Efini RX-7 FD 13B-REW '92
Sliczna Rx-7 podobaja mi sie te auta

- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Wczorajszy dzień i połowa dzisiejszego upłynęła przy RX'e 
Wymiana przepalonych żarówek, bezpieczników, demontaż i uszczelnienie spojlera ( przez jedną śrubę woda dostawała się do środka), czyszczenie i malowanie zacisków. W przyszłym tygodniu biorę się za demontaż klimatyzacji. W środę auto oddaję do lakiernika.
Kilka fotek pomalowanych zacisków.
Wymiana przepalonych żarówek, bezpieczników, demontaż i uszczelnienie spojlera ( przez jedną śrubę woda dostawała się do środka), czyszczenie i malowanie zacisków. W przyszłym tygodniu biorę się za demontaż klimatyzacji. W środę auto oddaję do lakiernika.
Kilka fotek pomalowanych zacisków.
dzięki...
mody oczywiście będą
W najbliższym czasie wyleci cały układ klimatyzacji, ABS, seryjny IC, seryjna chłodnia płynu chłodzącego.
Będzie nowy FMIC, Radiator postawiony w pionie, doloty z nierdzewki, standalone Apex'i PFC,wydajniejsza pompa paliwa Walbro 255, większe wtryski (secondaries), zawór upustowy.
Tak z grubsza będzie wyglądał pierwszy etap modów w moim RX'e. W pierwszym etapie zostanę przy seryjnych twin'kach potem zobaczymy
mody oczywiście będą
Będzie nowy FMIC, Radiator postawiony w pionie, doloty z nierdzewki, standalone Apex'i PFC,wydajniejsza pompa paliwa Walbro 255, większe wtryski (secondaries), zawór upustowy.
Tak z grubsza będzie wyglądał pierwszy etap modów w moim RX'e. W pierwszym etapie zostanę przy seryjnych twin'kach potem zobaczymy
mckoper napisał(a):mody oczywiście będąW najbliższym czasie wyleci cały układ klimatyzacji, ABS, seryjny IC, seryjna chłodnia płynu chłodzącego.
Będzie nowy FMIC, Radiator postawiony w pionie, doloty z nierdzewki, standalone Apex'i PFC,wydajniejsza pompa paliwa Walbro 255, większe wtryski (secondaries), zawór upustowy.
Petarda!

P.S.
Do seryjnych twinsów nie jest potrzebna zmiana wtryskiwaczy. Wręcz nie jest uzasadniona. Przy 90% wydajności seryjne starczają do 350 koni, a twinsami nigdy takiej mocy nie uzyskasz.
Tutaj masz kalkulator wydajności:
http://injector-rehab.com/shop/3gencalc.html
Pit napisał(a):Jak ingerujesz w układ chłodzenia – zostawiasz system AST czy hardcore'owo?
Jeszcze do końca nie wiem co będzie lepszym rozwiązaniem. Przy pierwszym etapie na pewno zostanę przy seryjnym systemie- zmieni się tylko pozycja radiatora.
Pit napisał(a):PFC z datalogit'em, czy liczysz na czyjś? Kto będzie stroił?
Na razie zbieram graty
mckoper napisał(a):...w kwestii strojenia to po cichu liczę na Twoją pomoc
Musisz mocno uściślić, co rozumiesz przez słowo "pomoc".
To temat na zlot 
Demontaż spowalniacza prawie na finiszu 
Dzisiaj na pierwszy strzał poszła chłodnica klimy, wszystkie rurki, osuszacz.
W piątek wyrzucam kompresor tylko do szczęścia potrzebny jest mi krótszy pasek
Kilka fotek z operacji.
Dzisiaj na pierwszy strzał poszła chłodnica klimy, wszystkie rurki, osuszacz.
W piątek wyrzucam kompresor tylko do szczęścia potrzebny jest mi krótszy pasek
Kilka fotek z operacji.
mckoper napisał(a):Demontaż spowalniacza prawie na finiszu
... wyrzucam kompresor tylko do szczęścia potrzebny jest mi krótszy pasek
widze że aku też wyleciał
będziesz odpalał na korbe

- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Akumulator na razie zostanie na swoim miejscu. Z czasem będzie inny, mniejszy gdzieś z tyłu 
Długość potrzebnego paska zmierz sznurkiem i zamów wg wzoru: 5PK[długość paska w mm].
Blade napisał(a):+ 1 za wykorzystanie dywaników z Xedosa
hehe z nimi się nie rozstanę
Blade napisał(a):A jak ci poszło z lampami ?
Myślę, że jutro skończę
Pit napisał(a):Długość potrzebnego paska zmierz sznurkiem i zamów wg wzoru: 5PK[długość paska w mm].
Już zamówiłem u Smirnoff'a nowy, dedykowany do RX'a bez klimy.
mckoper napisał(a):Już zamówiłem u Smirnoff'a nowy, dedykowany do RX'a bez klimy.
To takie były?
Chciałem OEM pasek, ale za długo musiałbym czekać. Zdecydowałem się na inny (Japoński). Koszt 40zł
Jak dostanę to zapodam CI symbole.
A tak przy okazji
zostawiłeś u siebie ABS?
Jak dostanę to zapodam CI symbole.
A tak przy okazji
mckoper napisał(a):A tak przy okazjizostawiłeś u siebie ABS?
De facto nie miałem ABS'u pod LHD. Ale jak powyrzucasz od siebie za dużo to niepotrzebności chętnie przygarnę
ravo napisał(a):Dawid widzę, że ruszasz z działaniamimiło ale zabieraj się za silnik
Najpierw muszę przygotować inne rzeczy a potem będzie silnik
Pit napisał(a):... jak powyrzucasz od siebie za dużo to niepotrzebności chętnie przygarnę


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość