Witam jeśli macie problem z obrotami spadającymi na luzie poniżej 750 do np 200, bądź przy hamowaniu ta fotorelacja jest dla Ciebie
1- Odłączamy akumulator z minusa
2-Odkręcamy rurę dolotu powierza
odkręcamy dwie spinki (kolor czerwony)
odpinamy kostkę (kolor zielony)
zdejmujemy delikatnie
BRAK OBRAZKA

3-Odpinamy linkę gazu
BRAK OBRAZKA

4-Odpinamy dwie kostki które łączą się z przepustnicą
5-Odpinamy trzy wężyki które umożliwią nam wyjęcie przepustnicy (trochę może się wylać płyn od chłodnicy ale się tym nie przejmujemy)
6-Odkręcamy 4 śruby kluczem 12 najlepiej robić to grzechotką
7-Łapiemy od dołu przepustnicę i ciągniemy ją lekko do siebie
8-I oto mamy w reku przepustnicę
9-Podważamy delikatnie płaskim śrubokrętem i zdejmujemy metalową uszczelkę
10-Zabieramy się do czyszczenia najlepiej użycz benzynę estrakcyjną albo rozpuszczalnik oraz pędzelek i kilka szmatek
Czerwone strzałki pokazują na czym mamy się najbardziej skupić, a zielona pokazuje krokowca którego również trzeba odkręcić by móc wyczyścić dokładnie przepustnicę i przy okazji miejsca na śruby
BRAK OBRAZKA

a tak wygląda po czyszczeniu <mniam>
BRAK OBRAZKA

i czyścimy jeszcze tutaj
BRAK OBRAZKA

a to jeszcze zdj przed założeniem przepustnicy
po czym zakładamy metalową uszczelkę i zakładamy w odwrotnej kolejności.
Przed podłączeniem minusa wciskamy 30 sec hamulec by zresetować komputer. I cieszymy się piękną pracą silnika na wolnych obrotach
Pozdrawiam serdecznie Mateusz
EDIT by Marek:
Przeniosłem obrazki na serwer MS aby nie zginęły po jakimś czasie.
Niestety – części obrazków nie udało się odzyskać ale myślę, że osoby zainteresowane poradzą sobie bez tego.