Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
Nie musisz obrotów cały czas regulować regulację niby robi się co ok 100 tys km ale w niektórych i więciej bez tego przejedziesz, czyli możliwe że coś z Tps-em masz
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Dokładnie kolego nie moge ustawić TPS-u (wiele dni spędzonych i nic
) a że przed rozebraniem przepustnicy zrobiłem zdjęcie to wiem że tps fabrycznie był ustawiony idealnie po środku i tak też go przykręciłem a czy jest możliwe że ta puszka TPS-u się popsuła
Nic w środku nie jest ułamane ale kiedyś coś wyszytałem że koleś miał podobny problem i okazało się że jakaś sprężynka coś jest nie tak ale nie odpisał mi nikt o co chodziło 

- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Najpewniej coraz bardziej pada krokowy
skoro piszesz że wcześniej już były z nimi problem a on i za ssanie też odpowiada 

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Wątpię żeby się puszka TPS-a zepsuła ale jest możliwe wiesz na zdjęciu może wygląda idealnie ale tu się rozchodzi praktycznie o minimetry ustawień także na zdjęciu może wyglądać że jest identycznie a teraz masz może minimalnie źle ustawiony
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
tekknoraver napisał(a):Najpewniej coraz bardziej pada krokowyskoro piszesz że wcześniej już były z nimi problem a on i za ssanie też odpowiada
No to by najbardziej pasowalo ze to krokowiec ale najgorsze jest to ze nie moge go nigdzie znalezc bow moim 8v nie jest jak w 16v przy przepustnicy tylko za silnikiem i jeszcze nie trafilem zeby ktos sprzedawal ;/
Kali_Yo ; D napisał(a):Wątpię żeby się puszka TPS-a zepsuła ale jest możliwe wiesz na zdjęciu może wygląda idealnie ale tu się rozchodzi praktycznie o minimetry ustawień także na zdjęciu może wyglądać że jest identycznie a teraz masz może minimalnie źle ustawiony
Bardzo mozliwe ale probowalem go ustawiac juz tyle razy ze rece opadaja i ani razu sie wiatrak nie zakrecil ;(
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
ja miałem ten sam problem
że przy rozgrzanym silniku mi co jakiś czas gasł tylko zeby spowrotem zapalic musialem odczekać az silnik się ostudzi
ja wymieniłem kopułke z palcem od aparatu i wszystko juz jest ok
Jeszcze ja mam pytanie bo mam te falujące obroty jak to zlikwidować żeby normalnie chodzil silniik???
- Od: 10 sty 2011, 17:04
- Posty: 60
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.
Ja do kopułki zaglądałem i czyściłem w maju więc raczej moim zdaniem nie jest tak źle ;]
Właśnie wracam spod garażu gdzie odpowietrzałem układ hamulcowy i sprzęgło i jestem mega zadowolony bo o wiele lepiej działają a co do odpowietrzania:
Na odpowietrznik jakieś WD40 po chwili szczotka druciana (przewody elastyczne osłonić żeby nie poprzecinać) znowu WD40 i bez najmniejszych problemów gładko się odkręca
A odpowietrznik sprzęgła to nawet nie miał grama rdzy bo był ubrudzony smarem ;p
Właśnie wracam spod garażu gdzie odpowietrzałem układ hamulcowy i sprzęgło i jestem mega zadowolony bo o wiele lepiej działają a co do odpowietrzania:
Na odpowietrznik jakieś WD40 po chwili szczotka druciana (przewody elastyczne osłonić żeby nie poprzecinać) znowu WD40 i bez najmniejszych problemów gładko się odkręca
A odpowietrznik sprzęgła to nawet nie miał grama rdzy bo był ubrudzony smarem ;p
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Patryk Tak zgodzę się musisz znać prawidłowy wymiar ustawień i ustawiasz co do minimetra... Wiem że to ciężko ale trzeba tak zrobić bo inaczej Ci to nie wypali mam trochę doświadczenia w Mechanice (Ojciec, Wujek, Dziadek) Prowadzą warsztat samochodowy i też w tym siedzę.. Także czeka Cię szukanie informacji na ten temat niestety, nie znam akurat wymiaru do ustawienia w Madzi bo jeszcze w Swojej nie dłubałem..
Hmm, A dokładniej w jakim masz zakresie Ci się wacha przy postoju na biegu jałowym czy podczas przyśpieszania
klajny90 napisał(a):ja miałem ten sam problemże przy rozgrzanym silniku mi co jakiś czas gasł tylko zeby spowrotem zapalic musialem odczekać az silnik się ostudzi
ja wymieniłem kopułke z palcem od aparatu i wszystko juz jest ok
Jeszcze ja mam pytanie bo mam te falujące obroty jak to zlikwidować żeby normalnie chodzil silniik???
Hmm, A dokładniej w jakim masz zakresie Ci się wacha przy postoju na biegu jałowym czy podczas przyśpieszania
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Kali_Yo ; D napisał(a):Patryk Tak zgodzę się musisz znać prawidłowy wymiar ustawień i ustawiasz co do minimetra... Wiem że to ciężko ale trzeba tak zrobić bo inaczej Ci to nie wypali mam trochę doświadczenia w Mechanice (Ojciec, Wujek, Dziadek) Prowadzą warsztat samochodowy i też w tym siedzę.. Także czeka Cię szukanie informacji na ten temat niestety, nie znam akurat wymiaru do ustawienia w Madzi bo jeszcze w Swojej nie dłubałem..
Dzisiaj w robocie nudziło mi się i mówie zobacze jak tam ten TPS

- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
klajny90 napisał(a):no właśnie nie wiemmuszę dokładnie spojrzeć
To sprawdź bo to ma duże znaczenie czy na postoju na biegu jałowym z z zapiętym biegiem
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Hmm, stawiam na linkę którąś lub coś co jest mało prawdopodobnę w silniku SOHC to coś z wałkiem albo rozrząd ale to już na 2 planie
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Linka od liczników głownie od gazu wątpię.. Hmm no możliwe że to silnik krokowy
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Witajcie.
Problem jest takowy, że próbuje wymienić nagrzewnice, która nawet w pogodny, ciepły dzień wieje letnim powietrzem. Zakupiłem bardzo zaniedbany egzemplarz 323 i powoli staram się wszystko wymienić.
Przeszukałem forum i jest kilka opisów. Są dość niedokładne. Najbardziej interesuje mnie opis niejakiego Toomyego ( chyba tak brzmiał jego nick ). W jednym z tematów ktoś go przywołuje wspominając o samym autorze a nie o opisie.
Z tego co zdążyłem się zorientować są dwie metody. Jedna bardziej a druga mniej inwazyjna. Interesuje mnie jakakolwiek, byle dobrze opisana. Będę bardzo wdzięczny, gdyż zimna jest już bliska.
Dziękuje z góry.
Problem jest takowy, że próbuje wymienić nagrzewnice, która nawet w pogodny, ciepły dzień wieje letnim powietrzem. Zakupiłem bardzo zaniedbany egzemplarz 323 i powoli staram się wszystko wymienić.
Przeszukałem forum i jest kilka opisów. Są dość niedokładne. Najbardziej interesuje mnie opis niejakiego Toomyego ( chyba tak brzmiał jego nick ). W jednym z tematów ktoś go przywołuje wspominając o samym autorze a nie o opisie.
Z tego co zdążyłem się zorientować są dwie metody. Jedna bardziej a druga mniej inwazyjna. Interesuje mnie jakakolwiek, byle dobrze opisana. Będę bardzo wdzięczny, gdyż zimna jest już bliska.
Dziękuje z góry.
- Od: 24 paź 2010, 10:12
- Posty: 32
- Skąd: Radomsko
- Auto: MX3 94' 1.6 16V (B6)DOHC
Mam problem ze skrzynią biegów do mazdy 323f 1.8 16v BG 93r. nie mogę dostać nigdzie a jest jeszcze dobra słychać jest coś stuka w środku a zrobić jej nikt nie chce ?
Czy ktoś mógł by coś poradzić był bym wdzieczny .
Czy ktoś mógł by coś poradzić był bym wdzieczny .
- Od: 7 kwi 2011, 11:40
- Posty: 4
- Auto: mazda 323f BG 1.8 16V
Kali_Yo ; D napisał(a):Hmm, stawiam na linkę którąś lub coś co jest mało prawdopodobnę w silniku SOHC to coś z wałkiem albo rozrząd ale to już na 2 planie
To linka predkosciomierza ma takie az znaczenie ze obroty faluja?? Bo u mnie jak jade to mozna zauwazyc lekkie drganie wskazowki predkosciomierza ale nie duze a wraz ze zwiekszaniem predkosci sie zmniejsza.
Obroty faluja tak samo na luzia jak i na zapietym biegu a na benzynie da sie odczuc przy jezdzie na mallych obrotach powiedzmy 1000 to lekko szarpie a jak jade powiedzmy 60 i trzymam gaz nie przyspieszajac tylko chcac jechac ze stala predkoscia to tez minimalnie szarpie ale wystarczy dodac lekko gazu lub odjac i przestaje oczywiscie na benzynce.
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości