Ja wczoraj zamontowałem światła LEDowe.
Konsultując podłączenie z iwi'm, główne zasilanie "stacyjkowe" poszło z bezpiecznika nr 36 (który u mnie w instrukcji opisany jest jako O2 heater* – w niektórych modelach dostępny), a kabelek z kontrolera odpowiadającego za wyłączanie LEDów po zapaleniu pozycyjnych/mijania podłączyłem do bezpiecznika nr 40, TAIL.
Pod bezpieczniki podłączałem się wypróbowanymi wcześniej by-pass'ami, aka add-a fuse, add-a-circuit (także do znalezienia na allegro, czy ebayu, bypass na dodatkowy bezpiecznik).
Mam jeszcze w światłach opcję kierunkowskazów, ale nie miałem czasu tym się zając, a poza tym podłączenie tej opcji będzie zależało od łatwości podpięcia się pod kierunkowskazy. Bo w instrukcji samochodu nie widzę aby każda strona kierunkowskazów miała swój osobny bezpiecznik.
Wszystko dosyć sprawnie poszło. Nawet nie wiem, czy od otwarcia pudełka dwie godziny się bawiłem.
Światła kupiłem na allegro (głównie ze względu na cenę i pewność, że będą miały na kloszach te wytłoczone oznaczenia , które chyba w Polsce są wymagane).
Jak zrobię fotki to wrzucę
Wojtek, światła fajne. Ale ten Qashqai po Twojej lewej na filmach...
