Mazda MX-3 EC KL-ZE '91
Rotrex poszedł za jedyne 8400zł
Grubo 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Rotrex poszedł za jedyne 8400złGrubo
Bo to był gotowy KIT ale cena i tak opór
Normalne NOWY zestawy zrób to sam z Rotrexem + chłodzenie oleju + pompka chodzą za 1600 funciaków.
Adrenaline Addiction.
A co powiecie na to?
Brakuje tylko chłodnicy
C30 tylko który? 
http://www.ebay.co.uk/itm/SUPERCHARGER-ROTREX-C-TYPE-new-with-oil-tank-filter-and-pipework-/110999001677?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19d80e5a4d
http://www.ebay.co.uk/itm/SUPERCHARGER-ROTREX-C-TYPE-new-with-oil-tank-filter-and-pipework-/110999001677?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19d80e5a4d
Widziałem go. Myślę, że to będzie koszt 5-6k zł. Nadal grubo
.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
AFPR Aeromotive A1000-6, wskaźnik ciśnienia Aeromotive, adapter na listwę paliwową:
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
A po co wam takowe regulatory, 3 barowy spokojnie daje rade, chyba że będziecie podnosić ciśnienie, ale chyba bezpieczniej 3 baty na listwie niż 4 albo więcej 
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):A po co wam takowe regulatory
Też jestem takiego zdania
Za kasę jaką kosztował ten regulator, miałbyś komplet wtryskiwaczy na silnik -6x 370cc z SR20DET i paliwa byś miał w zapasie pod ewentualne przyszłe mody, a kasy by jeszcze zostało
Wtryski z millera są p&p i nie trzeba rzeźbić listwy
. Podniesiemy delikatnie ciśnienie i na 0,4 spokojnie dadzą radę, a przy tym duty cykle będzie ok. Wtryski były w bardzo dobrej cenie, a FPR kupiony na aukcji ebay za 1/4 nowego i nie jest to Aeromotive style. Więc jeśli chodzi o ekonomię to nie wyszło źle
. Dalsze mody (większe doładowanie) to odległe plany więc nie mam ciśnienia na więcej paliwka
A nie jest czasami tak, że jak wrzucasz wydajniejszą pompę 255lph gdzie ciśnienie na wyjściu jest sporo większe to 20 letni seryjny regulator może nie pracować prawidłowo i np."popuszczać"
A nie jest czasami tak, że jak wrzucasz wydajniejszą pompę 255lph gdzie ciśnienie na wyjściu jest sporo większe to 20 letni seryjny regulator może nie pracować prawidłowo i np."popuszczać"
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):nie trzeba rzeźbić listwy
te, które proponowałem powinny być plug&play
jarek.ZE napisał(a):A nie jest czasami tak, że jak wrzucasz wydajniejszą pompę 255lph gdzie ciśnienie na wyjściu jest sporo większe to 20 letni seryjny regulator może nie pracować prawidłowo i np."popuszczać"
Nigdy mi się tak nie zdarzyło
Seryjne wtryski z milenii to 290cc/min, jaką wydajność będą miały po podniesieniu ciśnienia do zakładanego przez Ciebie?
Co do tego wskaźnika na regulatorze, to od razu pomyśl nad przeniesieniem go do kabiny. Chyba, że podczas jazdy będziesz siedział pod maską
onyx napisał(a):te, które proponowałem powinny być plug&play
Trzeba rozwiercać listwę bo są szersze, i delikatnie spiłować u góry bo są niższe.
onyx napisał(a):Seryjne wtryski z milenii to 290cc/min, jaką wydajność będą miały po podniesieniu ciśnienia do zakładanego przez Ciebie?
ok. 330cc/min
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
No to na te 0,4 powinny styknąć. Choć przeróbka pod nissanowe to w sumie prosta sprawa
Zwiększenie średnicy załatwi każdy ogarnięty frezer za przysłowiową flaszkę. Zamiast spiłowywać wtryskiwacze, bym raczej dorobił pierścionek dystansowy.
Nie chodziło mi o piłowanie wtrysków
Tylko o listwę
Jak będzie większe zapotrzebowanie na paliwo to wrzucę primary 550cc z rx7
Jak będzie większe zapotrzebowanie na paliwo to wrzucę primary 550cc z rx7
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Myślę, że 550cc są już konieczne do 400+
Z tego co pamiętam lukster latał na pograniczu wydajności wtrysków z nissana przy mocy 370KM
P&P pasują również secondary 850cc z rx7 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
he, he.. żarcik
Na razie skupmy się na kompletowaniu gratów, a na liście wciąż mało "odhaczonych" pozycji
Na razie skupmy się na kompletowaniu gratów, a na liście wciąż mało "odhaczonych" pozycji
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości