Zmiana bębnów na tarcze – możliwe?
1, 2
Tak jak w temacie koledzy czy możliwe jest przejście z bębniaków na tarcze? Co trzeba kupić i zmienić – podajcie okolicznościowy koszt takiego zabiegu ;D Pozdro
- Od: 19 cze 2008, 15:13
- Posty: 8
- Auto: MX 3 1,6 16V DOHC 94r
400zł kpl. cały zawias od 1,8 z dobrymi tarczami, tylko założyć
napewno potrzebujesz :tarcze, jarzma zacisków, zaciski ,przewody chamulcowe
napewno potrzebujesz :tarcze, jarzma zacisków, zaciski ,przewody chamulcowe
Kupie lewą dokładke pod zderzak do mx3 1.8 -może byc pęknięta
Sprzedam części mechaniczne ,zawieszenie i elementy nadwozia ciete z mx3 1.8 tanio
Sprzedam części mechaniczne ,zawieszenie i elementy nadwozia ciete z mx3 1.8 tanio
- Od: 1 paź 2008, 12:40
- Posty: 35
- Skąd: Szczekociny
- Auto: mx-3 1,8 x2 :)
Wielkie dzieki za szybką rade 
- Od: 19 cze 2008, 15:13
- Posty: 8
- Auto: MX 3 1,6 16V DOHC 94r
PatMx pogadaj z realski'm. Z tego co kojarze zmieniał w 323 bębny na tarcze. Wydaje mi się, że sprawa nie jest trudna. Sam o tym myślałem.
Tak na marginesie... Masz elektryczne szyby w tej swojej maździe i elektrycznie regulowane reflektory?
Tak na marginesie... Masz elektryczne szyby w tej swojej maździe i elektrycznie regulowane reflektory?
loockas napisał(a):PatMx pogadaj z realski'm. Z tego co kojarze zmieniał w 323 bębny na tarcze. Wydaje mi się, że sprawa nie jest trudna. Sam o tym myślałem.
Tak na marginesie... Masz elektryczne szyby w tej swojej maździe i elektrycznie regulowane reflektory?
Dzięki za info.
Tak mam z tym że regulacja reflektorów nie działa, coś jest nie podłączone lub zepsute ponieważ zamiast je regulować góra dół to lekko podskakują.
- Od: 24 paź 2009, 11:25
- Posty: 69
- Skąd: ---
- Auto: –
przekaldasz cala tylna belke z zawiasem i heblami i po problemie.cena pewnie tyle co nic.dobrze poszuaksz to za darmo ci dadza to co bedzie potrzeba, bo troche tego juz jest na szrotach,latka leca.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Mam mazde mx-3 z 95 roku i wszystkie hamulce mam tarczowe. Od czego to zależy jakie są?
- Od: 10 lut 2009, 23:25
- Posty: 17
w efciach bg to w zaleznosci od wersji silnikowej i czy posiadal samochodzik abs czy nei posiadal.a w mx3 nie wiem jak to bylo.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Dlaczego,skoro zestrojone jest hamowanie jak jest ,chcecie zmieniać fabrycznie ustawiona ,wyważoną,wybadaną ,przetestowana siłę hamowania? Jaka macie pewność , że po zmianie siły hamowania z 40 tył 60 przód na 50 tył i 50 przód lub jeszcze gorzej 60 tył 40 przód nie zabijecie się?
piwo napisał(a):w efciach bg to w zaleznosci od wersji silnikowej i czy posiadal samochodzik abs czy nei posiadal.a w mx3 nie wiem jak to bylo.
w MX-3 podobnie. V6 miały wszystkie tarcze. B6 SOHC czyli przed liftem, miały bębny w wersjach bez ABS. Nie wiem jak to było w poliftowych.
loockas napisał(a):B6 SOHC czyli przed liftem, miały bębny w wersjach bez ABS. Nie wiem jak to było w poliftowych.
w poliftowych tez mozna bylo trafic bebny w wersji bez abs
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
marcin255 napisał(a):Dlaczego,skoro zestrojone jest hamowanie jak jest ,chcecie zmieniać fabrycznie ustawiona ,wyważoną,wybadaną ,przetestowana siłę hamowania? Jaka macie pewność , że po zmianie siły hamowania z 40 tył 60 przód na 50 tył i 50 przód lub jeszcze gorzej 60 tył 40 przód nie zabijecie się?
Dlatego pytam, chociaż wg mnie nie zmieniło by nic.
- Od: 24 paź 2009, 11:25
- Posty: 69
- Skąd: ---
- Auto: –
PatMx napisał(a):chociaż wg mnie nie zmieniło by nic.
Nie wiem jak tam ze skutecznością hamowania. Jeździłem obiema wersjami i wg mnie hamują bardzo podobnie. Wiadomo dla pewności należałoby zrobić testy w tych samych warunkach, w pełni sprawnymi autami itd. Za tarczami na pewno przemawia kwestia eksploatacji. Dużo przyjemniej i łatwiej wg mnie bawić się z tarczami, klockami z niż szczękami i bębnami.
bebny nie maja gorszej skutecznosci hamowania.wada jest raczej mala odpornosc na przegrzanie.ale w lekkich autach na tyle to nie gorzi.stad w wielu autach takie heble.z bebnami chyba ciezej sterowac absem stad w autach z absem chyba zadko mozna spotkac bebny.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):z bebnami chyba ciezej sterowac absem stad w autach z absem chyba zadko mozna spotkac bebny.
Też mi się tak zawsze wydawało. Szczególnie na przykładzie BG czy EC gdzie ABS występował tylko na tarczach. W 323f BA wszystkie 1.5 mają bębny i większość z nich ma ABS (jak nie wszystkie).
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość