Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Sprawdziłem bezpieczniki i ten od świec był spalony-wymieniłem. Przy okazji przeczyściłem styki tego przekaźnika. Jutro sprawdzę czy rano kontrolka się zapali i czy przyczyną mógł być ten bezpiecznik. Mam nadzieję, że tak 
- Od: 12 gru 2011, 19:44
- Posty: 26
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda 6, 2003 GY, 2.0 CD 121KM
Wiem że gdziś było opisywane ale jakoś nie moge odnaleść, chodzi mi o oliwe do M6 mojej wiem że 5w40-5w30, a czytałem też o 5w20,tylko nie wiem jakiej marki wybrać 

Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Witam
5w-20 masz na korku oleju ale mozesz 5w-30 lub , bo widzę że masz gaz 5w-40 np ten
http://allegro.pl/amsoil-european-car-f ... 80333.html
Pozdrawiam
5w-20 masz na korku oleju ale mozesz 5w-30 lub , bo widzę że masz gaz 5w-40 np ten

Pozdrawiam
-
Grucha
Zdrowy silnik nie bierze oleju no chyba ze często autostrada i duże prędkości.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
Grucha
panowie...
o ubytkach oleju... zapraszam tutaj:
viewtopic.php?f=60&t=43104
to juz nie jest szybkie pytanie..
o ubytkach oleju... zapraszam tutaj:
viewtopic.php?f=60&t=43104
to juz nie jest szybkie pytanie..
Mam zalany Mazda Dexelia Ultra 5w30, no i czy moge uzupelnic ubytek Castrol EDGE 5w30 ? Bo akurat wala mi sie takowy w garazu. a dexeli i tak u mnie nie dostane. Czytalem, ze EDGE 5w30 to uniwersalny olej do diesli i benzyniakow, czy lepiej 5w30 magnatec jak juz Castrol ?
Ostatnio edytowano 8 wrz 2012, 21:21 przez qweerty, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 21 lip 2012, 21:23
- Posty: 116
- Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG
Grucha napisał(a):5w-20 masz na korku oleju ale mozesz 5w-30 lub , bo widzę że masz gaz 5w-40
Możesz rozwinąć (albo pokierować mnie do wyjaśnienia) dlaczego przy gazie 5W40? Może też powinienem się "przerzucić"?
Wypowie sie ktos kompetenty co do tego Castrola Edga ?
Jesli sie ma gaz to lepiej sie przestawic na 5w40 ? Bo ja sam tego nie wiem, moze zamiast zrobic dolewki lepiej bedzie zmienic olej na ten przychylniejszy do gazu. Fajnie jakby ktos kompetentny sie wypowiedzial.
Jesli sie ma gaz to lepiej sie przestawic na 5w40 ? Bo ja sam tego nie wiem, moze zamiast zrobic dolewki lepiej bedzie zmienic olej na ten przychylniejszy do gazu. Fajnie jakby ktos kompetentny sie wypowiedzial.
Ostatnio edytowano 8 wrz 2012, 21:20 przez qweerty, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 21 lip 2012, 21:23
- Posty: 116
- Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG
qweerty napisał(a):zamiast zrobic dolewki lepiej bedzie zmienic olej na ten przychylniejszy do gazu
a pytales w dziale LPG?

Dopisano So, 8 wrz 2012, 20:42:
uzupelnienie...
dlaczego pytasz sie o kilka (powiazanych) tematow w dwoch dzialach? jak juz zaczales w jednym (LPG)?
mysle, ze tam powinienes kontynuowac...
kubsztyk napisał(a):Koszt prostowania może oscylować w granicach 50-100zł.
jezeli beda odpryski, to dojdzie malowanie klapy...
Odprysk już jest widoczny wiec prostowanie delikatna szpachla i malowanie czyli kompletna renowacja całego elementu obstawiam 300zł niestety :/
Też zrobiłem sobie małą kukę na drzwiach uszkodzenie trochę mniejsze. Za zrobienie zaśpiewali 250zł, wiec kupiłem lakier zaprawkowy za 30zł troszkę wyprostowałem, a dziurę uzupełniłem zaprawką. No i prawie nie widać :p
Też zrobiłem sobie małą kukę na drzwiach uszkodzenie trochę mniejsze. Za zrobienie zaśpiewali 250zł, wiec kupiłem lakier zaprawkowy za 30zł troszkę wyprostowałem, a dziurę uzupełniłem zaprawką. No i prawie nie widać :p
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Poczytaj sobie: http://wgnieceniakaroserii.com.pl/oferta.php
i obejrzyj: http://www.youtube.com/watch?v=QPWz36seohA
Gość prostował mi wgniotki już dwa razy i da się to zrobić prawie idealnie. Ale jak jest ostre wgniecenie, a nie łagodnym łukiem, to już się tak nie da. Osobiście wolę jak jest malutka pozostałość po takiej wgniotce, niż żeby na moim aucie siedziała szpachla
i obejrzyj: http://www.youtube.com/watch?v=QPWz36seohA
Gość prostował mi wgniotki już dwa razy i da się to zrobić prawie idealnie. Ale jak jest ostre wgniecenie, a nie łagodnym łukiem, to już się tak nie da. Osobiście wolę jak jest malutka pozostałość po takiej wgniotce, niż żeby na moim aucie siedziała szpachla

kubsztyk napisał(a):Osobiście wolę jak jest malutka pozostałość po takiej wgniotce, niż żeby na moim aucie siedziała szpachla

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6