Fotorelacja z demontażu deski rozdzielczej
No to po wszystkim jednak okazało się prostsze niz myslałem... chciaz nie wyjąłem deski poniewaz blokował mi to niefabryczny alarm i immobilizer i oczywiscie przełacznik od gazu.. a nie chciało mi sie w to bawic wiec odchyliłem maksymalnie prawy bok i bez problemu dostałem sie do nagrzewnicy i jest juz ok... mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze.... Więc dzięki za wszelkie rady!!!!
i nawet szybko sie z tym uwinąłem a robiłem wolno i dokładnie....
i nawet szybko sie z tym uwinąłem a robiłem wolno i dokładnie....
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
wczoraj wymienilem skrzynie biegow, oslone przegubu , i ten felerny zaworek
ale powiem ci ze Przeraza mnie widok zdemontowanej deski
to ostatnia rzecz za jaka bym sie bral demontowac 
szumki44 napisał(a):ale powiem ci ze Przeraza mnie widok zdemontowanej deskito ostatnia rzecz za jaka bym sie bral demontowac
są gorsze rzeczy od tego, to jest jeszcze nic.
johny2007 napisał(a): Najpierw wymieniłem rorząd
Rozrząd to najlepiej wymienia się w nocy po jednej nie przespanej nocy
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
A ja demontuję z łezką w oku 626GLX'a 85. Podchodzę po tygodniu – silnik pali na dotyk i pracuje ciszej niż w mojej GE. Padł automat i nikt nie chce kupić. Przy okazji zauważyłem, że w gaźniku jest szybka z boku do podglądu chyba – ciekawe rozwiązanie.
P.S. Czy katalizator można z tego auta założyć do GE? Bo mój się już rozleciał, a tu wydech jest cichutki.
P.S. Czy katalizator można z tego auta założyć do GE? Bo mój się już rozleciał, a tu wydech jest cichutki.
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
Witam.
No i ja także jestem już po wymianie nagrzewnicy co prawda parę plastików mi zostało do złożenia ale to jutro bo noc mnie zastała i nic nie widać, mam nadzieje że w końcu będzie ciepło. Moje uwagi co do nagrzewnicy to po pierwsze oryginalna nie jest aluminiowa jak to wszyscy piszą tylko mosiężno miedziana. Miedziane są żeberka a mosiężne rurki w których płynie ciecz. Po drugie znam przyczynę dlaczego nagrzewnica się zapycha. Mosiężne rurki nagrzewnicy w których płynie ciecz są bardzo cienkie nie maja nawet 1 mm średnicy w środku, po tylu latach osadza się kamień i nie ma bata musi się zapchać. Jutro wstawię fotki przeciętej oryginalnej nagrzewnicy. A i dziękuję autorowi tematu za fotorelację przydała się. Oby teraz było ciepło.
Pozdrawiam.
No i ja także jestem już po wymianie nagrzewnicy co prawda parę plastików mi zostało do złożenia ale to jutro bo noc mnie zastała i nic nie widać, mam nadzieje że w końcu będzie ciepło. Moje uwagi co do nagrzewnicy to po pierwsze oryginalna nie jest aluminiowa jak to wszyscy piszą tylko mosiężno miedziana. Miedziane są żeberka a mosiężne rurki w których płynie ciecz. Po drugie znam przyczynę dlaczego nagrzewnica się zapycha. Mosiężne rurki nagrzewnicy w których płynie ciecz są bardzo cienkie nie maja nawet 1 mm średnicy w środku, po tylu latach osadza się kamień i nie ma bata musi się zapchać. Jutro wstawię fotki przeciętej oryginalnej nagrzewnicy. A i dziękuję autorowi tematu za fotorelację przydała się. Oby teraz było ciepło.
Pozdrawiam.
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Widzę, ze kolego nikt nie chce Tobie pomóc, to ja Ci pomogę krok po kroku
W zamian możesz zrobić parę fotek dla przyszłych potomnych tego działu
Krok pierwszy.
-demontujemy plastiki tunelu środowego, dokładnie wierzchnią warstwę, czyli ten czarny platik z mieszkiem skrzyni biegów. Cały plastik jest zamocowany, za pomocą solidnych kołków/zatrzasków? bez obawy ze coś pęknie, oczywiste zaczynamy od pod wadzenia od strony ręcznego.
