weede"jakie obroty będzie mial kompresor przy seryjnym kolku?
[/quote]
Wg założeń i tego co policzyłem obr. na kompresorze przy odcince będą na poziomie 9100obr. min
[quote="szkodnik_byd napisał(a):Zastanawia mnie kiedy pojawi się gora od FS136 koni z zaplonem cewkowym i dalsze strojenie
Chętnie obejrzę autko na rykach mam nadzieje będę miskę taka okazje
Co do komory to wede ma race chociaż mycie
Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2
Raczej nigdy

Przy tym poziomie doładowania to sztuka dla sztuki. Szkoda pieniędzy
Aby z zapłonem nie było problemów wleciała nowa kopułka i palec rozdzielacza.
jacobs napisał(a):FS 136 koni nie ma cewek na pokrywie. Poza tym mod bez sensu.
Z tym, że bez sensu to się zgodzę. A co do cewek to chyba nie do końca.

weede napisał(a):mozesz zrobić zooma wlotu i wylotu kompresora?
PS. ale masz rewelacyjne flansze na eatona, pewnie od jakiegos grubego tunera

Zrobię dokładniejsze zdjęcia jutro, jak nie zapomnę

Cała część ssąca przed kompresorem zrobiona jest podobnie jak flansze z aluminium – wyszedł bardzo lekki i krótki dolot

Chłopaki z SSG się postarali

Wszystkie rury poszły w "proszek" – a podobno amelinium się nie maluje
Nie wiem jakiej jesteś postury, żeby stwierdzać czy jesteś gruby
Flansze, tak jak wcześniej pisałem są od Ciebie

Pozwoliło zaoszczędzić najmarniej 3 dni, za co Ci dziękuję

Gib napisał(a):Ile dmucha seryjny europejski SR20DET żeby 200 KM z dwóch litrów wydmuchać?
Europejski? Masz na myśli ten z s14? Nie mam pojęcia... Poszukaj w google
Moja motorownia miała seryjne doładowanie na poziomie 7-8 psi i generowała 210hp
BTW. Walbro już bierze kąpiel w baku
