weede"jakie obroty będzie mial kompresor przy seryjnym kolku?
[/quote]
Wg założeń i tego co policzyłem obr. na kompresorze przy odcince będą na poziomie 9100obr. min
[quote="szkodnik_byd napisał(a):Zastanawia mnie kiedy pojawi się gora od FS136 koni z zaplonem cewkowym i dalsze strojenie
Chętnie obejrzę autko na rykach mam nadzieje będę miskę taka okazje
Co do komory to wede ma race chociaż mycie 
Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2
Raczej nigdy 

 Przy tym poziomie doładowania to sztuka dla sztuki. Szkoda pieniędzy 
 Aby z zapłonem nie było problemów wleciała nowa kopułka i palec rozdzielacza.
jacobs napisał(a):FS 136 koni nie ma cewek na pokrywie. Poza tym mod bez sensu.
Z tym, że bez sensu to się zgodzę. A co do cewek to chyba nie do końca.

weede napisał(a):mozesz zrobić zooma wlotu i wylotu kompresora? 
 PS. ale masz rewelacyjne flansze na eatona, pewnie od jakiegos grubego tunera  

 
Zrobię dokładniejsze zdjęcia jutro, jak nie zapomnę 

 Cała część ssąca przed kompresorem zrobiona jest podobnie jak flansze z aluminium – wyszedł bardzo lekki i krótki dolot 

Chłopaki z SSG się postarali  

 Wszystkie rury poszły w "proszek" – a podobno amelinium się nie maluje  
 Nie wiem jakiej jesteś postury, żeby stwierdzać czy jesteś gruby  
 Flansze, tak jak wcześniej pisałem są od Ciebie 

 Pozwoliło zaoszczędzić najmarniej 3 dni, za co Ci dziękuję 

Gib napisał(a):Ile dmucha seryjny europejski SR20DET żeby 200 KM z dwóch litrów wydmuchać?
Europejski? Masz na myśli ten z  s14? Nie mam pojęcia... Poszukaj w google  
 Moja motorownia miała seryjne doładowanie na poziomie 7-8 psi i generowała 210hp
BTW. Walbro już bierze kąpiel w baku  
