Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez onyx » 5 lip 2012, 16:51

weede napisał(a):bardzo ładnie to wyglada, jakie obroty będzie mial kompresor przy seryjnym kolku?

PS. ale komore silnika to byście już umyli przy tak gruntownych przerobkach ;)


Jak znajdę te moje obliczenia to napiszę :P

Komorę się wylakieruje na nowo przy okazji wyciągania silnika, ale szczerze to nie wiem kiedy to będzie <lol>

jarek.ZE napisał(a):Elegancko <spoko>

onyx napisał(a):...w rzeczywistości dowiem się najprawdopodobniej w ten weekend :P

Zaraz, zaraz mój mx był pierwszy :P też się nie mogę doczekać weekendu :D



Dzięki :P

Twój pierwszy ;) Spokojnie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez szkodnik_byd » 5 lip 2012, 17:06

Zastanawia mnie kiedy pojawi się gora od FS136 koni z zaplonem cewkowym i dalsze strojenie

Chętnie obejrzę autko na rykach mam nadzieje będę miskę taka okazje

Co do komory to wede ma race chociaż mycie

Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez jacobs » 5 lip 2012, 19:00

FS 136 koni nie ma cewek na pokrywie. Poza tym mod bez sensu.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez weede » 5 lip 2012, 19:09

mozesz zrobić zooma wlotu i wylotu kompresora? :)

PS. ale masz rewelacyjne flansze na eatona, pewnie od jakiegos grubego tunera :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Gib » 5 lip 2012, 20:17

Ile dmucha seryjny europejski SR20DET żeby 200 KM z dwóch litrów wydmuchać?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Rzarii » 5 lip 2012, 21:58

Ciekawy jestem efektu:)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2011, 14:45
Posty: 519 (0/3)
Skąd: Toruń
Auto: MX5 NA 1.6
Seat Ibiza 1.9TDI
Jawa Skuter 50
Jawa Mustang 50

Postprzez onyx » 5 lip 2012, 23:19

weede"jakie obroty będzie mial kompresor przy seryjnym kolku?

[/quote]

Wg założeń i tego co policzyłem obr. na kompresorze przy odcince będą na poziomie 9100obr. min


[quote="szkodnik_byd napisał(a):
Zastanawia mnie kiedy pojawi się gora od FS136 koni z zaplonem cewkowym i dalsze strojenie

Chętnie obejrzę autko na rykach mam nadzieje będę miskę taka okazje

Co do komory to wede ma race chociaż mycie

Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2



Raczej nigdy ;) Przy tym poziomie doładowania to sztuka dla sztuki. Szkoda pieniędzy ;)
Aby z zapłonem nie było problemów wleciała nowa kopułka i palec rozdzielacza.

jacobs napisał(a):FS 136 koni nie ma cewek na pokrywie. Poza tym mod bez sensu.


Z tym, że bez sensu to się zgodzę. A co do cewek to chyba nie do końca.
Obrazek

weede napisał(a):mozesz zrobić zooma wlotu i wylotu kompresora? :)

PS. ale masz rewelacyjne flansze na eatona, pewnie od jakiegos grubego tunera :D



Zrobię dokładniejsze zdjęcia jutro, jak nie zapomnę :) Cała część ssąca przed kompresorem zrobiona jest podobnie jak flansze z aluminium – wyszedł bardzo lekki i krótki dolot :)
Chłopaki z SSG się postarali <spoko> Wszystkie rury poszły w "proszek" – a podobno amelinium się nie maluje <lol>
Nie wiem jakiej jesteś postury, żeby stwierdzać czy jesteś gruby hahaha
Flansze, tak jak wcześniej pisałem są od Ciebie :) Pozwoliło zaoszczędzić najmarniej 3 dni, za co Ci dziękuję <spoko>

Gib napisał(a):Ile dmucha seryjny europejski SR20DET żeby 200 KM z dwóch litrów wydmuchać?


Europejski? Masz na myśli ten z s14? Nie mam pojęcia... Poszukaj w google ;P
Moja motorownia miała seryjne doładowanie na poziomie 7-8 psi i generowała 210hp


BTW. Walbro już bierze kąpiel w baku <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez jacobs » 5 lip 2012, 23:23

onyx napisał(a):A co do cewek to chyba nie do końca.

To jest FS 131KM z BJ ;) Ten 136KM z GF ma aparat.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez onyx » 5 lip 2012, 23:26

jacobs napisał(a):
onyx napisał(a):A co do cewek to chyba nie do końca.

To jest FS 131KM z BJ ;) Ten 136KM z GF ma aparat.


Czyli różnica między tym z GFa a GE to tylko wałek ssący i nastawy ECU?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez szkodnik_byd » 6 lip 2012, 00:44

Ja mam GF 136 koni i nie mam aparatu tylko 2cewkowy uklad zaplonowy który pewnie juz dość latwo przerobić na indywidualne cewki

Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez onyx » 6 lip 2012, 00:58

szkodnik_byd napisał(a):Ja mam GF 136 koni i nie mam aparatu tylko 2cewkowy uklad zaplonowy który pewnie juz dość latwo przerobić na indywidualne cewki

Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2


Czyli nie ma reguły.

Prosiłbym moda o wydzielenie osobnego topicu na temat układu zapłonowego w FS'ach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez jacobs » 6 lip 2012, 08:28

onyx napisał(a):Czyli różnica między tym z GFa a GE to tylko wałek ssący i nastawy ECU?

Kolektor dolotowy?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Seraf » 6 lip 2012, 09:15

Się serce raduje od tego ciśnienia które się na forum piętrzy :D Przybywają kolejne bary a wszystko to wysyczy w Rykach :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez Neonixos666 » 6 lip 2012, 18:43

Seraf napisał(a):a wszystko to wysyczy w Rykach :D


albo wyleci w powietrze :P

czekam na film jak to jedzie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez janiszzz_mx3 » 6 lip 2012, 19:24

Będzie klasa 1.8-2.0 + turbo :) ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez People_Hate_Me » 6 lip 2012, 20:16

Klasa outlaw (czy jak to sie pisze) to wszystkie auta uturbione z kompresorami nitro itp
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez janiszzz_mx3 » 6 lip 2012, 20:30

Czyli będe ja z mx3 1.8turbo, mx6 2.0 turbo i mx6 2.0 kompresor? Ktoś jeszcze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Neonixos666 » 6 lip 2012, 20:32

nitro to chyba przesunięcie klasę wyżej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez People_Hate_Me » 6 lip 2012, 20:40

O sprawach zlotowych jest inny temat prosze niie robic smietnika


Ps. Mx5 z ca18det
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez malutka » 6 lip 2012, 20:46

People_Hate_Me napisał(a):Klasa outlaw (czy jak to sie pisze)

to inne auta – nie mazdy :P

Turbo i inne doładowane są w jednej klasie – Shogun.

I nie robić mi tu śmietnika :P
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron