Efini RX-7 FD 13B-REW '92

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez ravo » 28 lut 2011, 20:36

hehe to tak jak ja, jak wygram to się podzielę :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Kevin. » 7 mar 2011, 19:56

Sliczna Rx-7 podobaja mi sie te auta :) ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 21:32
Posty: 518
Skąd: Przyłubsko/Katowice
Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM

Postprzez mckoper » 20 mar 2011, 16:50

Wczorajszy dzień i połowa dzisiejszego upłynęła przy RX'e :)
Wymiana przepalonych żarówek, bezpieczników, demontaż i uszczelnienie spojlera ( przez jedną śrubę woda dostawała się do środka), czyszczenie i malowanie zacisków. W przyszłym tygodniu biorę się za demontaż klimatyzacji. W środę auto oddaję do lakiernika.

Kilka fotek pomalowanych zacisków.

imgp1682j.jpg
imgp1684q.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez Jacekm_ » 20 mar 2011, 17:08

Piękne auto. Super, że do Ciebie trafiła.
Ten brązowy boczek świetnie pasuje do koloru auta, szkoda, że reszta wnętrza jest czarna.
Felgi [tiiit], bardzo pasują do RX'a
Życzę powodzenia w modyfikacjach :) .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 17:56
Posty: 486
Skąd: Łódź
Auto: mazda dwa zero

Postprzez mckoper » 20 mar 2011, 17:34

dzięki...

mody oczywiście będą :) W najbliższym czasie wyleci cały układ klimatyzacji, ABS, seryjny IC, seryjna chłodnia płynu chłodzącego.
Będzie nowy FMIC, Radiator postawiony w pionie, doloty z nierdzewki, standalone Apex'i PFC,wydajniejsza pompa paliwa Walbro 255, większe wtryski (secondaries), zawór upustowy.
Tak z grubsza będzie wyglądał pierwszy etap modów w moim RX'e. W pierwszym etapie zostanę przy seryjnych twin'kach potem zobaczymy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez Pit » 20 mar 2011, 17:46

mckoper napisał(a):mody oczywiście będą :) W najbliższym czasie wyleci cały układ klimatyzacji, ABS, seryjny IC, seryjna chłodnia płynu chłodzącego.
Będzie nowy FMIC, Radiator postawiony w pionie, doloty z nierdzewki, standalone Apex'i PFC,wydajniejsza pompa paliwa Walbro 255, większe wtryski (secondaries), zawór upustowy.

Petarda! <spoko> Jak ingerujesz w układ chłodzenia – zostawiasz system AST czy hardcore'owo? PFC z datalogit'em, czy liczysz na czyjś? Kto będzie stroił?
P.S.
Do seryjnych twinsów nie jest potrzebna zmiana wtryskiwaczy. Wręcz nie jest uzasadniona. Przy 90% wydajności seryjne starczają do 350 koni, a twinsami nigdy takiej mocy nie uzyskasz.

Tutaj masz kalkulator wydajności:
http://injector-rehab.com/shop/3gencalc.html

:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mckoper » 21 mar 2011, 15:30

Pit napisał(a):Jak ingerujesz w układ chłodzenia – zostawiasz system AST czy hardcore'owo?


Jeszcze do końca nie wiem co będzie lepszym rozwiązaniem. Przy pierwszym etapie na pewno zostanę przy seryjnym systemie- zmieni się tylko pozycja radiatora.

Pit napisał(a):PFC z datalogit'em, czy liczysz na czyjś? Kto będzie stroił?


Na razie zbieram graty :) w kwestii strojenia to po cichu liczę na Twoją pomoc ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez Pit » 21 mar 2011, 15:35

mckoper napisał(a):...w kwestii strojenia to po cichu liczę na Twoją pomoc ;)

Musisz mocno uściślić, co rozumiesz przez słowo "pomoc".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mckoper » 21 mar 2011, 16:00

To temat na zlot ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez mckoper » 21 mar 2011, 19:27

Demontaż spowalniacza prawie na finiszu ;)
Dzisiaj na pierwszy strzał poszła chłodnica klimy, wszystkie rurki, osuszacz.
W piątek wyrzucam kompresor tylko do szczęścia potrzebny jest mi krótszy pasek ;)

Kilka fotek z operacji.

imgp1690y.jpg
imgp1691h.jpg
imgp1693d.jpg
imgp1694d.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez alk80 » 21 mar 2011, 19:44

mckoper napisał(a):Demontaż spowalniacza prawie na finiszu ;)
... wyrzucam kompresor tylko do szczęścia potrzebny jest mi krótszy pasek ;)

widze że aku też wyleciał :)
będziesz odpalał na korbe ?? :P <oczko> hahaha
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez mckoper » 21 mar 2011, 19:51

Akumulator na razie zostanie na swoim miejscu. Z czasem będzie inny, mniejszy gdzieś z tyłu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez Blade » 21 mar 2011, 21:24

+ 1 za wykorzystanie dywaników z Xedosa ;)

A jak ci poszło z lampami ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez Pit » 21 mar 2011, 21:30

Długość potrzebnego paska zmierz sznurkiem i zamów wg wzoru: 5PK[długość paska w mm].
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mckoper » 21 mar 2011, 21:31

Blade napisał(a):+ 1 za wykorzystanie dywaników z Xedosa ;)

hehe z nimi się nie rozstanę :)

Blade napisał(a):A jak ci poszło z lampami ?

Myślę, że jutro skończę <faja>

Pit napisał(a):Długość potrzebnego paska zmierz sznurkiem i zamów wg wzoru: 5PK[długość paska w mm].

Już zamówiłem u Smirnoff'a nowy, dedykowany do RX'a bez klimy. <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez Pit » 21 mar 2011, 21:44

mckoper napisał(a):Już zamówiłem u Smirnoff'a nowy, dedykowany do RX'a bez klimy. <faja>

To takie były? ;) hehe :) Dobrze wiedzieć, za chwilę będę potrzebował taki (w tej chwili mam odpięte wspomaganie). Podasz mi jego symbol, jak dostaniesz go do łapek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mckoper » 21 mar 2011, 21:49

Chciałem OEM pasek, ale za długo musiałbym czekać. Zdecydowałem się na inny (Japoński). Koszt 40zł
Jak dostanę to zapodam CI symbole.

A tak przy okazji ;) zostawiłeś u siebie ABS?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez ravo » 21 mar 2011, 22:40

Dawid widzę, że ruszasz z działaniami :) miło ale zabieraj się za silnik :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pit » 21 mar 2011, 22:43

mckoper napisał(a):A tak przy okazji ;) zostawiłeś u siebie ABS?

De facto nie miałem ABS'u pod LHD. Ale jak powyrzucasz od siebie za dużo to niepotrzebności chętnie przygarnę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mckoper » 21 mar 2011, 23:07

ravo napisał(a):Dawid widzę, że ruszasz z działaniami :) miło ale zabieraj się za silnik :P


Najpierw muszę przygotować inne rzeczy a potem będzie silnik :P

Pit napisał(a):... jak powyrzucasz od siebie za dużo to niepotrzebności chętnie przygarnę :)

<spoko> Klime też chcesz <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy