Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 29 sty 2012, 19:17

Nie za bogato ? czy do auta N/A przy max bucie nie powinno być czasem 12,6-12,8
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 29 sty 2012, 20:44

tak za bogato.ale bylo za malo czasu zeby piescic mape. poza tym jak dojdzie wlaczony vris to mysle ze powietrza dojdzie i bedzie ciut lepiej. to tylko mapa wstepna do jako takiej jazdy. nawet sondy nei kalibrowalismy pod ten kontroler przywieziony wiec ten afr to moze byc zupelnie inny.wiec ja bym nie bral tych 12 jako pewnik.zreszta odczyt z map sensora kpa lata jak nie wiem co wiec dokladne strojenie poki co nie wchodzilo w gre.

Obrazek
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Capazo » 29 sty 2012, 22:19

piwo napisał(a):tak za bogato.ale bylo za malo czasu zeby piescic mape. poza tym jak dojdzie wlaczony vris to mysle ze powietrza dojdzie i bedzie ciut lepiej. to tylko mapa wstepna do jako takiej jazdy. nawet sondy nei kalibrowalismy pod ten kontroler przywieziony wiec ten afr to moze byc zupelnie inny.wiec ja bym nie bral tych 12 jako pewnik.zreszta odczyt z map sensora kpa lata jak nie wiem co wiec dokladne strojenie poki co nie wchodzilo w gre.

Obrazek



widac na logu ze odcinka nie dzialala bo przeholowałem na 8200:D:D hehe i tak ja piwo mowi afr pewnie z wlaczonymi vrisami bedzie ok
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Jacek176 » 29 sty 2012, 22:55

VRIS'y na AFR raczej nie wpłyną bo przecież DET dobiera dawkę paliwa na podstawie odczytów z MAP sensora. Jak vris'y będą otwarte to będzie większe podciśnienie i odrazu doleje więcej paliwka.
U mnie przynajmniej otwarcie czy zamknięcie VICSa nie wpływało na zmianę AFR. Chyba, że akurat po naprawie VRIS'ów trafi u Ciebie w rejony mapy których nie stroiliście ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 30 sty 2012, 15:20

pewnie masz racje Jacku.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Capazo » 5 lut 2012, 14:33

Witam

Dzisiaj na nieszczelnosciach dolotu oraz przy mechanicznie <diabełek> na trytrytki otwartych caly czas vrisów 1&2 mazda wkoncu zaczela jechac mam 2 pomiary na 2-ce i na 3-ce jest dobrze, a nawet bardzo bo mapa jak narazie nie jest jeszcze dobrze dopracowana.

Wynik na 3-ce wynik 199KM

Obrazek

wynik na 2-ce wynik 205KM

Obrazek

Po ogarnięciu mysle ze powinno byc lepiej!!! <diabełek> <diabełek> <diabełek> <diabełek>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez tekkenfan » 5 lut 2012, 15:32

czyżby w końcu pojawiło się jakieś zdrowe KLZE :D
W tej budzie to powinno ładnie śmigać. Popracowaliście już coś nad masą auta?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Capazo » 5 lut 2012, 15:38

tekkenfan napisał(a):Popracowaliście już coś nad masą auta?


Narazie nic wszystko seria radio 4 glosniki, jedynie tylna kanapa wyleciala bo musielismy glowne kable zasilajace do pompy i aku z tylu zrobic.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Neonixos666 » 5 lut 2012, 15:41

jaka temperatura podczas pomiaru?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Capazo » 5 lut 2012, 15:45

Neonixos666 napisał(a):jaka temperatura podczas pomiaru?


Wg IAT 18 19 stopni / na zewnatrz -17:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez thewildone86 » 5 lut 2012, 15:47

Z -10 st. C pewnie <rotfl> Nie gratuluję, jadę zobaczyć na żywo te 205 kuni :) Za 10 minut jestem! <spoko>
Obrazek
323F BA KL-ZE by Jurij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2010, 00:32
Posty: 148
Skąd: Krotoszyn
Auto: Była: Mazda 323F BA GT
2.5 V6 KL-ZE... J-Spec '96
Jest: Mazda MX-5
1.8 10 Anniversary

Postprzez xXx » 5 lut 2012, 16:24

Nie chce się czepiać ale to co pokazuje DET niekoniecznie pokrywa się rzeczywistością, dawaj na hamownie i oby potwierdziło się to co piszesz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacek176 » 5 lut 2012, 16:51

No praktyka pokazuje, że jeżeli wszystkie dane (przełożenia, rozmiar kół, masa auta, wspołćzynnik oporu powietrza, powierzchnia czołowa, straty na przeniesieniu mocy, itd.) wpisze sie prawidłowo do DET3 pokazuje z dokładnością do kilku KM w porównaniu z hamownią. Pomiędzy wynikami różnych hamowni zdarzają się już większe różnice. Dla przykładu mi DET pokazywał 158KM a hamownia pokazała 160KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Capazo » 5 lut 2012, 16:56

Jacek176 napisał(a):Dla przykładu mi DET pokazywał 158KM a hamownia pokazała 160KM


Dokladnie robilem pomiar na hamowni bez vrisow wyszlo 178km na decie 173KM( strona wczesniej) takze moim zdaniem zaniza. A dane mam wszystkie dobrze wprowadzone. Ale pojade jak ogarne wszystko jak nalezy!!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MariuS » 5 lut 2012, 18:57

jutro to obczaję ;p
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Capazo » 5 lut 2012, 19:02

MariuS napisał(a):jutro to obczaję ;p


Jutro przyjezzdam dostawczakiem!!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez xXx » 5 lut 2012, 23:25

W takim razie oby tak było, sporo doinwestowane więc dobrze aby był konkretny efekt...



Powodzenia w dążeniu do celu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Szyna » 5 lut 2012, 23:56

Nie chwal dania przed zachodem słońca :P
Trzeba to wszystko dobrze ogarnąć, podłączyć na nowo Deta i kupić moduł LC1 żeby to porządnie wystroić ;)
Wtedy można się chwalić :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3367 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Fasola » 6 lut 2012, 10:50

Wygląda nieźle
btw: Szyna gratki moda
Fasola
 

Postprzez Seraf » 6 lut 2012, 11:36

Ślicznie :D i niedoborów mocy typowych dla KL-ZE się pozbyłeś :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy