko krytyka z każdej strony. Dla mnie to wygląda trochę inaczej.

Chyba każdy ma prawo się wypowiedzieć, a w dodatku tego typu dyskusja raczej wpływa pozytywnie – można się czegoś dowiedzieć nowego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Grzesiu » 4 paź 2012, 07:33

waldii napisał(a):kurde jaki kazdy mądry teraz.To za duza locha,a to tamto ,a to moment nie ten.Sami profeszjonalisci.A co do czego na ogolnopolskim wyskakuje taki jeden z drugim,turbo burbo i ledwo lamie 16tki


dobrze że chociaż Ty masz tyle "mądrego" do powiedzenia i napisania, aż mi się kojarzy w ... <dupa> był i g... widział;)

Cóż, a jako że modyfikacjami, autami turbo, sportem, etc. zajmuję się zawodowo, to miewam co nie co, rzadko bo rzadko do powiedzenia, tutaj rozbijało się dosyć błędnie o doładowanie, to pozwoliłem sobie wyjaśnić, ale można się też spuszczać i cieszyć nie mając tak w zasadzie pojęcia czy jest nad czym, czy ma się do czynienia z normalnym efektem. Generalnie.. autka na proste mnie nie jarają, bo tak czy inaczej FWD na prostej nic nie zwojuje, nigdy;) tak patrząc przez pryzma samochodu bez względu na napęd, zacząłbym od tego.

pozdro, jak już powiedziałem projekt jest fajny, a co do sprzęgła to potrzebujesz mocny docisk (KL np.), tarcza wystarczy zwykła, skoro u mnie przenosi 300Nm to i u Ciebie przeniesie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Jacek176 » 4 paź 2012, 08:02

Jeśli macie skrzynie GT to najtańszym rozwiązanie będzie chyba docisk od KL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez mlody1921 » 4 paź 2012, 12:46

Tak jest ponoć doscisk z KLa trzyma do 400-500niuta u mnie na początku było lux dopuki sie nie dotarł spiek i jazda w korku to tragedia no ale coś za coś
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 4 paź 2012, 13:29

Proponuje skończyć osobiste wycieczki, a żeby nie wracać do tematu że za duże turbo i takie tam.
Założenia projektowe zostały zrealizowane z nadwyżką auto posiada taką charakterystykę jak chciałem. Jeżeli miałbym jeszcze raz rozpoczynać projekt od początku poszedłbym dokładnie tą samą drogą <serduszka>

Grzesiu napisał(a):dobrze że chociaż Ty masz tyle "mądrego" do powiedzenia i napisania, aż mi się kojarzy w ... <dupa> był i g... widział;)

oj żebyś się nie zdziwił, gdyby nie Waldii to zarówno ten projekt jak i kilka innych pewnie by nie jeździło tak jak jeździ. Tak więc zanim coś się o kimś napisze do wypadałoby chociaż coś o tej osobie wiedzieć. <peace>

Co do sprzęgła to pewnie się skończy na docisku K-serii ale tak jak pisałem wcześniej mam nadzieje że
obecne sprzęgło jeszcze trochę pociągnie bo nie chciałbym 2 razy zrzucać skrzyni, a na chwilę obecną mam zamiar ogarnąć zawieszkę no i heble.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mx6sc » 4 paź 2012, 13:43

co do sprzęgła to zastanów się nad kevlarowym i dociskiem z kl jest to super alternatywa dla spieka a daje radę w cywilizowany sposób się poruszać ja wkładałem takie (nie docisk) do "zaspawanej" e30 do civa b16 z porównywalnym wiaderkiem miałem u siebie w fordzie i bf gtx po zmianie na zamach i sprzęgło z b6 sohc i dawało rade w bf-ie i civicu chodzi na seryjnym docisku
dyfry nie lubią spieka ;P
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez tekkenfan » 4 paź 2012, 13:53

Dzięki za podpowiedź, ja chcę uniknąć spieka bo jego życie jest krótsze a druga kwestia to jest mój codzienny środek lokomocji :D
A gdzie można obić sprzęgło okładziną kewlarową? No i jakie to są koszty?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mx6sc » 4 paź 2012, 16:45

u nas taki zabieg w zależności od wielkości ale za moje kevlar to około 130 a organiczne 90 ale jest to indywidualna wycena poszukaj gości którzy regenerują sprzęgła i powinni ogarnąć temat :)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Gib » 4 paź 2012, 16:47

Zł czy Euro?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mx6sc » 4 paź 2012, 16:51

sama tarcza pln'ów oczywiście :P
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez tekkenfan » 4 paź 2012, 17:09

Kurde spodziewałem się deko wyższych cen. Zobaczę co mi powiedzą w zakładzie gdzie obijałem obecną tarczę. Jeszcze raz dzięki za pomysła :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Capazo » 4 paź 2012, 19:23

waldii napisał(a):kurde jaki kazdy mądry teraz.To za duza locha,a to tamto ,a to moment nie ten.Sami profeszjonalisci.A co do czego na ogolnopolskim wyskakuje taki jeden z drugim,turbo burbo i ledwo lamie 16tki <lol> <lol> <lol> <lol>


Jak kierownik <dupa> to 1000KM nie pomoze. Nikogo nie urazajac, Samochody ktore zjawily sie na Rykach z adnotacja T, sa traktowane jako Daily Car i nikt chyba tutaj nie myslal o robieniu jakis czasow w fazie projektu. Qubatron czy Malutka, to typowe autka, ktorymi milo sie porusza w miejskim zgiełku, nie szarpie, nic nie odlatuje zrobione z klasa. Jak i reszta aut ktore byly, Peple Hate Me, Onyx. Jedyne auto przygotowane do dragu to Jarek ZE i ..... KONIEC Wiec nie ma co sie napalac na jakies super czasy, bo jedynie Grzesiu zrobil czas lepszy od Czarnej Wdowy. Po 2 turba w BWM czy Hondach sa tak oklepane ze zakladanie ich to jak wymiana klockow. W mazdach to dopiero sie zaczyna, wiec spokojna glowa za pare lat mazdy beda straszyc Scream Pipe <cisza>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Grzesiu » 4 paź 2012, 22:12

ja zrobiłem gdzieś jakiś czas? nie to chyba nie o mnie. Kiedyś na setupie 180KM byłem na 1/4, tylko gdzie to było, w piotrkowie chyba! ale to była zabawa z pełnym bagażnikiem i pasażerem a nie walka o czasów.
Z obecnych jeżeli o czasach mowa, to wiem że moja NA w setupie "Function over fashion" (~210KM/285Nm) robi regularne 6sek-100kmh, ale nie jestem mistrzem prostej i raczej nie ogarniam.

spieka to ja bym sobie na razie darował, wyrzucanie pieniędzy, mocny docisk utrzyma w ryzach dobrego organika, a i komfort pozostanie.

Ps. z "jazdami" nie zaczynam i kontynuował nie będę, ale jeżeli na zwyczajną i rzeczową dyskusję ktoś wgryza się z taką "kulturą" i "wiedzą" to milczeć nie przystoi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez tekkenfan » 4 paź 2012, 22:38

Capazo napisał(a):Samochody ktore zjawily sie na Rykach z adnotacja T, sa traktowane jako Daily Car

U mnie jest to samo, auto ma wyglądać zarówno wew. i zewnętrznie jak seria (i na razie jest to zrealizowane, no może poza kilkoma zegarkami na desce, ale miłośnicy diód i płomieni i tak pewnie myślą że to tylko taki bajer <lol> ), co nie zmienia faktu że chciałoby się też zrobić jakiś fajny czas na 1/4 :D Przyszły sezon pokaże czy potrafię zmieniać biegi hehe.

Grzesiu napisał(a):spieka to ja bym sobie na razie darował

Tak jak już pisałem spiek to będzie ostateczna ostateczność ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Capazo » 4 paź 2012, 23:39

Grzesiu napisał(a):ja zrobiłem gdzieś jakiś czas?


Chodzi o Onyxa...

Co do sprzegła ja mam 250Nm niecałe upalam je juz chyba 3 rok, tor nie tor, 1/4 itd i nic sie z nim nie dzieje.

tekkenfan napisał(a):co nie zmienia faktu że chciałoby się też zrobić jakiś fajny czas na 1/4


przy tej budzie i tych mocach co wypluło + opony PORZADNE + dobry kierownik bedzie zamiatac spokojnie zejdziesz na 14, a to juz moim zdaniem jak na auto słuzbowe zacny wynik! <faja>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Gib » 5 paź 2012, 01:07

Capazo napisał(a):Chodzi o Onyxa...


Raczej o Magdę, bo Onyx zdaje się złamał Nissanem 16 sekund ;) Taki szczegół.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez onyx » 5 paź 2012, 01:49

Gib napisał(a):
Capazo napisał(a):Chodzi o Onyxa...


Raczej o Magdę, bo Onyx zdaje się złamał Nissanem 16 sekund ;) Taki szczegół.


ok. 150-160 konne MX-6 raczej nie miało prawa złamać 16sek ;) Zwłaszcza fully loaded.
Temat czasu Magdy był już maglowany w jej wątku, więc tych którzy mają z tego powodu problemy zapraszam do lektury. Auto teraz zdecydowanie lepiej podaje o czym Gib miał okazję się przekonać :)
Więc takie pieprzenie odnośnie 16 sek. proszę sobie wsadzić... między bajki.


A co do sprzęgła też polecam kevlar. Robiłem sprzęgło u Wróbla i koszt tarczy też był w okolicach 130zł w połączeniu z dociskiem ACT nie mam w ogóle problemów a samo sprzęgło zachowuje się jak seria – pomijając mocny docisk ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 5 paź 2012, 11:40

O tak podaje zacnie, ciężko nadążyć moim mastodontem za wami :) Co do łamania 16 sekund 160 konnymi MX6 to z kolei nie do końca prawda bo był taki zlot w sochaczewie gdzie Siwy swoją padliną shamowaną na 150@186 dokonał tego wyczynu :D
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mlody1921 » 5 paź 2012, 13:07

MI tarcze spieka nabijał wróbel dobra kasa szybko sprawnie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy