Mazda6 GG LF-DE '07 2,0 163 KM/191Nm/4511rpm Lampy MPS+A-spec,stacja multimedialna[Sedan Rules]

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Grzesiunio » 10 sie 2014, 22:11

Danmazda:
Jeśli o spalanie chodzi, to według mnie całkiem całkiem jak na gazie. Mój ojciec ma 626 z 1999 roku z 2.0 + LPG i w przedziale 130- 160 km/h mu wychodziło koło 13 litrów gazu/ 100km. A jak pędkośc większą niż książkową osiągnąłeś to tylko się cieszyć, że wszystko dobrze poustawiane :D
Mazda 6 Sakata 1.8 16V 120KM Comfort
Logo Mazda- i jest jazda :]
Mazda to nie tylko samochód- to filozofia i styl życia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2014, 23:28
Posty: 200 (0/5)
Skąd: Cork/ Łódź
Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort

Postprzez Przemysław » 10 sie 2014, 22:54

danmazda napisał(a):. Była ładna autostrada i troszkę pocisnąłem, prędkość max jaką podaje producent to 210km/h, mi się udało rozwinąć prędkość 225km/h :D

What? A ja myślałem, że 220 dla mojej to wszystko (przy wyprzedzaniu motocyklistów :P )... Ale nie będę próbować...
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez matthies » 10 sie 2014, 23:05

tylko pytanie 225 licznikowe czy z nawigacji, bo to jest różnica i to kolosalna ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Danmazda » 10 sie 2014, 23:07

matthies napisał(a):tylko pytanie 225 licznikowe czy z nawigacji, bo to jest różnica i to kolosalna


Licznikowe :) W navi mam wyłączoną prędkość.

Dopisano 10 sie 2014 23:08:

Przemysław napisał(a):What? A ja myślałem, że 220 dla mojej to wszystko (przy wyprzedzaniu motocyklistów )... Ale nie będę próbować...


Pewnie... szkoda silnika na takie prędkości. Ośmieliłem się pierwszy razi zapewne ostatni :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez matthies » 10 sie 2014, 23:13

no to leciałeś ok 218-219 tak rzeczywiście ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Danmazda » 10 sie 2014, 23:15

matthies napisał(a):no to leciałeś ok 218-219 tak rzeczywiście

Licznik przekłamuje <co?>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 10 sie 2014, 23:21

jasne, że tak <oczko> 100 licznikowe to 96 (przynajmniej u mnie) :P matthies optymistycznie napisałeś te 218-219 :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez matthies » 11 sie 2014, 17:56

przeciętnie zawyża o 6 km/h, ale to zawsze trzeba sprawdzić i potwierdzić, najlepiej z GPS.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Danmazda » 11 sie 2014, 18:26

Dziś licznik wybił pierwsze i prawdziwe 100 tyś. km. :) A kilka godzin wcześniej zaczęła mrugać żarówka ledowa w podsufitce, podjechałem i kupiłem dwie sztuki w Feuvert. Po zamianie okazało się że obie świecą tak samo i światło ma ładniejszą barwę niż poprzednie, czysta biel bez niebieskiej poświaty.
b3f367684f8af0d5.jpg

696329f006361189.jpg
Ostatnio edytowano 14 wrz 2014, 17:47 przez Danmazda, łącznie edytowano 1 raz
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez zemoj » 11 sie 2014, 22:58

danmazda napisał(a): z klimatyzacją włączona na 15 st

Czas zrobić przegląd <ok>

Ładne wyniki spalania :)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3199 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Danmazda » 13 sie 2014, 17:01

zemoj napisał(a):Czas zrobić przegląd

Racja, przegląd trzeba zrobić i przepustnicę wyczyścić :) dość szybko się zabrudziła :| Ostatnio była czyszczona przy 90600 tyś. km kilka dni temu zaczęły falować delikatnie obroty przy przebiegu 100125 tyś. km. Dostałem się do przepustnicy i mojemu zdziwieniu jest sporo syfu, popsikałem trochę przepustnicę LIQUI MOLY. Obroty przestały falować ale i tak muszę oddać Madzię na czyszczenie :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez matthies » 13 sie 2014, 19:27

toż to można samemu zrobić w jakieś 15 minut z otwarciem maski i wypiciem browara
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Danmazda » 13 sie 2014, 19:33

matthies napisał(a):toż to można samemu zrobić w jakieś 15 minut z otwarciem maski i wypiciem browara

Nie trzeba po tym czyszczeniu ustawiać czegoś pod kompem ? Słyszałem że po takim czyszczeniu mogą podskoczyć sporo obroty.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez matthies » 13 sie 2014, 19:36

może gubić obroty, ale wtedy robisz reset kompa i po kłopocie (odpinasz aku i wciskasz hamulec na ok 30 sekund). Jeśli praca silnika po tym zabiegu nie wzbudza zastrzeżeń, to nie trzeba nic robić.
Przejrzyj sobie ten watek --> viewtopic.php?f=411&t=105757
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Danmazda » 13 sie 2014, 20:14

matthies napisał(a):może gubić obroty, ale wtedy robisz reset kompa i po kłopocie (odpinasz aku i wciskasz hamulec na ok 30 sekund). Jeśli praca silnika po tym zabiegu nie wzbudza zastrzeżeń, to nie trzeba nic robić.

Dzięki :) Po przeczytaniu wątku sam przeczyszczę przepustnice.

Będę niebawem zmieniał olej, trochę czytałem na ten temat ale i tak nie wiem co wlać, czy olej Mazda Dexelia 10w40 półsyntetyczny będzie odpowiedni do mojego silnika, czy może wybrać jakiś inny olej <co?> Chcę utrzymać Madzię w jak najlepszej kondycji i nie chce wlewać byle czego. Nad filtrem powietrza zastanawiam się "K i N". Filtr oleju "oryginalny Mazdy". Dobry wybór czy lepiej kupić coś innego <co?>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez matthies » 13 sie 2014, 20:16

olej lej wg specyfikacji, czyli syntetyk 5W30, filtry Knecht, Mann, Mazda.
Ja osobiście, chyba przesiądę się na Elf SRX, bo za dużo kombinuję i chyba zbyt dobrze chcę dla auta, a skoro olej wpieprza to będę lał tańszy i dostepny u mnie na wsi.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Danmazda » 13 sie 2014, 20:44

matthies napisał(a):olej lej wg specyfikacji, czyli syntetyk 5W30, filtry Knecht, Mann, Mazda.

Wielkie dzięki <piwo>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez zemoj » 14 sie 2014, 08:31

danmazda napisał(a):Racja, przegląd trzeba zrobić i przepustnicę wyczyścić

Miałem na myśli przegląd klimy ;)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3199 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Danmazda » 14 sie 2014, 16:29

zemoj napisał(a):Miałem na myśli przegląd klimy

Yhym... klimatyzacja. Przegląd był robiony jakieś 1,5 roku temu, a robi się co 2 lata, tak ?
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 14 sie 2014, 17:37

u siebie robię co rok (na wiosnę) :D sprawdzenie, odgrzybienie i ewentualne napełnienie <oczko> do tego oczywiście nowy filtr kabinowy :) myślę, że zemojowi chodziło o to, że gdyby u Ciebie było wszystko ok, 15 stopni to byłoby za chłodno :) ale mogę się mylić w kwestii co autor miał na myśli :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy