
dołożyć do niego felgi takie jak w tym

i dużo poniżej górnej granicy budżetu z zapasem na ew. wydatki pozakupowe....fajna baza...i kremowa skóra...............


www.mazdaspeed.pl
Lukano napisał(a):Tylko nie automat![]()
Lexus w automacie to rozumiem, ale nie w AERO.
2,3 lpt jak u mnie to jeszcze.
Już nie mówiąc o tym, że ta skrzynia ledwo zipi z seryjnym momentem, a co dopiero z podniesionym.
Lukano napisał(a):Tu chodzi mi bardziej o jazdę, to nie jest samochód, zawieszenie do płynięcia po drodze.
Lukano napisał(a):Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie nie brakuje mechaników do saaba
megabebzon napisał(a):W automacie AERO można stosunkowo bezpiecznie podkręcić sterownikiem BSR stage 1 do 285KM i 400Nm na silniku – do tego rozluźnić trochę wydech i twardsza zawiecha – można jeździć! Jednak jeśli saab, to wg mnie tylko manual – dużo większe możliwości modyfikacji, np. seryjne sprzęgło Aero daje radę do 450Nm – w automacie można podnieść znacząco moc, ale po co, jak brak momentu?
megabebzon napisał(a):W automacie AERO można stosunkowo bezpiecznie podkręcić sterownikiem BSR stage 1 do 285KM i 400Nm na silniku – do tego rozluźnić trochę wydech i twardsza zawiecha – można jeździć! Jednak jeśli saab, to wg mnie tylko manual – dużo większe możliwości modyfikacji, np. seryjne sprzęgło Aero daje radę do 450Nm – w automacie można podnieść znacząco moc, ale po co, jak brak momentu?
Lukano napisał(a):Automat wytrzymuje 350 NM. Jeśli sterownik automatu wykryje większą wartość wysyła sygnał do sterownika silnika i ogranicza moment.
Można to oszukać programowo, ale skrzynia długo nie pociągnie.
To są tylko obietnice BSR. Tyle można, ale nie z automatem.
nemi napisał(a):Hmmm, a może Honda Legend?
pdrog napisał(a):no i miałem okazję przetestować HEMI...........miszcz prostej.......chińskoplastikowo.........zaje....iście wygodne duże auto......wgniata w fotel na prostej a na zakrętach wyrzuca z fotela...zdecydowanie nie tego szukam......
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość