onyx napisał(a):a co z nimi bylo nie tak??
Pekły jak niedostosowałem predkosci do panujacuch warunków jazdy:D:D mała przygoda była
www.mazdaspeed.pl
onyx napisał(a):a co z nimi bylo nie tak??
Capazo napisał(a):Pekły jak niedostosowałem predkosci do panujacuch warunków jazdy:D:D
Capazo napisał(a):onyx napisał(a):a co z nimi bylo nie tak??
Pekły jak niedostosowałem predkosci do panujacuch warunków jazdy:D:D mała przygoda była
MariuS napisał(a):Capazo napisał(a):Pekły jak niedostosowałem predkosci do panujacuch warunków jazdy:D:D
no i znak stał w niewłaściwym miejscu bo Capazo potrzebował więcej miejsca do driftingu
Capazo napisał(a): czy wlacznik termiczny chlodnicy nie zamontowac czasem na "zasilaniu" czyli na wyjsciu na chlodnice z silnika. Bo teraz mam na "powrocie" z chlodnicy na silnik.
mx6sc napisał(a):między zbiorniczkiem wyrównawczym a chłodnicą musi koniecznie być "korek ciśnieniowy" i czujnik na wejściu do chłodnicy i będzie
Capazo napisał(a):A dlaczego tak musi byc, zeby plyn krazyl silnik->chlodnica->silnik a po zadanym cisnieniu puszcza w zbiornik czy jak to jest?
Capazo napisał(a):A moge taki wrzucic...
Pit napisał(a):Capazo napisał(a):A dlaczego tak musi byc, zeby plyn krazyl silnik->chlodnica->silnik a po zadanym cisnieniu puszcza w zbiornik czy jak to jest?
Dokładnie tak. W Mazdach układ chłodzenia jest układem ciśnieniowym, a nie przelewowym. Zbiornik wyrównawczy jest umiejscowiony poza obiegiem i pełni tylko i wyłącznie funkcję rezerwuaru. Musi być "za" korkiem ciśnieniowym. Tak jak masz teraz (czujnik na powrocie, itp.) nie ma to troszkę ani rąk, ani nóg. Czujnik bada Ci obecnie wartość temperatury schłodzonej już cieczy. Na chłopski rozum – badać ma temperaturę cieczy w silniku, czy jak najbardziej do niej zbliżoną (na wyjściu z niego)...Capazo napisał(a):A moge taki wrzucic...
Możesz sobie nawet butelkę po Coca-Coli wrzucić, byle była po korku ciśnieniowym i odpowiedniej pojemności... Ten, co pokazałeś, nie nadaje się do Twojego celu. On służy bardziej jako "odpowietrznik" w układzie, miejsce jego napełniania... Zastosuj rezerwuar tego typu:http://moto.allegro.pl/mazda-323f-1-6-9 ... 18834.html
Pit napisał(a):Jak masz 3 króćce w chłodnicy, to możesz zrobić tak, jak majki pokazał na schemacie.
Pit napisał(a):Niestety, to nie będzie ostatni zbiorniczek w Twoim układzieTym najmniejszym króćcem (przy korku ciśnieniowym) musisz połączyć go z bezodpływowym zbiorniczkiem (rezerwuarem)
Postaram Ci się to jutro z rana rozrysować.
Capazo napisał(a):To bedzie cos takiego?
Majki88 napisał(a):ale panowie zbiorniczek w BA KF jest zarówno rezerwuarem jak i odpowietrzeniem bo na górze jest korek ciśnieniowy z rurką do odpowietrzania
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość