Szklanki pukaja po remoncie.... [BA Z5]

Postprzez flywin » 22 gru 2011, 10:59

spróbuj na mała ilość paliwa mniej niż 1/4 w zbiorniku wlej preparat do Benzyny do czyszczenia wtrysków możesz wlać 2 buteleczki , tego nie przedawkujesz ,ja u siebie po zakupie auta raz na jakiś czas tak robię,
i pomaga dużo ,po pierwszym razie auto odżyło i to bardzo spróbuj ,możne akurat pomoże ,,możliwe ,że któryś wtrysk ci leje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez lesiux » 22 gru 2011, 15:51

arafal21 u Ciebie słychać taki dość metaliczny dźwięk jakby właśnie łańcuch Ci dzwonił.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez rafał88 » 22 gru 2011, 17:49

Juz wlalem raz i mazda jak jezdzila tak jezdzi :) 180km/h spokojnie wyciaga. A wlasnie nad tym lancuchem mysle, w nowym roku sie tym zajme teraz juz nie mam czasu na dlubanie w aucie. Wazne ze jezdzi :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marcin1990 » 22 gru 2011, 18:06

podczas pracy silnika, odłącz jedną kostkę od wtrysku, i tak po kolei. Wtedy sprawdzisz czy to wtryskiwacz.
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez rafał88 » 22 gru 2011, 18:20

Wlasnie bylem sprawdzic ii <dupa> to nie wtryski. to cos w silniku.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez flywin » 22 gru 2011, 19:35

to łańcuszek u kumpla z z5 przed liftem słychać coś podobnego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez rafał88 » 23 gru 2011, 09:02

Ja tez to wlasnie poderzewam, ale to jest tez dziwne bo to wyglada na to ze ten napinacz cos pier...i.


No jednak dzisiaj sie uwazniej przyjrzalem, a raczej wsluchalem w ten irytujacy jak dla mnie dzwiek i wydaje mi sie jednak ze to na zaworach:/ nie wiem czy to wina wlasnie wymiany plytek bez zdjecia glowicy:/ Pamietam, ze jak robilem glowice we fiacie i zrobilem sama regulacje bez wyczyszczenia i dotarcia gniazd to wlasnie byl podobny dziek tylko ze 3 plytki dzwonily, Wlasnie po zdjeciu okazalo sie kompresja na 3 zaworach byla do <dupa> 'y. Dopiero jak dotarlem zawory i glowica zrobila sie szczelna bylo cicho silnika nie bylo slychac. Podejrzewam ze to bedzie to samo, tylko ze tu 16 zaworow a nie 8:/ Tylko kase praktycznie w bloto wpakowalem, 10 plytek musialem kupic a kazdy sie oritnuje ile kosztuja:///
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marcin1990 » 25 gru 2011, 19:30

Może zanim zaczniesz docierać te zawory, zdejmij pokrywę zaworów i sprawdz ten łańcuszek czy nie jest zbyt luźny i czy nie ma na nim śladów od tego stukania. Po złożeniu starej uszczelki na silikon nie powinno lecieć.
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez rafał88 » 26 gru 2011, 15:53

Nie to napewno nie lanuch w 1000% zawory tak pitola sprawe. madzia ma wkoncu 270 tys napykanie przynajmniej wg licznika. A co do zaworow to nie bede nic robil a jak juz sie zdecyduje to odrazu pierscienie itd, choc watpie ze sie za to zlapie wole za te pieniadze gaz zalozyc.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez flywin » 26 gru 2011, 17:21

panie ale jak nie zrobisz tego znaczy z zaworami to będziesz miał większe koszta z LPG bo głowice będziesz mieć do wymiany bo pewnie ci zawory po wypala
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez łukaszinio » 27 gru 2011, 14:19

Marcin 1990 dzięki za rade co dwie głowy :) :) to nie jedna :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2011, 19:48
Posty: 190 (0/1)
Skąd: okolice Ostrowca św.
Auto: BYŁO MAZDA 1.5 16V 97
JEST AUDI A4 B5 2000 1.8

Postprzez Marcin1990 » 27 gru 2011, 17:38

łukaszinio napisał(a):Marcin 1990 dzięki za rade co dwie głowy :) :) to nie jedna :)


ale o co chodzi?;p
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez rafał88 » 27 gru 2011, 19:23

flywin napisał(a):panie ale jak nie zrobisz tego znaczy z zaworami to będziesz miał większe koszta z LPG bo głowice będziesz mieć do wymiany bo pewnie ci zawory po wypala



Ty faktycznie:/// kurr .. jesli bede mial checi i czas to zdejme to glowice i zrobie te zawory
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marcin1990 » 27 gru 2011, 19:57

gaz jest suchy i zawory są bardziej narażone na wypalenie.
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez lesiux » 28 gru 2011, 12:09

zawsze można założyć niejaki lubryfikator ale nie wiem na ile się to sprawdza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez rafał88 » 28 gru 2011, 13:13

lesiux napisał(a):zawsze można założyć niejaki lubryfikator ale nie wiem na ile się to sprawdza


Coo takiego mozna zalozyc??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez ralfi2000 » 28 gru 2011, 13:31

Lubryfikator, czyli dozownik płynu teoretycznie ratujący zawory podczas pracy na gazie.
Moim zdaniem strata pieniędzy, dobrze wyregulowana i przede wszystkim prawidłowo zamontowana instalacja gazowa to gwarancja długiej i bezawaryjnej eksploatacji...
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2011, 23:35
Posty: 40
Auto: 323F BA 1.8 BP

Postprzez flywin » 28 gru 2011, 13:54

to jest pic na wodę, zobacz sobie co się robi przy lubryfikacji

http://translate.google.de/translate?hl ... 23msg31537
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez rafał88 » 28 gru 2011, 14:58

Tak mi sie wlasnie wydawalo ze to pic, zreszta jak wszystkie te uszlachetniacze do silnikow. Tak jak juz napisalem wyzej beda checi i kasa,ktora sie ciagle ulatnia nie wiem gdzie :) choc najbardziej bedzie czas potrzebny to zrobie co trzeba z silnikiem. choc i tak jestem zadowolony i to zaje...ie z niej :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez flywin » 28 gru 2011, 18:02

panie tylko jak będziesz robić to rób na ORI częściach jak nie to będziesz później żałował
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323