gesekfus napisał(a):Ciekawe ze Wojtek powiedzial ze mozna....
Nie zwalaj na Wojtka.

O ile dobrze widzę, to nie poinformowałeś go o tym, że 150km wcześniej zatankowałeś jakieś bagno na stacji i od tego się zaczęły kłopoty. Jakbym miał strzelać, to Wojtek pewnie zgadywał, że przepełnił się olej i dlatego miga DPF. Dalej, nie będę wróżyć, ale być może dolewka oleju też zrobiła swoje jeśli olej nie trzymał właściwej klasy, tj., zalecanej przez Mazdę, C1. Jeden z użytkowników załatwił sobie DPF olejem teoretycznie do DPF, ale słabej klasy:
viewtopic.php?p=1933553#p1933553gesekfus napisał(a):w serwisie 2 razy probowali przepalic go...
Wymienili olej i zlali gówniane paliwo zanim zaczęli przepalanie? Bo jak nie, to przepalanie było jałowe, co więcej jeszcze dobili filtr.
gesekfus napisał(a):Warto??
Nikt nie ma magicznej kuli i nie odpowie na to pytanie.
gesekfus napisał(a):jak sie do tego zabrac?
To już powinien wiedzieć mechanik.
gesekfus napisał(a):gdzie w Anglii kupic te FORTE?
W ASO powinni mieć, ale biorąc pod uwagę ceny jakimi tu rzucasz, bardziej się będzie opłacać zakup w PL (np. od ogien82 czy Riki) z przesyłką do UK.

szoszon1983 napisał(a):Oleju moze ubywac przyszybkiej jezdzie na teasie-poprzzednia mazda gg na trasie UK-Polska spalala mi ponad litr oleum.
Poliftowa? To chyba musiałeś non stop powyżej 3 t. o./m jechać.
