323 BF B6 Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez piwo » 10 lip 2009, 18:36

zmierz napiecie na fajce jakie masz.tylko jakims miernikiem do 15kv,bo tanie mierniki mierza do 500v.moze kopulka palca rozdzileacza ma przebicie,stad marna iskra
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Adriano_4G » 10 lip 2009, 18:44

w manualu są nominalne wartości rezystancji dla cewki i od tego chcę zacząć, z kopułką nic nie robiłem więc wątpię żeby ją szlag trafił tak bez przyczyny, ale będzie to jedna z kolejnych rzeczy, które sprawdzę jeśli moduł i cewka okażą się ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez Fiveopac » 10 lip 2009, 21:16

Adriano_4G napisał(a):Trochę się wkurzyłem, bo składałem auto w tygodniu jedynie po to, żeby zdążyć na Borsk, a tu taki fuckup ... smutny

Lipa :( :( sprawdz, czy masz podpiete wszystkei masy miedzy silnikiem a komorą!
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Adriano_4G » 10 lip 2009, 23:09

no dokładnie – lipa, tym bardziej że następna 1/4 w pobliżu dopiero we wrześniu, bo na gecko się nie wyrobię.
tak czy siak wpadnę jutro pokibicować, będę wiedział co straciłem.
co do masy itp. to faktycznie składałem auto wczoraj w nocy i na szybko więc mogłem coś pomieszać, ale dzisiaj obejrzeliśmy wszystko dokładnie i niestety raczej nie ma opcji żebym się pomylił – musiało coś paść. :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez BratCukierka » 11 lip 2009, 10:56

Adriano_4G sprawdzałeś kody błędów??
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Adriano_4G » 11 lip 2009, 18:09

nie, w sumie to zapomniałem o samodiagnostyce bo jeszcze nigdy tego w gtx'ie nie robilem – dobrze, że mi przypomniałeś – jutro sprawdzę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez BratCukierka » 11 lip 2009, 19:52

Co ty byś beze mnie zrobił :D
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Adriano_4G » 20 lip 2009, 00:06

błędów na ECU brak – komp się wita zgodnie z procedurą i tyle mrugania, posprawdzałem jeszcze co mogłem ale bez rezultatu – jutro zadzwonię do Yakuzy w Toruniu i pogadam o ewentualnej możliwości uszkodzenia aparatu zapłonowego przy kręceniu na odpiętych fajkach, skończy się pewnie tak, że im go wyślę na testy i do ewentualnej naprawy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez xXx » 20 lip 2009, 00:16

Adriano_4G napisał(a):błędów na ECU brak – komp się wita zgodnie z procedurą i tyle mrugania, posprawdzałem jeszcze co mogłem ale bez rezultatu – jutro zadzwonię do Yakuzy w Toruniu i pogadam o ewentualnej możliwości uszkodzenia aparatu zapłonowego przy kręceniu na odpiętych fajkach, skończy się pewnie tak, że im go wyślę na testy i do ewentualnej naprawy.
_________________



Jeżeli kręciłeś z wyciągniętymi fajkami, nie odpinając wtyczki od aparatu zapłonowego to na 99% uszkodziłeś moduł...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adriano_4G » 20 lip 2009, 00:52

dokładnie tak zrobiłem jak piszesz, nie miałem pojęcia sprawdzając kompresję, że taki FAIL popełniam. <jelen>
jeżeli w Yakuzie powiedzą mi to samo to chyba zaryzykuję i kupię po prostu moduł, BratCukierka mnie zabije, bo już mi go raz wziął i po chwili oddawał bo się okazało że jednak jest iskra... <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez Jacek176 » 20 lip 2009, 11:44

Podejrzewam, że już to zrobiłeś ale na wszelki wypadek sprawdź jeszcze WSZYSTKIE wtyczki w silniku czy są dobrze podpięte. Ja właśnie straciłem dwa dni głowiąc co się dzieje z moim padłem. Okazało się, że jedna wtyczka była niedokładnie dociśnięta i nie łączyła.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Quaki » 20 lip 2009, 11:56

Jesli to modul to mozesz zastosowac zewnetrzny modul (takie mody z regoly robi sie w KL w probe bo tam moduly padaly jak muchy ) albo polutowac sobie modul albo zrobic na hei (o ile oczywiscie orginalny nie kosztuje kilka zlotcyh bo wtedy sie nie oplaca
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Adriano_4G » 20 lip 2009, 12:10

Jacek176, wszystkie wtyczki sprawdzałem po 10 razy, ogólnie w desperacji obejrzałem wszystko co mi tylko do głowy przyszło. ;)
Quaki, właśnie wczoraj poczytałem trochę o tych zewnętrznych modułach w Probe przy okazji sprawdzania czy w jakiejś innej Maździe montowali taki sam, ale to chyba niepotrzebne komplikowanie sprawy, potem gdyby nie odpalał bym się zastanawiał czy może nowy moduł jest niesprawny. ;)
Bratcukierka znalazł jakiś aparat z takim modułem jaki mi jest potrzebny za 100 zł, więc chyba skorzystam z tej opcji, nowy moduł po dobrym rabacie by mnie 300 zł kosztował.
W Yakuzie mi potwierdzili że mogłem spalić moduł odpinając fajki z aparatu i kręcac, także chyba nie mam co się zastanawiać, jak się okaże że dalej nie pali to się powieszę na kablach zapłonowych. :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez BratCukierka » 20 lip 2009, 19:00

Adriano_4G napisał(a):Bratcukierka znalazł jakiś aparat z takim modułem jaki mi jest potrzebny za 100 zł, więc chyba skorzystam z tej opcji, nowy moduł po dobrym rabacie by mnie 300 zł kosztował.


W środę u niego będę znowu, bo będziemy padakę przewozić :) Jeśli nie sprzedał to może znowu go wezmę dla Ciebie <lol>
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Adriano_4G » 20 lip 2009, 20:47

Na elektrodzie mi z kolei piszą, że to cewka może być uszkodzona, a nie moduł i żeby to ją wcześniej podmienić.
Tyle że cewkę sprawdzałem multimetrem i rezystancja w normie wyszła, więc niby sprawna... <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez BratCukierka » 20 lip 2009, 21:11

podmień cewkę to będziesz wiedział :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez lukster » 20 lip 2009, 21:36

Co za typ, na MS marudzi, na streetracing.pl marudzi, na elektrodzie marudzi, cholera wie gdzie jeszcze. Uwaliłeś moduł, kup drugi i wiecej nie sprawdzaj tak kompresji. Wujek lukster postawił ci jak zwykle diagnozę na dzień dobry a ty męczysz biednych ludzi na forach :P :P :P


PS Ja ciebie też :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Adriano_4G » 20 lip 2009, 21:43

nie lubię wywalać kasy w błoto, a jak kupię moduł i się okaże że niepotrzebnie to będę zły. :]
fora są od tego, żeby się na nich czegoś dowiadywać, a nie tylko chwalić jak wychodzi. ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez xXx » 20 lip 2009, 22:04

W Yakuzie mi potwierdzili że mogłem spalić moduł odpinając fajki z aparatu i kręcac



Yakuza to wyrocznia ?? Nie wydaje mi się...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez waldii » 20 lip 2009, 22:36

Adriano_4G cewka moze miec rezystancje oki ale przebicie miedzyzwojowe.A aparat zaplonowy wyciagales??Tam jest mozliwosc obrocenia o 180st?Albo moze w 3 roznych pozycjach da sie wlozyc palec rozdzielacza...
waldii
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy