Mazda 323F BA KL 96r Power by KL-DE Turbo :D

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez MIRU » 19 kwi 2012, 16:09

I jak tam prace :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Ethil » 19 kwi 2012, 19:22

Męczę dopływ oleju do turba :) Już 4 dzień bo ciągle brakuje mi jakiejś pierdółki <rotfl>
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez MIRU » 15 maja 2012, 16:34

były juz pierwsze testy ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez mlody1921 » 17 maja 2012, 10:42

Witam widze że sie dzieje :) jak zwykle zostałem w tyle :( ale mam pare pytań i może coś pomoge

Jaka masz strone gorąca ?? 14/16 czy wieksza ?

WG przy małym doładowaniu najlepiej duże 44mm w góre, bo może ci przeładowywać a wtedy będą tłoki lżejsze

Jaka masz restrykcje w turbo ? za mała może powodować za małe smarowanie holseta, za duża wywali uszczelnienia

U Mirka Fmu daje rade ale u ciebie pod maska jest wiadro więc 0,5bara z małego turbo to nie to samo co 0,5 bara z wiaderka :) afr badaj na okrągło :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Ethil » 17 maja 2012, 18:23

Ostatni brak czasu spowodował, że w maździe mało jest zrobione. Mam masę gratów a mało czasu.

Strona gorąca chyba 14 nie chce mi się iść teraz patrzeć ale chyba 14. Później powiem dokładnie bo teraz to wróżenie z fusów :D WG planowałem 50mm.

Jeśli chodzi o restryktor to 2 ale zastanawiałem się na 2,5 chociaż niektórzy mówili, że lubi własnie wtedy już uciekać na uszczelniaczach nie wiem ile w tym prawdy ale pewnie się przekonam :)

FMU już poleciało. Mam w posiadaniu MS 3.0 i na tym będzie sterowanie. Chwilowo właśnie walczę z podłączeniem jak i również nie ma możliwości by mazda ruszyła bo nie pospawałem jeszcze wydechu i nie mam pompy paliwa. Moja poszła do opla astry <lol> a na jej miejsce wleci walbro.

Co do afr zamontowany jest wskaźnik i szerokopasmowa będzie siedzieć na stałe w wydechu. Jak poskładam car pc to wtedy będzie pełny log na bieżąco.

No ogólnie pracy masa a niestety w robicie też nie mam lekko klientów jak nigdy i do tego polibuda co tydzień plus zbliżająca się wielkimi krokami sesja <glupek2>
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez mlody1921 » 17 maja 2012, 22:40

o panie coś wiem o tym:D MS to ogólnie droga przez piekło :D ale masz MSI czy MSII na płycie v3.0 ??

masz edisa czy bedziesz robił na west spark ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Ethil » 18 maja 2012, 16:59

Edis. Myślę, że to lepsze rozwiązanie tym bardziej że dorwać to ze starego forda 6 cyl to nie problem.
Trochę modów i będzie jak by było w serii :D
MSII v3.0

A Ty jak masz u siebie??
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez mlody1921 » 18 maja 2012, 17:05

Edis ma swoje wady i zalety niestety

Ja mam MSI v2.2 Extra Code była już na nim odpalona mazda, jeździla i jako tako strojona, ale ma pare minusów i dlatego jak tylko będzie kasa zmienie na coś innego ;)

Narazie sam włozyłem silnik po remoncie i do końca nastepnego tyg. myśle że odpale jako N/A na docierke :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Ethil » 18 maja 2012, 20:22

Są plusy dodatnie i plusy ujemne :)

Ja uważam, że w przedziale cenowym do kilku stówek to MS to dobry wybór. Det 3 jakoś mnie zniechęcił tym, że ponoć ma czasem strasznego muła i nie radzi sobie z częściowym otwarciem przepustnicy ale nie sprawdzałem więc nie wiem tylko takie słuchy mnie doszły.

Nie powiem ale w moim projekcie budżet jest dość okrojony więc nie mam za co szaleć <lol>
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez Ethil » 13 lip 2012, 18:50

Sesja skończona w pracy trochę luźniej więc czas wrócić do mazdy :D

Nazbierała mi się masa gratów przez cały ten czas postoju i trochę tego trzeba było upchnąć.

