Mazda 323F BG BP '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Jacek176 » 18 sie 2009, 09:13

Kurde, zobaczcie co się stało z moim tylnym zderzakiem <płacze>
Obrazek
Chyba od wysokiej temperatury wydechu bo tłumik był przystosowany do standrdowego zderzaka i jak założyłem Zendera to był za bardzo cofnięty i dmuchał na zderzak.
Albo ktoś mi przykopał na parkingu.
Nie dość, że przedni zderzak mam złamany w dwóch miejscach to teraz jeszcze tylny :(
Na zlocie Madzia będzie wyglądała żałośnie <ściana>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Pyton162 » 18 sie 2009, 09:46

ma jechac , wyglądać nie musi :P , choc w twojej klasie i tak troll swoja toyotą wszystkich zje
Pyton162
 

Postprzez Jacek176 » 18 sie 2009, 09:53

Pyton162 napisał(a):choc w twojej klasie i tak troll swoja toyotą wszystkich zje

Toyota i tak nie będzie uwzględniona w klasyfikacji :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez seba323f » 18 sie 2009, 11:01

Jacek176 napisał(a):Kurde, zobaczcie co się stało z moim tylnym zderzakiem

Od temp. Zender by się zaczął topić bo jest on z jakiegoś gumopodobnego materiału (Nie pamiętam nazwy)

Jacek176 napisał(a):Albo ktoś mi przykopał na parkingu.

To już jest bardziej wiarygodne... Pierd..ona zazdrość :|

Współczuję i z niecierpliwością czekam na czasy z Sochaczewa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Loczek » 19 sie 2009, 10:18

seba323f napisał(a):Zender by się zaczął topić bo jest on z jakiegoś gumopodobnego materiału (Nie pamiętam nazwy)

CHyba sie to ABS nazywa.

Tak BTW to gratuluje zapału :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez check » 22 sie 2009, 19:09

gratulacje wyniku, czas na ćwiartkę rewelacyjny, czy przypadkiem nie lepszy od KLZE ? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Pyton162 » 22 sie 2009, 19:21

w zeszlym roku w borsku lukster wykręcił czas 15,02 lub cos takiego
gratki jacek bo naprawdę dobrze to jedzie
Pyton162
 

Postprzez check » 22 sie 2009, 19:24

A w tym roku żadne KLZE nie startowało ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Adaś » 22 sie 2009, 22:06

check napisał(a):A w tym roku żadne KLZE nie startowało ?

Było ex-xXx a obecne Badylowe – czasy poniżej 15. Nie pamiętam dokładnie jakie.

Jacek gratki wyniku :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez TomK » 22 sie 2009, 22:11

Adaś napisał(a):Było ex-xXx a obecne Badylowe – czasy poniżej 15. Nie pamiętam dokładnie jakie.

14,76sek


Adaś napisał(a):Jacek gratki wyniku

naprawdę gratulacje! świetny samochód. mam sentyment do BG
http://superslub.blogspot.com/

http://koryszko.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2007, 01:23
Posty: 449
Skąd: Lublin
Auto: Civic EJ9 D16Z6+

Postprzez Adaś » 22 sie 2009, 22:13

TomK napisał(a):14,76sek

Patryk chyba jeszcze lepiej wykręcił jak jechał w przejazdach wolnych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez TomK » 22 sie 2009, 22:17

z tego co wiem to patryka dotychczasowy czas to 14,7 sek – ale mówił dzisiaj że chce zrobić 14,6 – nie wiem czy się udało.
Jacek sorki za OT
http://superslub.blogspot.com/

http://koryszko.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2007, 01:23
Posty: 449
Skąd: Lublin
Auto: Civic EJ9 D16Z6+

Postprzez Jacek176 » 22 sie 2009, 22:39

OK, teraz już można rozwiać tajemnice. Najnowszy wykres z hamowni jest już na pierwszej stronie. Wyszło 151KM czyli bez rewelacji. Problemem nadal jest małe ciśnienie kompresji: nie całe 13 barów. Być może jeszcze pierścienie się nie ułożyły (hamowanie było 1200km po remoncie) i z czasem kompresja wzrośnie.
Jednak czasy są już bardziej imponujące :D
Tyle udało mi się osiągnąć "z pełnym wyposażeniem":
0-60Mph
Obrazek

Potem zabrałem się za wybebeszanie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A oto efekty:
0-60Mph
Obrazek

1/4 mili
Obrazek

W życiu bym nie przypuszczał, że wybebeszenie auto może aż tyle dać. Myślałem, że urwę najwyżej 0.1s do setki ale żeby aż 0.4s <wow>

Poza tym jeszcze testowałem opony.
Ku mojemu zdziwieniu wszyło na to, że na swoich starych oponach (Toyo T1R 195/50 R15) wykręcam lepsze czasy niż na oponach pożyczonych od Piwa Toyo R888 205/50 R15.
Wydaje mi się, że to dlatego, że mają one zbyt duże opory toczenia, które nie rekompensują lepszego startu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez check » 22 sie 2009, 23:03

hmm. czyli czas z gtech'a bardzo zbliżony do tego z zawodów :) masz jakiś filmik on board z przyśpieszenia ? :P Będą próby łamania 15s ? Czy to jest wszystko co da się wycisnąć z BP N/A ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez seba323f » 23 sie 2009, 00:56

Konkretne czasy! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Jacek176 » 23 sie 2009, 08:32

check napisał(a):czyli czas z gtech'a bardzo zbliżony do tego z zawodów

Tak. Włączałem G-techa w czasie przejazdów i mogę powiedzieć, że jest to w miarę dokładne urządzenie. Przynajmniej jeśli chodzi o czasy na 1/4. Nie wiem jak z mierzeniem 0-60Mph.
Najmniejsza różnica pomiędzy wskazaniami G-techa a czasem rzeczywistym to 0.03s. Największa to 0.24s. Właśnie w czasie mojego rekordowego przejazdu 15.18s G-tech pokazał 15.42s
Z reguły G-tech zawyżał (czyli pokazywał gorsze niż w rzeczywistości) czasy o ok. 0.1s

check napisał(a):masz jakiś filmik on board z przyśpieszenia ?

Jak bedę miał czas żeby przejechać się na autostradę. Zobaczymy czy uda się zamknąć szafę na prędkościomierzu (bona obrotomierzu już zamykam :D )

check napisał(a):Będą próby łamania 15s ? Czy to jest wszystko co da się wycisnąć z BP N/A ?

Z prrzeróbek mechanicznych to jedyne co jeszcze chciałbym zrobić to wymienić kolektor wydechowy, który wciąż jest seryjny, na rurowy 4-1 oraz założyć chłodnicę oleju (to akurat nie zwiększy mocy ale przedłuży żywotność silnika).
Poza tym myślę, że te czasy mogłyby być jeszcze lepsze gdyby za sterami Madzi usiadł lepszy kierowca. Ja np. nie umiem porządnie ruszyć (za każdym razem koła piszczą przez długi czas oraz nie umiem zmieniać biegów z "międzygazem")
Teraz czas żeby zając się trochę wyglądem Mazdy bo już nie mogę patrzeć na te połamane zderzaki <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez hopek » 23 sie 2009, 09:30

Jacek176 napisał(a):na rurowy 4-1

a nie lepszy 4-2-1 ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Vein » 23 sie 2009, 09:42

Jacek176 napisał(a):za każdym razem koła piszczą przez długi czas oraz nie umiem zmieniać biegów z "międzygazem"

A to międzygaz ma coś wspólnego ze ściganiem się po prostej? Mi się zawsze wydawało że międzygaz stosujemy przy dohamowywaniu przed zakrętem w czasie redukowania biegów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2007, 12:21
Posty: 655
Skąd: Lubin
Auto: Toyota Corolla E12

Postprzez radekkm » 23 sie 2009, 10:03

Jacek176 napisał(a):15.18s

pieknie gratuluje,mysle ze szpera by pomogla lamac te 15-stki
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez ozimm » 23 sie 2009, 11:47

jacek mam jescze takie jedno pytanie z innej beczki
jesli mozna wiedziec to gdzie i zaile kupowales alufelgi?:)
Początkujący
 
Od: 26 lip 2009, 19:16
Posty: 7
Skąd: Sochaczew
Auto: madzia 121 (93 r)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy