centralny zamek – problemy (zdjęcia na str.11)
Zamieniłem końcówki krańcowe przednie lewe drzwi z tylnymi lewymi i właściwe nadal jest to samo, z tym, że czasami zamyka się cały...
problem nadal nie rozwiązany – nie mam czasu aby podjechać do serwisu niestety, ale sam tutaj już chyba nic nie wskóram...
problem nadal nie rozwiązany – nie mam czasu aby podjechać do serwisu niestety, ale sam tutaj już chyba nic nie wskóram...
- Od: 29 kwi 2011, 21:37
- Posty: 10
- Skąd: Stolica
- Auto: Mazda 6 1.8
Muchomor napisał(a):
problem nadal nie rozwiązany – sam tutaj już chyba nic nie wskóram...
Chyba ja też nic nie zdziałam. Pozostaje mi tylko na chybił trafił działać czyli zakupić zamek drzwi kierowcy, podmienić i tak samo z modułem ehh
Nie dawało mi to spokoju i jeszcze raz przyjrzałem się samemu zamkowi drzwi kierowcy i zamkowi bagażnika i na szczęście są sprawne !
Elo dzisiaj znowu walczyłem. Wywlokłem puche bezpieczników tą przy nogach kierowcy, wyjąłem zegary i też wszystko ok a problem nadal nie rozwiązany
--Nigdy nie polemizuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem--
- Od: 31 lip 2009, 13:47
- Posty: 126
- Skąd: Kraj kwitnącej wiśni
- Auto: Była...Mazda 6 GG 1,8 benzin...
Jest Ford Focus Mk3 Titanium EcoNetic
chyba mam podobny problem,
pytanie: jak tak wariuja ci zamki to slyszysz tykanei spod kierownicy? tam gdzie siedza bezpieczniki??? tak jakby jakis przekaznik caly czas sie zalaczal i wylaczal??
pytanie: jak tak wariuja ci zamki to slyszysz tykanei spod kierownicy? tam gdzie siedza bezpieczniki??? tak jakby jakis przekaznik caly czas sie zalaczal i wylaczal??
Jako specjalista z dziedziny informatyki, elektroniki i telekomunikacji stwierdzam, że coś się pewnie zjebało.
- Od: 2 sie 2010, 12:44
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GY 2.0 CD 143
aniek_s napisał(a):chyba mam podobny problem,
pytanie: jak tak wariuja ci zamki to slyszysz tykanei spod kierownicy? tam gdzie siedza bezpieczniki??? tak jakby jakis przekaznik caly czas sie zalaczal i wylaczal??
Witam,
dokładnie!!! słyszę takie tykanie spod deski rozdzielczej, bardziej po prawej stronie.... co to oznacza?
- Od: 29 kwi 2011, 21:37
- Posty: 10
- Skąd: Stolica
- Auto: Mazda 6 1.8
hehe, no właśnie nie wiem ;–)
i tez szukam odpowiedzi ;–)
W przyszłym tygodniu mam jechać do poleconego przez Jakse Adama – podobno fachowca od takich rzeczy.
i tez szukam odpowiedzi ;–)
W przyszłym tygodniu mam jechać do poleconego przez Jakse Adama – podobno fachowca od takich rzeczy.
Jako specjalista z dziedziny informatyki, elektroniki i telekomunikacji stwierdzam, że coś się pewnie zjebało.
- Od: 2 sie 2010, 12:44
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GY 2.0 CD 143
Muchomor napisał(a):dokładnie!!! słyszę takie tykanie spod deski rozdzielczej, bardziej po prawej stronie.... co to oznacza?
czy mozesz sprecyzowac dokladniej to miejsce?
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
67igor1 napisał(a):Muchomor napisał(a):dokładnie!!! słyszę takie tykanie spod deski rozdzielczej, bardziej po prawej stronie.... co to oznacza?
czy mozesz sprecyzowac dokladniej to miejsce?
Wydaje mi się, że to jest gdzieś pod schowkiem...
__________
Edit:
Mogę prosić o namiary do tego specjalisty? Np. na PW?
- Od: 29 kwi 2011, 21:37
- Posty: 10
- Skąd: Stolica
- Auto: Mazda 6 1.8
Muchomor napisał(a):67igor1 napisał(a):Muchomor napisał(a):
czy mozesz sprecyzowac dokladniej to miejsce?
To tykanie to moduł centralnego a umiejscowiony jest na prawym słupku za schowkiem (klucz 10, dwie wtyczki). Wykręcić i sprawdzić czy coś nie jest czasami skopcone.
aniek_s napisał(a):hehe, no właśnie nie wiem ;–)
i tez szukam odpowiedzi ;–)
W przyszłym tygodniu mam jechać do poleconego przez Jakse Adama – podobno fachowca od takich rzeczy.
Elo jak ktoś z Was będzie wiedział z czym problem to podzielcie się tą wiadomością.
Dalej poszukuję problemu i tak: po pomiarach na krańcówkach drzwi wyszły mi takie wyniki – krańcówka kierowcy na otwartych drzwiach 12,6 V i na pozostałych krańcówkach 0,9 V.
Czy to normalne? Czy ktoś orientuje się jak to powinno być, jak ma u siebie? Czy ktoś wie gdzie umiejscowione są diody na przewodach? Pozdro...
--Nigdy nie polemizuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem--
- Od: 31 lip 2009, 13:47
- Posty: 126
- Skąd: Kraj kwitnącej wiśni
- Auto: Była...Mazda 6 GG 1,8 benzin...
Jest Ford Focus Mk3 Titanium EcoNetic
witam mam taki problem po nacisnięciu przyćisku unlock na pilocie otwierają śie wszystkie prócz kierowcy,muszę nacisnc jeszcze raz i dopiero się otworzą prosze o pomoc
-
buczer123
Miałem to samo tylko przy zamykaniu musiałem 2 razy naciskać i były to tylne drzwi. Rozkręciłem cały zamek wyczyściłem ze starego stwardniałego smaru nałożyłem nowego i pomogło. Fabryczny smar miał konsystencje twardego plastiku.
-
batmobil
chinol napisał(a):Chyba ja też nic nie zdziałam. Pozostaje mi tylko na chybił trafił działać czyli zakupić zamek drzwi kierowcy, podmienić i tak samo z modułem ehhDo fachowca nie za bardzo mi się widzi bo to samo zrobi podejrzewam, będzie podmieniał części aż trafi a potem mi zaśpiewa tysiąc
Pozdro...
Powinien Ci zaśpiewać 100/150 PLNów.
za ten czas co się umordujesz i upiszesz zarobił byś więcej
- Od: 24 mar 2008, 21:54
- Posty: 260
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GG 2004 MZR-CD 136km
Mazda 6 GH 2011 2.2 Kirei 163km
Ja już problem rozwiązałem
przyczyna banalna,
padnięty silnik w siłowniku drzwi kierowcy (przy probie zamknięcia drzwi, felerny siłownik stal w miejscu, centralka czekała na sygnał zwrotny o zamknięciu tych drzwi, nie otrzymywała go i wpadała w pętle, stad to ciągle tykanie.
koszty:
nowy zamek z siłownikiem (oryginał, kupiony w ASO) to 279 PLN
koszty warsztatu: 70 PLN
przyczyna banalna,
padnięty silnik w siłowniku drzwi kierowcy (przy probie zamknięcia drzwi, felerny siłownik stal w miejscu, centralka czekała na sygnał zwrotny o zamknięciu tych drzwi, nie otrzymywała go i wpadała w pętle, stad to ciągle tykanie.
koszty:
nowy zamek z siłownikiem (oryginał, kupiony w ASO) to 279 PLN
koszty warsztatu: 70 PLN
Jako specjalista z dziedziny informatyki, elektroniki i telekomunikacji stwierdzam, że coś się pewnie zjebało.
- Od: 2 sie 2010, 12:44
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GY 2.0 CD 143
aniek_s napisał(a):Ja już problem rozwiązałem
przyczyna banalna,
padnięty silnik w siłowniku drzwi kierowcy (przy probie zamknięcia drzwi, felerny siłownik stal w miejscu, centralka czekała na sygnał zwrotny o zamknięciu tych drzwi, nie otrzymywała go i wpadała w pętle, stad to ciągle tykanie.
koszty:
nowy zamek z siłownikiem (oryginał, kupiony w ASO) to 279 PLN
koszty warsztatu: 70 PLN
Ja też rozwiązałem problem – wypięcie wtyczki tego drugiego czujnika (ze zdjęcia na początku forum) w ASO 160 zł i jest OK
No i w gratisie po paru dniach się okazało, że zniknął mi bezpiecznik uruchamiający tylną wycieraczkę. Fachowcy z ASO..... Żenada.....
- Od: 29 kwi 2011, 21:37
- Posty: 10
- Skąd: Stolica
- Auto: Mazda 6 1.8
Pozwolę sobie odgrzebać temat, mam M6 kombi 08.2005, przeczytałem w instrukcji, że podobno po dwukrotnym wciśnięciu guzika lock włącza się czujnik ruchu w kabinie, po dwóch próbach czujnik się nie włączył bo nie mam alarmu chyba
, i od tego momentu nie działa otwieranie/zamykanie z pilota drzwi kierowcy. Wszystkie drzwi i tylna klapa zamykają się i otwierają z pilota poza drzwiami kierowcy, kluczykiem jak zamykam/otwieram to wszystkie drzwi i klapa działają łącznie z drzwiami kierowcy, podobnie gdy od środka nacisnę rygiel na drzwiach kierowcy. Wychodzi że to ten nieszczęsny silniczek ale chciałbym się upewnić zanim pojadę do serwisu
. Może ktoś zna jakieś inne rozwiązanie?? 


-
cerber27
Witam,
widzę, że dołączyłem do grona felernych zamków. Problem taki, że gdy zamykam drzwi wciskając lock w pilocie to zamki wariują – klepią losowo zamykając drzwi i otwierając. Od strony skrzynki bezpieczników pod nogami, pod kierownicą ( no z tamtych okolic ) dochodzi stukanie przekaźnika. Jak rygluję drzwi od wewnątrz efekt ten sam. Generalnie to jakby niedomknięte były któreś drzwi... ale wtedy rygle po prostu próbują się zamknąć i otwierają się, i koniec. A tutaj koncert.
Edit:
Prawdopodobnie uszkodzony zamek w drzwiach przednich pasażera
Gdy zamknę te drzwi od środka to wsio jest ok. Szkoda. Pójdzie parę stówek w piz...u
Zdenerwowałem się.
widzę, że dołączyłem do grona felernych zamków. Problem taki, że gdy zamykam drzwi wciskając lock w pilocie to zamki wariują – klepią losowo zamykając drzwi i otwierając. Od strony skrzynki bezpieczników pod nogami, pod kierownicą ( no z tamtych okolic ) dochodzi stukanie przekaźnika. Jak rygluję drzwi od wewnątrz efekt ten sam. Generalnie to jakby niedomknięte były któreś drzwi... ale wtedy rygle po prostu próbują się zamknąć i otwierają się, i koniec. A tutaj koncert.
Edit:
Prawdopodobnie uszkodzony zamek w drzwiach przednich pasażera
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
- Od: 4 cze 2009, 09:00
- Posty: 272
- Skąd: Wolbrom
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE
Witam serdecznie pare dni temu kupiłem Mazde 6 2003r i niepokoi mnie zachowanie zamków po otwarciu z pilota. Po wcisnieciu guzika wszystkie sie otwieraja ale tak jakby 5-6 razy pod rząd .... oczywiscie moge wsiasc do auta odrazu a po pierwsze wkurza mnie dzwiek wydawany przez zamki jeszcze przez pare sekund po za tym boje sie zeby po jakims czasie calkiem nie padly. Wiecie moze co jest nie tak
?
Z góry wielkie dzięki za odpowiedź.
Z góry wielkie dzięki za odpowiedź.
- Od: 17 paź 2011, 20:14
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 2.0 benzynka automat 2003r sedan
Witam,również posiadam problem z zamkiem centralnym.Ogólnie moja sytuacja przedstawia się następująco.Kupiłem auto które po czasie okazało się anglikiem po przekładce i od czasu jak je kupiłem nie działały zamki w przedni drzwiach,człowiek głupi myślał że to jakaś pierdoła i się zrobi za grosze nie myśląc że coś z tym autem jest nie tak.W tej chwili muszę zamykać je ręcznie, centralny reaguje tylko na drzwi tylne i bagażnik.W przednich jest zupełna cisza, nic nie cyka,przeskakuję itp. Jestem na etapie zakupu zamków na obie strony i mam wątpliwości co do tego.Czy jak kupie normalne zamki od europejczyka i je zamontuje,będą działały w angolu po przekładce bez żadnych problemów i czy po zamontowaniu ich jak wszystko pójdzie ok centralny zacznie działać od razu czy należy jakoś je zaprogramować ?Jeśli nie to co należy wykonać? Proszę o pomoc.
-
Qadracik
Witam,
fabryczny centralny z domykaniem szyb i uzbrajaniem nie mruga kierunkami ,
kierunki oraz awaryjne działają poprawnie ,
Moje pytanie to czy można to uaktywnić bez przerabiania instalacji ?
Auto jest sprowadzone z Danii ,w serwisie stwierdzili że na kraj migają a inne nie wiedzą .
Proszę o sugestie lub rozwiązanie problemu .
Pozdrawiam
fabryczny centralny z domykaniem szyb i uzbrajaniem nie mruga kierunkami ,
kierunki oraz awaryjne działają poprawnie ,
Moje pytanie to czy można to uaktywnić bez przerabiania instalacji ?
Auto jest sprowadzone z Danii ,w serwisie stwierdzili że na kraj migają a inne nie wiedzą .
Proszę o sugestie lub rozwiązanie problemu .
Pozdrawiam
- Od: 31 paź 2011, 21:33
- Posty: 15
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6