
FILTR PRZECIWPYLKOWY
Strona 1 z 1
no walsnie tak ogladalem tam bo jest taka duza pucha okragla pod tym schowkiem . no dobra to powiecie mi czemu na szybe tak slabo dmucha bo na twarz i nogi ladnie tylo ta szyba a teraz jeszcze taka pogoda to wogole zaparowana 
- Od: 30 lis 2009, 22:00
- Posty: 17
- Skąd: piła
- Auto: mazda 323f
w 323 '93 nie ma takiego filtra :/
Sprawdź dwie rzeczy.
1. czy linka od nastawu obiegu wew/zew nie jest poluzowana/zerwana. Jeśli nie, to wybieramy nawiew z zewnątrz.
2. niestety przy drugim punkcie jest trochę pracy... trzeba odkręcić i zdjąć wycieraczki oraz podszybie i wydłubać tonę śmieci (po stronie pasażera), liści i innego syfu jaki się tam nagromadził przez tyle lat. Jedynym zabezpieczeniem przed wpadaniem czegokolwiek do wentylatora jest metalowa siatka przed nim, która (sam nie wierzyłem) potrafi się nie źle zapchać...
Pozdrawiam
Sprawdź dwie rzeczy.
1. czy linka od nastawu obiegu wew/zew nie jest poluzowana/zerwana. Jeśli nie, to wybieramy nawiew z zewnątrz.
2. niestety przy drugim punkcie jest trochę pracy... trzeba odkręcić i zdjąć wycieraczki oraz podszybie i wydłubać tonę śmieci (po stronie pasażera), liści i innego syfu jaki się tam nagromadził przez tyle lat. Jedynym zabezpieczeniem przed wpadaniem czegokolwiek do wentylatora jest metalowa siatka przed nim, która (sam nie wierzyłem) potrafi się nie źle zapchać...
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Polecam się
Przy okazji jak będziesz kombinował przy podszybiu to zaopatrz się w drut ok 50 cm. Posłuży on do przetkania kanałów odpływowych po obu stronach samochodu. Ja do tego celu użyłem promiennika ze słynnej anteny CB Hustler-a
– to w przypadku kiedy nie będziesz chciał ich demontować. Jeśli jednak Ci się zachce to wystarczy cienki śrubowkręt... zatyka się tuż przy wlocie w narożnikach...
Jeśli nigdy nie było tam czyszczone to współczuje... w mojej Madzi było tyle syfu, że się przeraziłem. Głównie jazda po mieście, oryginalny przebieg 120k km i mam ją od nowości
PS. Jak już się bierzesz porządnie do pracy to proponuję wyjąć cały wentylator. Trzeba w tym celu wykręcić schowek, ale naprawdę ułatwia dłubanie
Pozdrawiam
Przy okazji jak będziesz kombinował przy podszybiu to zaopatrz się w drut ok 50 cm. Posłuży on do przetkania kanałów odpływowych po obu stronach samochodu. Ja do tego celu użyłem promiennika ze słynnej anteny CB Hustler-a
Jeśli nigdy nie było tam czyszczone to współczuje... w mojej Madzi było tyle syfu, że się przeraziłem. Głównie jazda po mieście, oryginalny przebieg 120k km i mam ją od nowości
PS. Jak już się bierzesz porządnie do pracy to proponuję wyjąć cały wentylator. Trzeba w tym celu wykręcić schowek, ale naprawdę ułatwia dłubanie
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości