Nie pali na wszystkie cylindry – 626 GE

Postprzez miazga » 31 sie 2006, 09:16

Witam,

Ostatnio jak samochod postoi dluzszy czas (dzien lub dwa) na deszczu (spora wilgotnosc) to po odpaleniu nie pala wszystkie gary. silnik pracuje jak by mial z 5 litrow pojemnosci. Po nabraniu temperatury problem znika, ale nie calkiem....przy nizszych obrotach podczas przyspieszania pojawia sie znowu az do momentu osiagniecia (okolo) 3 tys obr/min....na luzie wszystko gra.

Mam nadzieje ze to kable lub swiece, jezeli cos innego to prosze mnie oswiecic, az sie boje.

PS. Puki co zdarzylo sie to raptem dwa razy....;)


Ostatnio przenioslem sie do Torunia (nowa praca) i mam pytanko gdzie w tym spoko
miescie mozna znalezc jeszcze bardziej spoko mechaniora co ma pojecie o mazdach.

Pozdro

Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2005, 15:48
Posty: 67
Skąd: Kielce-Toruń
Auto: MAZDA 6 2.0D 143KM 06'

Postprzez maku » 31 sie 2006, 11:36

mialem podobny problem, auto nie pracowala na wszystkich garach. Okazalo sie ze to kable WN bo podobno to nie jest najtrwalszy element madzi. Spokojna glowa :)
jest... git:]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 lip 2004, 00:22
Posty: 19
Skąd: Bielawa
Auto: Mazda GE 626 1,8 16V 1994

Postprzez Grzyby » 31 sie 2006, 20:32

miazga napisał(a):Ostatnio przenioslem sie do Torunia (nowa praca) i mam pytanko gdzie w tym spoko
miescie mozna znalezc jeszcze bardziej spoko mechaniora co ma pojecie o mazdach.

jest taki specjalny temat o serwisach.....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez mayer » 1 wrz 2006, 00:00

kable na 99%
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez waldii » 1 wrz 2006, 22:02

mayer napisał(a):kable na 99%

<nie>
kable na 100% <jupi>
waldii
 

Postprzez m 626 » 3 wrz 2006, 22:28

Kable WN na 150%. Wymieniałem 5 razy. Nigdy nie przeżyły okresu gwarancji (zachowaj paragon).
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2006, 21:56
Posty: 24
Skąd: Jelenia Góra
Auto: 626 1,8 66kW HB '96

Postprzez Grzyby » 4 wrz 2006, 00:27

m 626 napisał(a):Wymieniałem 5 razy. Nigdy nie przeżyły okresu gwarancji (zachowaj paragon).

Zależy co kupiłeś .....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez arekzgorek » 6 wrz 2006, 14:16

Grzyby napisał(a):Zależy co kupiłeś .....
tzn? Kupiłem SAGI w serwisie, bo samochód przerywał, potem było oki i znowu przerywa. Tylko na LPG. Możliwe ze kable padły po 10 tys km?
MAZDA 626, 2,0 16V, 1998, 116kM, GF, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2005, 08:16
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 626, Volvo S80 T6

Postprzez arekzgorek » 14 wrz 2006, 13:07

No to sam sobie odpowiem. Może komuś się przyda. Kable są oki, tylko podobno zajeb....te platynowe świece NGK są na 90 tyś a nie wytrzymały 20 tyś i kupiłem jakieś zwykłe NGK, zrobiłem 500 km i na razie jest oki. Więc naprawa była banalna, tylko nikt na to nie wpadł, dopiero AZ Auto mi powiedziało, że platynowe wychodzą z użycia.
MAZDA 626, 2,0 16V, 1998, 116kM, GF, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2005, 08:16
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 626, Volvo S80 T6

Postprzez jesus » 15 wrz 2006, 12:50

miazga napisał(a):Ostatnio przenioslem sie do Torunia (nowa praca) i mam pytanko gdzie w tym spoko
miescie mozna znalezc jeszcze bardziej spoko mechaniora co ma pojecie o mazdach.
Pozdro
Marcin


Hmm niech pomyśle najbliżej torunia to tylko JAKSA raczej. Jest spoko mechanior, jest najbliżej torunia, i ma pojęcie o mazdach.
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2004, 13:40
Posty: 252 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: 2xRX-7 FD3S 1.3
RX-8
MX-6

Postprzez Speed » 5 sie 2010, 12:02

Mam już od dłuższego czasu problem żeby odpalił na wszystkie gary , obojętnie czy jest ciepły czy zimny , zostalo juz wymienione filtr paliwa , kable wymienione , swiecie tez , regulator paliwa , podmieniony aparat. Ogolnie dodam troche gazu i zaskakuje na wszystkie. Powiem szczerze ze juz niewiem co mu jest , wtryski ? brudna przepustnica ?

Pozdrawiam
Radek
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Vlad24 » 5 sie 2010, 12:27

prawdopodobnie to czego sie najbardziej boisz
uszczelka albo głowica
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2010, 04:12
Posty: 125

Postprzez noxes » 5 sie 2010, 14:54

Zmierz ciśnienie w cylindrach i będziesz wiedział.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Speed » 5 sie 2010, 20:49

Vlad24 napisał(a):prawdopodobnie to czego sie najbardziej boisz
uszczelka albo głowica


Niestety tego najbardziej sie boje ale uszczelkę to by już dawno poszła , plynu nie ubywa (jedynie w zimie kiedy uzywam ogrzewania to potrafie ten 1-2l dolac przez ten okres ale to nagrzewnica raczej czy cos obok) , glowica ? chyba tez nie bo ogolnie by tak nie jezdzil dobrze. Remont silnika byl raptem w 2008. Dzis wlalem STP do wtryskow itp jesli bedzie jakakolwiek zmiana to znaczy ze uklad paliwowy. Jesli ktos ma jakies pomysly to chetnie sprawdze.

A co powiecie moze na uszczelke pod korektorem ssącym ?
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Vlad24 » 5 sie 2010, 22:36

Jak ci łapie na wyższych obrotach a na niższych nie pali i do tego w sąsiednich cylindrach to ewidentnie uszczelke przedmuchało. A głowica moze być pęknieta od przegrzania i np sikać na elektrody świec i też nie bedzie palil, ale po rozgrzaniu załapie.
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2010, 04:12
Posty: 125

Postprzez noxes » 5 sie 2010, 22:54

zmierz ciśnienie w cylindrach
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Speed » 5 sie 2010, 23:15

Vlad24 napisał(a):Jak ci łapie na wyższych obrotach a na niższych nie pali i do tego w sąsiednich cylindrach to ewidentnie uszczelke przedmuchało.


Moze zle napisalem , powiedzmy na 10 odpalen potrafi 5 nie zalapac na wszystkie , dodanie delikatnie gazu powodu ze lapie normalnie , normalnie trzyma obroty ,normalnie sie zbiera itd.


noxes napisał(a):zmierz ciśnienie w cylindrach


przy okazji sprawdzę ale wątpię ,w tedy by mulił i nie równo chodził non stop.
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Hugo » 6 sie 2010, 00:15

Jeśli nie przegrzałeś nigdy silnika to uszczelkę pod głowicą zostaw w spokoju. Są niemal wieczne. Sprawdziłbym oporność czujnika temperatury silnika (2 pinowy) oraz gruntownie wyczyścił przepustnicę.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez kocurek » 6 sie 2010, 09:18

ja bym sprawdził wtryski
kiedyś w 323F BG zawiesił mi sie wtrysk i miałem takie objawy jak ty, z tym ,że po pewnym czasie chodziła już tylko na 3 "gary" niezależnie od obrotów. Ja problem rozwiazałem w ten sposób, że podpiałem niedziałający wtrysk bezpośredniuo pod akumulator (dosłownie na minutke). Zaczęła strasznie kopcić bo za duża dawka paliwa była ale wkońcu wtrysk sie odblokował.
mazda mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2005, 15:12
Posty: 173
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana

Postprzez gwint » 6 sie 2010, 12:00

...wyglada na zly mix paliwa. jak uszczelke pod korektorem ssącym o.k., to morze byc sensor na temperature zepsuty, albo jestes powietrze w systeme chlodzacym, jak u mnie bylo. sprawdzic najpierw stan plynu chlodzacego i odpowietrzyć caly system chlodzacy. pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 26 lip 2010, 11:48
Posty: 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6