Zapomniałem, trzeba odkręcić ręką gałkę skrzyni biegów na mieszkiem
Krok drugi:
-Po zdemontowaniu tunelu, pozostaje jeszcze zdjęcie bocznych, dolnych plastików deski rozdzielczej. Tam zobaczysz na dole mocowanie deski do tunelu (po dwie śruby na stronę)
Krok trzeci:
-Na łączeniu deski i boczku drzwi, jest plastik, niczym przykręcony, tylko jest na kołki. Jak zdemontujesz ten plastik, ujrzysz dwie śruby. Po drugiej stronie będzie to samo.
Krok czwarty:
-Dla pewności możesz odłączyć akumulator, potem zajrzyj pod schowek pasażera, tam jest czarna osłona, na kołeczki. Zdemontuj ja. tam znajduje się czujnik poduszki powietrznej)grube dwie kostki koloru czerwonego i niebieskiego) jeśli dobrze pamiętam.
Potem wypnij wszystkie wyglądająco problematycznie między grodzią a deską czyli: wtyczki, kabelki, wiązki el. i linkę otwierania maski
Krok piąty:
-Trzeba opuścić kierownicę.
Do tej czynności odkręcasz i demontujesz plastiki otaczające stacyjkę. (osłony są na wkręty) Po zdjęciu osłon i o depnięciu wtyczek, zaglądasz pod kierownicę i szukasz dwóch śrub
Ot i to tyle. Jak będziesz miał pytania, niejasności to pytaj. Także, mogę pomóc przy rozbieraniu tunelu środkowego.
Krok pierwszy.
-demontujemy plastiki tunelu środowego, dokładnie wierzchnią warstwę, czyli ten czarny platik z mieszkiem skrzyni biegów. Cały plastik jest zamocowany, za pomocą solidnych kołków/zatrzasków? bez obawy ze coś pęknie, oczywiste zaczynamy od pod wadzenia od strony ręcznego.
Zapomniałem, trzeba odkręcić ręką gałkę skrzyni biegów na mieszkiem
Krok drugi:
-Po zdemontowaniu tunelu, pozostaje jeszcze zdjęcie bocznych, dolnych plastików deski rozdzielczej. Tam zobaczysz na dole mocowanie deski do tunelu (po dwie śruby na stronę)
Krok trzeci:
-Na łączeniu deski i boczku drzwi, jest plastik, niczym przykręcony, tylko jest na kołki. Jak zdemontujesz ten plastik, ujrzysz dwie śruby. Po drugiej stronie będzie to samo.
Krok czwarty:
-Dla pewności możesz odłączyć akumulator, potem zajrzyj pod schowek pasażera, tam jest czarna osłona, na kołeczki. Zdemontuj ja. tam znajduje się czujnik poduszki powietrznej)grube dwie kostki koloru czerwonego i niebieskiego) jeśli dobrze pamiętam.
Potem wypnij wszystkie wyglądająco problematycznie między grodzią a deską czyli: wtyczki, kabelki, wiązki el. i linkę otwierania maski
Krok piąty:
-Trzeba opuścić kierownicę.
Do tej czynności odkręcasz i demontujesz plastiki otaczające stacyjkę. (osłony są na wkręty) Po zdjęciu osłon i o depnięciu wtyczek, zaglądasz pod kierownicę i szukasz dwóch śrub
Ot i to tyle. Jak będziesz miał pytania, niejasności to pytaj. Także, mogę pomóc przy rozbieraniu tunelu środkowego.
-
VariaS
Też rozbierałem/wyjmowałem całą konsolę i jak ktoś to robi to niech sobie przygotuje pół dnia na to zajęcie
mi zajęło cały dzień bo jeszcze wszystko wygłuszałem.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
A wyciągałeś na zewnątrz całkowicie czy tylko sobie odchyliłeś, żeby wymienić nagrzewnicę?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
damiano1 napisał(a): a dolna nakretka od obudowy nagrzewnicy to juz masakra jakas
potwierdzam, ale ktoś tu na forum napisał. ża tam jest potrzebny klucz rurkowy jakiś długi.

- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6