Walkę rozpocząłem z odpływem oleju z turbiny. Po drodze popełniłem 2 poważne błędy które skończyły się dwukrotną wymianą uszczelniaczy w turbinie <płacze> Po pierwsze primo za mała średnica po drugie primo gówniany wąż który się zaginał po trzecie primo ultimo :D za duży restryktor. Wylałem pół litra oleju do turba przy przestawianiu auta i przygazowaniu do 4tys. Zdjęcie na razie tylko jedno

Obrazek

Miska wyczyszczona i pomalowana na niebiesko bo taka była farba pod ręką :)

Potem labirynt z dolotem. I pierwsze przymiarki intercoolera na trytkę :D

Obrazek

Ja tylko zwolniłem kanał od razy zabrałem się za wydech bo do doloty brakuje mi parę gratów a kasy chwilowo nie ma bo poszło na urlop.

Stal aluminiowana
Obrazek

Obrzygana podłoga od oleju :|
Obrazek

A tu wydech który kiedyś robiłem z kwasówki


Obrazek
Obrazek

Koszt jakieś 250zł więcej za materiał ale efekt dużo lepszy jednak mi tam styknie stal aluminiowana na wydech i tak auto przeżyje a na wystawy nie jeżdżę :P

Tyle zdziałałem po godzinach w 3 dni. Na sobotę planuję dokończyć wydech i zabrać się za sondę szerokopasmową i wastegate. Potem zobaczymy <faja>

No i na koniec mazda dostała prezent od mojej dziewczyny <czarodziej>

Obrazek
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez Kris_Wro » 14 lip 2012, 15:06

mam nadzieje, że w sobote do Wro podjedziesz już Fką :)
No tun no Fun :)
Zapraszam na FB tam mini fotoleracja jak powstawała nasza F'ranca :D

www.facebook.com/media/set/?set=a.108161882586490.10746.100001780367258&type=3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2008, 10:16
Posty: 153
Skąd: Wroclaw-Swieradow Zdr-JG
Auto: Mazda 1,5 Z5/2,0 V6 KF 323f BA 96r. Black

Postprzez Ethil » 14 lip 2012, 15:54

N/A będzie jeszcze jeździć ale mam nadzieję, że wkrótce ukończę :) Dzisiaj poskładałem do końca wydech do ogarnięcia po stronie gorącej zostało mi tylko WG i wspawać mocowanie sondy afr. Wieczorem nagram jak to chodzi to coś pokażę :D
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez MIRU » 15 lip 2012, 14:36

No ładnie ładnie <spoko> dawaj więcej fotek z pod maski :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Ethil » 15 lip 2012, 22:12

Fotki z pod maski i jak chodzi wydech będzie jutro.

Cierpliwości właśnie wróciłem ze 100 km trasy i już mi się nie chce :D Zauważyłem dwie rzeczy. Po pierwsze walbro to straszny wyjec a po drugie jak stanąłem na stacji to zostałem tam na 10 min bo mazda nie zapaliła. Za cienkie kable do aku w bagażniku i musiałem poczekać aż ostygnie bo była za duża kompresja i rozrusznik nie dawał rady zakręcić <lol>
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez MIRU » 15 lip 2012, 22:16

moze masa słaba :) ja dałem u siebie 2 i dodatkowo z silnika do karoserii. Kable jesli dobrze pamietam 35mm2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Ethil » 15 lip 2012, 22:20

Na pewno kable. Wiesz użyłem tych co były od wzmacniacza w bagażniku mam tam małego Blaupunkta 400w więc wiem że są za słabe. Przekroju ich nie znam. I tak czeka je wymiana :)
Dodam, że cholernie się plus grzeje ale to własnie pewnie przez za mały przekrój.
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez MIRU » 15 lip 2012, 22:26

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez mlodyldz » 16 lip 2012, 11:00

Ethil napisał(a):skakania samochodu podczas ruszania na mokrej powierzchni.

co to jest to na 5 zdjęciu a propo "skakania samochodu podczas ruszania na mokrej powierzchni"???
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2010, 22:25
Posty: 325
Skąd: Łódź
Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed

Postprzez MIRU » 16 lip 2012, 16:48

poducha od strony rozrządu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez mlodyldz » 16 lip 2012, 19:28

thx :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2010, 22:25
Posty: 325
Skąd: Łódź
Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy