MX-3 EC KL-ZE Nitro

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez jackkpl » 6 paź 2009, 10:18

Jacek176 napisał(a):Właśnie znalazłem info w sieci, że max. temp. pracy DS2500 to 1300 st. F czyli ok. 700 st. C. A yellow stuffy mają 900 st. C
Także wątpię żeby te Ferodo były lepsze.


Mysle,ze lepsze jakiekolwiek klocki, ktore maja jeszcze troche okladziny od yellow stuffow zdartych do blachy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez radekkm » 7 paź 2009, 21:40

nowe dysze ,dla ciekawy dodam ze do rozmiaru 0.48
dysz.jpg
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Dawidoski » 8 paź 2009, 18:07

To ile teraz będziesz psikał ? :P będzie +100hp?
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez radekkm » 8 paź 2009, 19:23

czas 13.34 zrobilem na mocno przelanej dyszy 0.36 (jakies+60) wiec mysle ze tak naprawde nie bylo wiecej niz +50
teraz mam mozliwosc podgladu EGT wiec bede probowal dopasowac dysze paliwa do dyszy nitro 0.40 (+70km ) wedlug tabelek, a nastepnie 0.42 (+80km)
nie mam jeszcze sterownika progresywnego wiec ryzyko jest duze ... :|


nowy magiczny dyfer <diabel>
dyf.jpg
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez mlody1921 » 8 paź 2009, 20:26

Piękności gift dla mx3, widze że szykuje sie okrutnie szybki mx3 na podtlenku :D

pozazdrościć :) oby wiecej taki dobrych modyfikacji
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Pyton162 » 8 paź 2009, 21:31

bedzie atak na wysokie 12 i tak trzymaj
Pyton162
 

Postprzez jackkpl » 8 paź 2009, 22:39

radekkm napisał(a):nowy magiczny dyfer <diabel>



Co to za dyfer i czy do skrzyni od BG GT tez takie sa? Slyszalem,ze duzo komponentow w BG GT i Mx-3 jest identycznych, wiec BG GT z V6 to tez teoretycznie nie problem :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez KoKo » 8 paź 2009, 22:57

A jaki jest sens szperować przednionapędowe auto o mocy niecałych 140 koni ? KL-ZE z podtlenkiem strzelonym na jedynce to rozumiem że trakcji nie ma, ale w BP DOHC ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez jackkpl » 8 paź 2009, 23:03

KoKo napisał(a):A jaki jest sens szperować przednionapędowe auto o mocy niecałych 140 koni ? KL-ZE z podtlenkiem strzelonym na jedynce to rozumiem że trakcji nie ma, ale w BP DOHC ?


Nie mysle o moim aucie (tzn nie w tym stanie, co jest). Raczej o czyms mocniejszym w tej budzie, np BP-T. A wtedy uszkodzenia roznicowki to najczestszy problem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez KoKo » 8 paź 2009, 23:09

Hehe no spoko :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez radekkm » 8 paź 2009, 23:26

Pyton162 napisał(a):bedzie atak

serca przy pierwszym strzale +80 ;)
jackkpl napisał(a):Co to za dyfer i czy do skrzyni od BG GT tez takie sa

<czytaj> http://www.clubprotege.com/forum/showthread.php?t=38426
http://www.teammfactory.com/products.ph ... ical%20LSD
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacek176 » 9 paź 2009, 08:20

KoKo napisał(a):KL-ZE z podtlenkiem strzelonym na jedynce to rozumiem że trakcji nie ma, ale w BP DOHC ?

Zdziwiłbyś się jak trakcji potrafi brakować w BP DOHC
Czasami nawet na trójce :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Jacol » 9 paź 2009, 09:55

Jacek176 napisał(a):Czasami nawet na trójce zeby

Jak się założy dojazdówki ;)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez brii » 9 paź 2009, 11:05

Że tak powiem – ja już zapomniałem co to są problemy z trakcją – nawet przy strzale ze sprzęgła z 7000obr/min na jedynce ;) :P No może sprzęgło trochę nie ma trakcji w sensie tarcza z kołem zamachowym ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez mlody1921 » 24 paź 2009, 08:25

Radku jak tam dyfer już siedzi jakie pierwsze wrażenia ? i dyfer powędrował do skrzyni od K8 czy KL ??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez radekkm » 25 paź 2009, 23:06

czekam jeszcze na lozyska od mazdy,po konsultacji z panem 12.8 bedzie skrzynia KL
mam nadzieje ze w tym tygodniu zloze wszystko do kupy,w planach polerka lakieru i fotki na nowych bucikach
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez lukster » 25 paź 2009, 23:22

radekkm napisał(a):po konsultacji z panem 12.8 bedzie skrzynia KL

będzie lepszy czas na ćwiarę ;)
Z tym, że po dzisiejszych pomiarach okazuje się że różnica między skrzynią k8 a kl wynika z innego dyfra ;) Co prawda mierzyłem tylko 5 bieg ale jeśli on jest taki sam to reszta moim zdaniem też. Pojutrze będę przekładał dyfer z KL do k8 i będę mógł więcej na ten temat powiedzieć
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez radekkm » 28 paź 2009, 15:18

jest sterownik,bedzie bezpiecznie ;)
ste.jpg
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez brii » 28 paź 2009, 16:27

lukster napisał(a):Z tym, że po dzisiejszych pomiarach okazuje się że różnica między skrzynią k8 a kl wynika z innego dyfra

Mówiłem – wystarczyło zerknąć w mój wątek ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez lukster » 28 paź 2009, 16:32

A po wczorajszych oględzinach okazało się że różnica wynika wyłącznie z wałka, dyfer identyk, zębatki poszczególnych biegów identyk, tylko ten parszywy wałek :P Także brii kłamie ! :D:D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy