ROZDRZĄD
1, 2
rozwalają mnie takie pytanie już po kupnie części czy są dobre....
poza tym jest już temat o rozrządzie
wałkowany nie raz
i wszyscy twierdzą że w DITD sprawuje się tylko ori rozrząd...
a oszczędności i okazje wychodzą potem bokiem

a oszczędności i okazje wychodzą potem bokiem
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
poszukaj informacji w dziale DiTD za dużo już tu było tematów o rozrządzie do ditd i proszę wszystkich aby nie zakładać nowych wątków tylko od razu kierować się do tego działu.
Pompa wody to zamiennik i ja bym raczej postawił na oryginał, rolki i napinacz ok co do paska nie jestem pewien ale też bym brał oryginał. Ile za ten komplet?
Pompa wody to zamiennik i ja bym raczej postawił na oryginał, rolki i napinacz ok co do paska nie jestem pewien ale też bym brał oryginał. Ile za ten komplet?
pompa wody z pozoru jest ważna bo gdy ona się rozleci lub zacznie cieć to nie fajnie będzie...
Ja za ORY dałem 1200
Z tego co widzę pchasz się z zamiennikami do DiTD a to dobrze nie wróży
Przykład?
Długo szukać nie musiałem
–=POCZYTAJ SOBIE=–
Z tego co widzę pchasz się z zamiennikami do DiTD a to dobrze nie wróży
Przykład?
Długo szukać nie musiałem
–=POCZYTAJ SOBIE=–
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Don Gregorio napisał(a):Ja za ORY dałem 1200
Z tego co widzę pchasz się z zamiennikami do DiTD a to dobrze nie wróży
Przykład?
Długo szukać nie musiałem
–=POCZYTAJ SOBIE=–
w tym przypadku wina była złego zamontowania rolki prowadzącej
No tak, ale jak kogoś stać na naprawę silnika....
Już kiedyś ktoś mi powiedział że "chytry 2 razy traci" i to się sprawdza w przypadku oszczędzania na częściach.
Przekonałem się o tym w sobotę, padł mi oring w zacisku hamulcowym a nowego pod ręką nie miałem – nie kupiłem poprostu. Na szczęście wszystko się szczęśliwie rozwiązało. Dla wnikliwych opis sytuacji
Opis
Co do rozrządu myślę, że to forum wyczerpało już ten temat i nie ma co dyskutować – DiTD potrzebuję jak ryba wody oryginalnego rozrządu.
Już kiedyś ktoś mi powiedział że "chytry 2 razy traci" i to się sprawdza w przypadku oszczędzania na częściach.
Przekonałem się o tym w sobotę, padł mi oring w zacisku hamulcowym a nowego pod ręką nie miałem – nie kupiłem poprostu. Na szczęście wszystko się szczęśliwie rozwiązało. Dla wnikliwych opis sytuacji
Opis
Co do rozrządu myślę, że to forum wyczerpało już ten temat i nie ma co dyskutować – DiTD potrzebuję jak ryba wody oryginalnego rozrządu.
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Podepnę się pod ten temat. Bo nie daje mi spokoju. Wymieniałem niedawno rozrząd( pasek + 2 rolki prowadzącą i napinająca) oraz 2 paski od alternatora. Nie wymieniałem pompy wodnej, ponieważ znajomy mechanik mówił ze nie jest połączony z rozrządem. Jakie mogą być ewentualne skutki gdy pompa wody się popsuje?
-
sztosik
ewentualna awaria pompy powoduje to że aby się do niej dostać trzeba ponownie rozbierać rozrząd , wymiana co dwie zmiany rozrządu jeśli chodzi o oryginały .sztosik napisał(a):Podepnę się pod ten temat. Bo nie daje mi spokoju. Wymieniałem niedawno rozrząd( pasek + 2 rolki prowadzącą i napinająca) oraz 2 paski od alternatora. Nie wymieniałem pompy wodnej, ponieważ znajomy mechanik mówił ze nie jest połączony z rozrządem. Jakie mogą być ewentualne skutki gdy pompa wody się popsuje?
xedos1972
Właśnie – wymiana pompy wody = wymiana rozrządu – to znaczy praca do wykonania co najmniej taka sama... trzeba zdjąć pasek... U mnie poprzedni właściciel nie wymienił pompy wody i rozleciała się 20 tys. km po wymianie rozrządu
- Od: 8 maja 2010, 08:57
- Posty: 682
- Skąd: Kielce
- Auto: BJ, 1.5 benz. 1999
Myślę że z tymi zamiennikami różnie bywa . . Mój tata ma już 2 Premacy i przy obecnej na tym samym rozrządzie już ma pewnie z 50-60tys ukręcone i nic się nie dzieje.. Co prawda miał już raz problem z rozrządem ale to była wina mechanika . . Mam nadzieje że mój mnie nie zawiedzie . . gdzieś wyczytałem że polecają pasek gates'a . . no ale zobaczymy. . 3majcie kciuki 
- Od: 10 mar 2012, 14:27
- Posty: 17
- Auto: Mazda 323f BJ 2,0 DITD 101km, 2002r
miałem takiego Gatesa w swoim parchu [również DiTD] ,
poprzedni właściciel sprowadził auto z już nim i nakręcił na 40 tyś. km przez kilka lat i ten pasek ani nie przeskoczył, ani nie miał żadnych widocznych uszkodzeń mechanicznych,
więc decyzja pewnego Holendra o zamontowaniu zamiennika była ze wszech miar słuszna,
ale teraz założyłem oryginał wraz z nową pompą, bo to już będzie ostatni komplet rozrządu, jak kiedyś w mam nadzieję dalekiej przyszłości strzeli i zawory będą miały kontakt intymny z tłokami, to i tak całe auto będzie już dokumentnie wyeksploatowane i pójdzie na żyletki
poprzedni właściciel sprowadził auto z już nim i nakręcił na 40 tyś. km przez kilka lat i ten pasek ani nie przeskoczył, ani nie miał żadnych widocznych uszkodzeń mechanicznych,
więc decyzja pewnego Holendra o zamontowaniu zamiennika była ze wszech miar słuszna,
ale teraz założyłem oryginał wraz z nową pompą, bo to już będzie ostatni komplet rozrządu, jak kiedyś w mam nadzieję dalekiej przyszłości strzeli i zawory będą miały kontakt intymny z tłokami, to i tak całe auto będzie już dokumentnie wyeksploatowane i pójdzie na żyletki
DreD napisał(a):a co uważacie o pasku Contitech ?
Najgorsze badziewie jakie istnieje i nie polecam mój mechanik od wczoraj też jak klient 500m od warsztatu zgubił pasek od alternatora bo pękł (nowy). W DITD również nie polecam zakładać bo krótko wytrzymują na rozrządzie
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość