Szklanki pukaja po remoncie.... [BA Z5]
spróbuj na mała ilość paliwa mniej niż 1/4 w zbiorniku wlej preparat do Benzyny do czyszczenia wtrysków możesz wlać 2 buteleczki , tego nie przedawkujesz ,ja u siebie po zakupie auta raz na jakiś czas tak robię,
i pomaga dużo ,po pierwszym razie auto odżyło i to bardzo spróbuj ,możne akurat pomoże ,,możliwe ,że któryś wtrysk ci leje
i pomaga dużo ,po pierwszym razie auto odżyło i to bardzo spróbuj ,możne akurat pomoże ,,możliwe ,że któryś wtrysk ci leje
Juz wlalem raz i mazda jak jezdzila tak jezdzi
180km/h spokojnie wyciaga. A wlasnie nad tym lancuchem mysle, w nowym roku sie tym zajme teraz juz nie mam czasu na dlubanie w aucie. Wazne ze jezdzi 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
podczas pracy silnika, odłącz jedną kostkę od wtrysku, i tak po kolei. Wtedy sprawdzisz czy to wtryskiwacz.
Marcin
- Od: 23 wrz 2008, 17:58
- Posty: 155
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V
Ja tez to wlasnie poderzewam, ale to jest tez dziwne bo to wyglada na to ze ten napinacz cos pier...i.
No jednak dzisiaj sie uwazniej przyjrzalem, a raczej wsluchalem w ten irytujacy jak dla mnie dzwiek i wydaje mi sie jednak ze to na zaworach:/ nie wiem czy to wina wlasnie wymiany plytek bez zdjecia glowicy:/ Pamietam, ze jak robilem glowice we fiacie i zrobilem sama regulacje bez wyczyszczenia i dotarcia gniazd to wlasnie byl podobny dziek tylko ze 3 plytki dzwonily, Wlasnie po zdjeciu okazalo sie kompresja na 3 zaworach byla do
'y. Dopiero jak dotarlem zawory i glowica zrobila sie szczelna bylo cicho silnika nie bylo slychac. Podejrzewam ze to bedzie to samo, tylko ze tu 16 zaworow a nie 8:/ Tylko kase praktycznie w bloto wpakowalem, 10 plytek musialem kupic a kazdy sie oritnuje ile kosztuja:///
No jednak dzisiaj sie uwazniej przyjrzalem, a raczej wsluchalem w ten irytujacy jak dla mnie dzwiek i wydaje mi sie jednak ze to na zaworach:/ nie wiem czy to wina wlasnie wymiany plytek bez zdjecia glowicy:/ Pamietam, ze jak robilem glowice we fiacie i zrobilem sama regulacje bez wyczyszczenia i dotarcia gniazd to wlasnie byl podobny dziek tylko ze 3 plytki dzwonily, Wlasnie po zdjeciu okazalo sie kompresja na 3 zaworach byla do

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Może zanim zaczniesz docierać te zawory, zdejmij pokrywę zaworów i sprawdz ten łańcuszek czy nie jest zbyt luźny i czy nie ma na nim śladów od tego stukania. Po złożeniu starej uszczelki na silikon nie powinno lecieć.
Marcin
- Od: 23 wrz 2008, 17:58
- Posty: 155
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V
Nie to napewno nie lanuch w 1000% zawory tak pitola sprawe. madzia ma wkoncu 270 tys napykanie przynajmniej wg licznika. A co do zaworow to nie bede nic robil a jak juz sie zdecyduje to odrazu pierscienie itd, choc watpie ze sie za to zlapie wole za te pieniadze gaz zalozyc.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Marcin 1990 dzięki za rade co dwie głowy
to nie jedna 
łukaszinio napisał(a):Marcin 1990 dzięki za rade co dwie głowy![]()
to nie jedna
ale o co chodzi?;p
Marcin
- Od: 23 wrz 2008, 17:58
- Posty: 155
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V
flywin napisał(a):panie ale jak nie zrobisz tego znaczy z zaworami to będziesz miał większe koszta z LPG bo głowice będziesz mieć do wymiany bo pewnie ci zawory po wypala
Ty faktycznie:/// kurr .. jesli bede mial checi i czas to zdejme to glowice i zrobie te zawory
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
gaz jest suchy i zawory są bardziej narażone na wypalenie.
Marcin
- Od: 23 wrz 2008, 17:58
- Posty: 155
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V
Lubryfikator, czyli dozownik płynu teoretycznie ratujący zawory podczas pracy na gazie.
Moim zdaniem strata pieniędzy, dobrze wyregulowana i przede wszystkim prawidłowo zamontowana instalacja gazowa to gwarancja długiej i bezawaryjnej eksploatacji...
Moim zdaniem strata pieniędzy, dobrze wyregulowana i przede wszystkim prawidłowo zamontowana instalacja gazowa to gwarancja długiej i bezawaryjnej eksploatacji...
- Od: 24 gru 2011, 23:35
- Posty: 40
- Auto: 323F BA 1.8 BP
to jest pic na wodę, zobacz sobie co się robi przy lubryfikacji
http://translate.google.de/translate?hl ... 23msg31537
http://translate.google.de/translate?hl ... 23msg31537
Tak mi sie wlasnie wydawalo ze to pic, zreszta jak wszystkie te uszlachetniacze do silnikow. Tak jak juz napisalem wyzej beda checi i kasa,ktora sie ciagle ulatnia nie wiem gdzie
choc najbardziej bedzie czas potrzebny to zrobie co trzeba z silnikiem. choc i tak jestem zadowolony i to zaje...ie z niej 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości