Na wstępie chciałbym krótko przedstawić historie mojej e-F-elinki.
Auto zostało zakupione w salonie w San Remo we Włoszech w ‘97 roku. W 2005 roku przyjechała do Polski, a konkretnie do Lublina natomiast z stamtąd w kwietniu 2010 powędrowała na Podkarpacie prosto w moje objęcia
Silnik:
KF 2.0 V6 144ps 180Nm

Układ napędowy/hamulcowy:
Seria, nie licząc klocków hamulcowych Ferodo i TRW. Felgi lato ori. 16” 205/55/R16, zima – stalowe Goodyear 185/65 R15 UltraGrip 7+
Body kit:
Pakiet Mazdaspeed Touring Kit A-Spec, był pakiet GT Mazdy
Car Audio:
SONY CDX-CA900 Black Panel 4x52W Xplod
Wzmacniacz SONY XM-754HX Xplod
Zmieniarka SONY CDX-69 6CD
Skrzynia basowa zbudowana na SONY XS-GTX120L (1000W)
były głośniki i jednostka Pioneer mp3 Bluetooth i takie tam (po poprzednim właścicielu)
Wyposażenie:
-ABS
-Klima
– El. Szyby
-El. Lusterka
-Alarm i blokada anty napadowa
-Halogeny
– Centralny + pilot
– Wspomaganie
-Automatyczna antena itp.
Zaplanowane modyfikacje (na tą zime):
– Sportowe zawieszenie (sprężyny MTS-Technik i amortyzatory o krótszym skoku) OK
– CAI – SIMOTA Carbon Box i wlot spod zderzaka OK
– Wydech 6-2-1 2,25 cala z kwasówki na dwóch tłumikach W TRAKCIE
– Sprzęgło Exedy Racing Clutch 225mm
– Regulator ciśnienia paliwa
– Pompa paliwowa Walbro
– Pakiet Mazdaspeed Touring Kit A-Spec OK
– Ksenon 6000k OK
– Kierunkowskazy boczne i przednie clear OK
– Zegary Moman Indiglo OK
– Alu Ramki OK
– Kierownica, gałka zmiany biegów i pogłokietnik w skóre OK
– Lakierowanie zacisków OK
– Polerka i lakierowanie silnika OK
– Klamki, lusterka i listwy boczne w kolor OK
– Może dolne rozpórki przód i górna tył oraz stabilizator tył. OK
W przyszłości:
– Skrzynia biegów z K8
– Gwint FK
– Nacinane tarcze hamulcowe MIKODA
– Felgi 17”
Może tak może nie:
Poza tym chcę zrobić bad look-a ale nie takiego na pół reflektora raczej coś jak Kolega badyl i może pasek LED wstawie jak w audi jest. Co wy na to bo lepiej zapytać a nie chce przegiąć z Bad lookiem i LED-ami.
Wrzucę na razie kilka starych zdjęć jeszcze z otomoto. Reszta w trakcie prac i efekt końcowy bliżej wiosny.
Pozdrawiam Wszystkich tomekV6
Aktualnie wygląda tak...








A tak silnik wygląda teraz bo wcześnie był "suchy" ale troche zaniedbany

W tym tygodniu w garażu pojawiło się pare nowych części:
1. Zegary i alu ramki od MOMAN-a, kierunkowskazy clear i pasek przeciwsłoneczny z filtrem UV

2. Progi i dokładka Touring Kit A-spec


3. Sprężyny MTS-Technik

4. Ksenony H1 6000k, klocki Kashiyama i TRW, górne mocowania amorków, kopułka i palec EPS, uszczelki pod pokrywy zaworów, świerzy olej do skrzyni MOBIL-a 75W-90 (2,7l), filtr oleju KNECHT i MOBIL 10W-40 do silnika

Kolejna partia części:
Kolanka i łączniki, rura 77/500mm i 70/100mm do CAI, filtr na odme, air box z włukna węglowego – wszystko od SIMOTY. Pozatym alu korek wlewu oleju (honda), lakiery odporne na wysoką temp. Nakładki na pedały paski led do postojówek filtr paliwa HERTH+BUSS JAKOPARTS i kabinowy JCPREMIUM

Filtr od środka

Będzie pięknie brzmiała

Żeby nie było że nic nie robie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ostatnie zdjęcie przed wjazdem


Prace podzieliłem na dwa etapy z racji krótkiego garażu. Pierwsze tył i środek a później przód i silnik.
Pierwsze demontaż



Zegary już prawie gotowe, tylko sprawdzić czy nie kłamie obrotomierz

No i tylne zawieszenie

A tu taki mały gadżet

Prace poszły troche do przodu




Rozgotowane

A także nowe audio:
SONY CDX-CA900 Black Panel 4x52W Xplod

Wzmacniacz SONY XM-754HX Xplod
Maksymalna moc wyjściowa 4x170 W/2x 400 W – (20 – 20000 Hz)
Moc znamionowa (RMS)przy 4 omach: 4x90W/2x250W/2x90W+1x250W-(20-20000Hz)
Moc znamionowa (RMS) przy 2 omach: 4x140W – 20 – 20000 Hz
-pasmo przenoszenia 5-50kHz – impedancja obciążenia od 1 oma -zasilanie przełączające/stopień końcowy MOSFET
-maksymalny sygnał wejściowy 4V
-tryby pracy (ilość kanałów): 4/3/2 -HPF – filtr górnoprzepustowy (regulowany) 40 – 300 Hz, nachylenie zboczy zwrotnicy 12dB/oktawę
-LPF – filtr dolnoprzepustowy (regulowany) 40 – 300 Hz, nachylenie zboczy zwrotnicy 12dB/oktawę
-współczynnik zniekształceń tylko 0.04%
Do tego zestaw nowych kabli
Zmieniarka SONY CDX-69 6CD

Narazie auto jest całe w kurzu bo stało w garażu od 7 lutego




Co do pierwszej jazdy to wrażenia bezcenne
