Mazda 323F BA KL 96r Power by KL-DE Turbo :D
Męczę dopływ oleju do turba
Już 4 dzień bo ciągle brakuje mi jakiejś pierdółki 
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Witam widze że sie dzieje
jak zwykle zostałem w tyle
ale mam pare pytań i może coś pomoge
Jaka masz strone gorąca
14/16 czy wieksza ?
WG przy małym doładowaniu najlepiej duże 44mm w góre, bo może ci przeładowywać a wtedy będą tłoki lżejsze
Jaka masz restrykcje w turbo ? za mała może powodować za małe smarowanie holseta, za duża wywali uszczelnienia
U Mirka Fmu daje rade ale u ciebie pod maska jest wiadro więc 0,5bara z małego turbo to nie to samo co 0,5 bara z wiaderka
afr badaj na okrągło 
Jaka masz strone gorąca
WG przy małym doładowaniu najlepiej duże 44mm w góre, bo może ci przeładowywać a wtedy będą tłoki lżejsze
Jaka masz restrykcje w turbo ? za mała może powodować za małe smarowanie holseta, za duża wywali uszczelnienia
U Mirka Fmu daje rade ale u ciebie pod maska jest wiadro więc 0,5bara z małego turbo to nie to samo co 0,5 bara z wiaderka
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Ostatni brak czasu spowodował, że w maździe mało jest zrobione. Mam masę gratów a mało czasu.
Strona gorąca chyba 14 nie chce mi się iść teraz patrzeć ale chyba 14. Później powiem dokładnie bo teraz to wróżenie z fusów
WG planowałem 50mm.
Jeśli chodzi o restryktor to 2 ale zastanawiałem się na 2,5 chociaż niektórzy mówili, że lubi własnie wtedy już uciekać na uszczelniaczach nie wiem ile w tym prawdy ale pewnie się przekonam
FMU już poleciało. Mam w posiadaniu MS 3.0 i na tym będzie sterowanie. Chwilowo właśnie walczę z podłączeniem jak i również nie ma możliwości by mazda ruszyła bo nie pospawałem jeszcze wydechu i nie mam pompy paliwa. Moja poszła do opla astry
a na jej miejsce wleci walbro.
Co do afr zamontowany jest wskaźnik i szerokopasmowa będzie siedzieć na stałe w wydechu. Jak poskładam car pc to wtedy będzie pełny log na bieżąco.
No ogólnie pracy masa a niestety w robicie też nie mam lekko klientów jak nigdy i do tego polibuda co tydzień plus zbliżająca się wielkimi krokami sesja
Strona gorąca chyba 14 nie chce mi się iść teraz patrzeć ale chyba 14. Później powiem dokładnie bo teraz to wróżenie z fusów
Jeśli chodzi o restryktor to 2 ale zastanawiałem się na 2,5 chociaż niektórzy mówili, że lubi własnie wtedy już uciekać na uszczelniaczach nie wiem ile w tym prawdy ale pewnie się przekonam
FMU już poleciało. Mam w posiadaniu MS 3.0 i na tym będzie sterowanie. Chwilowo właśnie walczę z podłączeniem jak i również nie ma możliwości by mazda ruszyła bo nie pospawałem jeszcze wydechu i nie mam pompy paliwa. Moja poszła do opla astry

Co do afr zamontowany jest wskaźnik i szerokopasmowa będzie siedzieć na stałe w wydechu. Jak poskładam car pc to wtedy będzie pełny log na bieżąco.
No ogólnie pracy masa a niestety w robicie też nie mam lekko klientów jak nigdy i do tego polibuda co tydzień plus zbliżająca się wielkimi krokami sesja

- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
o panie coś wiem o tym:D MS to ogólnie droga przez piekło
ale masz MSI czy MSII na płycie v3.0 
masz edisa czy bedziesz robił na west spark ?
masz edisa czy bedziesz robił na west spark ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Edis. Myślę, że to lepsze rozwiązanie tym bardziej że dorwać to ze starego forda 6 cyl to nie problem.
Trochę modów i będzie jak by było w serii
MSII v3.0
A Ty jak masz u siebie??
Trochę modów i będzie jak by było w serii
MSII v3.0
A Ty jak masz u siebie??
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Edis ma swoje wady i zalety niestety
Ja mam MSI v2.2 Extra Code była już na nim odpalona mazda, jeździla i jako tako strojona, ale ma pare minusów i dlatego jak tylko będzie kasa zmienie na coś innego
Narazie sam włozyłem silnik po remoncie i do końca nastepnego tyg. myśle że odpale jako N/A na docierke
Ja mam MSI v2.2 Extra Code była już na nim odpalona mazda, jeździla i jako tako strojona, ale ma pare minusów i dlatego jak tylko będzie kasa zmienie na coś innego
Narazie sam włozyłem silnik po remoncie i do końca nastepnego tyg. myśle że odpale jako N/A na docierke
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Są plusy dodatnie i plusy ujemne
Ja uważam, że w przedziale cenowym do kilku stówek to MS to dobry wybór. Det 3 jakoś mnie zniechęcił tym, że ponoć ma czasem strasznego muła i nie radzi sobie z częściowym otwarciem przepustnicy ale nie sprawdzałem więc nie wiem tylko takie słuchy mnie doszły.
Nie powiem ale w moim projekcie budżet jest dość okrojony więc nie mam za co szaleć
Ja uważam, że w przedziale cenowym do kilku stówek to MS to dobry wybór. Det 3 jakoś mnie zniechęcił tym, że ponoć ma czasem strasznego muła i nie radzi sobie z częściowym otwarciem przepustnicy ale nie sprawdzałem więc nie wiem tylko takie słuchy mnie doszły.
Nie powiem ale w moim projekcie budżet jest dość okrojony więc nie mam za co szaleć

- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Sesja skończona w pracy trochę luźniej więc czas wrócić do mazdy
Nazbierała mi się masa gratów przez cały ten czas postoju i trochę tego trzeba było upchnąć.
Walkę rozpocząłem z odpływem oleju z turbiny. Po drodze popełniłem 2 poważne błędy które skończyły się dwukrotną wymianą uszczelniaczy w turbinie
Po pierwsze primo za mała średnica po drugie primo gówniany wąż który się zaginał po trzecie primo ultimo
za duży restryktor. Wylałem pół litra oleju do turba przy przestawianiu auta i przygazowaniu do 4tys. Zdjęcie na razie tylko jedno

Miska wyczyszczona i pomalowana na niebiesko bo taka była farba pod ręką
Potem labirynt z dolotem. I pierwsze przymiarki intercoolera na trytkę

Ja tylko zwolniłem kanał od razy zabrałem się za wydech bo do doloty brakuje mi parę gratów a kasy chwilowo nie ma bo poszło na urlop.
Stal aluminiowana

Obrzygana podłoga od oleju

A tu wydech który kiedyś robiłem z kwasówki


Koszt jakieś 250zł więcej za materiał ale efekt dużo lepszy jednak mi tam styknie stal aluminiowana na wydech i tak auto przeżyje a na wystawy nie jeżdżę
Tyle zdziałałem po godzinach w 3 dni. Na sobotę planuję dokończyć wydech i zabrać się za sondę szerokopasmową i wastegate. Potem zobaczymy
No i na koniec mazda dostała prezent od mojej dziewczyny

Nazbierała mi się masa gratów przez cały ten czas postoju i trochę tego trzeba było upchnąć.
Walkę rozpocząłem z odpływem oleju z turbiny. Po drodze popełniłem 2 poważne błędy które skończyły się dwukrotną wymianą uszczelniaczy w turbinie

Miska wyczyszczona i pomalowana na niebiesko bo taka była farba pod ręką
Potem labirynt z dolotem. I pierwsze przymiarki intercoolera na trytkę

Ja tylko zwolniłem kanał od razy zabrałem się za wydech bo do doloty brakuje mi parę gratów a kasy chwilowo nie ma bo poszło na urlop.
Stal aluminiowana

Obrzygana podłoga od oleju

A tu wydech który kiedyś robiłem z kwasówki


Koszt jakieś 250zł więcej za materiał ale efekt dużo lepszy jednak mi tam styknie stal aluminiowana na wydech i tak auto przeżyje a na wystawy nie jeżdżę
Tyle zdziałałem po godzinach w 3 dni. Na sobotę planuję dokończyć wydech i zabrać się za sondę szerokopasmową i wastegate. Potem zobaczymy
No i na koniec mazda dostała prezent od mojej dziewczyny


- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
mam nadzieje, że w sobote do Wro podjedziesz już Fką 
No tun no Fun :)
Zapraszam na FB tam mini fotoleracja jak powstawała nasza F'ranca :D
www.facebook.com/media/set/?set=a.108161882586490.10746.100001780367258&type=3
Zapraszam na FB tam mini fotoleracja jak powstawała nasza F'ranca :D
www.facebook.com/media/set/?set=a.108161882586490.10746.100001780367258&type=3
- Od: 27 cze 2008, 10:16
- Posty: 153
- Skąd: Wroclaw-Swieradow Zdr-JG
- Auto: Mazda 1,5 Z5/2,0 V6 KF 323f BA 96r. Black
N/A będzie jeszcze jeździć ale mam nadzieję, że wkrótce ukończę
Dzisiaj poskładałem do końca wydech do ogarnięcia po stronie gorącej zostało mi tylko WG i wspawać mocowanie sondy afr. Wieczorem nagram jak to chodzi to coś pokażę 
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Fotki z pod maski i jak chodzi wydech będzie jutro.
Cierpliwości właśnie wróciłem ze 100 km trasy i już mi się nie chce
Zauważyłem dwie rzeczy. Po pierwsze walbro to straszny wyjec a po drugie jak stanąłem na stacji to zostałem tam na 10 min bo mazda nie zapaliła. Za cienkie kable do aku w bagażniku i musiałem poczekać aż ostygnie bo była za duża kompresja i rozrusznik nie dawał rady zakręcić 
Cierpliwości właśnie wróciłem ze 100 km trasy i już mi się nie chce

- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Na pewno kable. Wiesz użyłem tych co były od wzmacniacza w bagażniku mam tam małego Blaupunkta 400w więc wiem że są za słabe. Przekroju ich nie znam. I tak czeka je wymiana 
Dodam, że cholernie się plus grzeje ale to własnie pewnie przez za mały przekrój.
Dodam, że cholernie się plus grzeje ale to własnie pewnie przez za mały przekrój.
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D

kupuj takie i będzie git
Ethil napisał(a):skakania samochodu podczas ruszania na mokrej powierzchni.
co to jest to na 5 zdjęciu a propo "skakania samochodu podczas ruszania na mokrej powierzchni"???
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 325
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości