Megane Renaultsport 225 Trophy #145/500
Pewnie jeszcze będzie okazja ;).
Przyszły jeszcze dwie przesyłki:
Nowiutki, grubszy drążek od Scenica II (ref. 8200646060). Fabrycznie w Trophy jest 19 mm, a ten ma 22 mm. Spora różnica i zastanawiam się, czy nie "popsuje" to samochodu. Poprawiając zwykłego RS-a, Alpine zamiast zwiększyć średnicę stabilizatora, odchudziło go 1 mm. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale dociera do mnie możliwość, że bez usztywnienia tylnej belki ta zmiana będzie całkowicie bez sensu.
Od Racingflex-a dostałem mocowania reakcyjne silnika i wkładkę poduszki przy rozrządzie. Twardość 75 Sha. Wkładka poduszki skrzyni jest w drodze. Zamówiłem też wszystkie silentblocki zawieszenia (95 Sha), ale możliwe, że nie dotrą przed zlotem.
Przy okazji – widok sterty plastiku, która czeka na ponowne wmontowanie w przedni zderzak :).
Przyszły jeszcze dwie przesyłki:
Nowiutki, grubszy drążek od Scenica II (ref. 8200646060). Fabrycznie w Trophy jest 19 mm, a ten ma 22 mm. Spora różnica i zastanawiam się, czy nie "popsuje" to samochodu. Poprawiając zwykłego RS-a, Alpine zamiast zwiększyć średnicę stabilizatora, odchudziło go 1 mm. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale dociera do mnie możliwość, że bez usztywnienia tylnej belki ta zmiana będzie całkowicie bez sensu.
Od Racingflex-a dostałem mocowania reakcyjne silnika i wkładkę poduszki przy rozrządzie. Twardość 75 Sha. Wkładka poduszki skrzyni jest w drodze. Zamówiłem też wszystkie silentblocki zawieszenia (95 Sha), ale możliwe, że nie dotrą przed zlotem.
Przy okazji – widok sterty plastiku, która czeka na ponowne wmontowanie w przedni zderzak :).
the right man in the wrong place...
Dotarła wkładka poduszki skrzyni.
Tym razem od Powerflex-a, bo Racingflex jeszcze ich nie robi.
P.S. Na pierwszej stronie dodałem historię rzeczy zrobionych przy samochodzie: viewtopic.php?p=2917828#p2917828
Tym razem od Powerflex-a, bo Racingflex jeszcze ich nie robi.
P.S. Na pierwszej stronie dodałem historię rzeczy zrobionych przy samochodzie: viewtopic.php?p=2917828#p2917828
the right man in the wrong place...
I jeszcze więcej drobnicy:
Wychodzi na to, że na dwoje babka wróżyła. Mam obawy, że nie bez powodu odchudzili ten drążek. Teoretycznie, poprzez mocniejsze połączenie kół, przyczepność na przedniej osi może się obniżyć – na pewno na nierównościach. Dwa, że sztywniejszy przód może polepszyć przyleganie tyłu i poprawić jego przyczepność. Obydwie te rzeczy spowodują zmiany w kierunku podsterowności. Zysków można się spodziewać z lepszej geometrii koła w zakręcie (mniejszy przechył nadwozia) i wzrostu energii przekazywanej z kierownicy w sterowanie zamiast w uginanie zawieszenia. Pytanie, co wygra...
ravo napisał(a):powinien mniej wyjeżdżać przodem na grubym czy się myle?
Wychodzi na to, że na dwoje babka wróżyła. Mam obawy, że nie bez powodu odchudzili ten drążek. Teoretycznie, poprzez mocniejsze połączenie kół, przyczepność na przedniej osi może się obniżyć – na pewno na nierównościach. Dwa, że sztywniejszy przód może polepszyć przyleganie tyłu i poprawić jego przyczepność. Obydwie te rzeczy spowodują zmiany w kierunku podsterowności. Zysków można się spodziewać z lepszej geometrii koła w zakręcie (mniejszy przechył nadwozia) i wzrostu energii przekazywanej z kierownicy w sterowanie zamiast w uginanie zawieszenia. Pytanie, co wygra...
the right man in the wrong place...
wieksza podsterownosc przodu w Poznaniu bardzo sie przyda bo praktycznie kazdy zakret jest nadsterowny. wiec dobrze to wrozy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ładnie działasz z tematem Podoba mi się ogólna konsekwencja
Odważnie, nie założyłbym takiej twardości do cywilnego auta – czyt. codziennego
Jak masz szanse zmienić to polecałbym 80 (maks 85Sha). 75 już jest ciut twardsze niż seria, a 85 to już prawie lity plastik
Paweł napisał(a):Zamówiłem też wszystkie silentblocki zawieszenia (95 Sha), ale możliwe, że nie dotrą przed zlotem.
Odważnie, nie założyłbym takiej twardości do cywilnego auta – czyt. codziennego
Jak masz szanse zmienić to polecałbym 80 (maks 85Sha). 75 już jest ciut twardsze niż seria, a 85 to już prawie lity plastik
fajny kolorek
troche jak nowe F1 renault:
troche jak nowe F1 renault:
Ostatnio edytowano 1 kwi 2016, 19:09 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Fajny kolor wyszedł, nawiązuje do żółci Renault. Zobaczymy co w tym sezonie auto pokaże na torze
Do zobaczenia w Poznaniu!
Do zobaczenia w Poznaniu!
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3197 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Pierwszy zwrot akcji i od razu dramat. Semi-slicki z racingtires.pl są delikatnie mówiąc mocno słabe. Błędem było przymknięcie oka na to, że przy sprzedaży nie podali sędziwego wieku. Po założeniu okazało się, że potrzeba po 150 gram odważników na koło, żeby jako tako, ale nie najlepiej je wyważyć. Nie mówię już nawet o tym, że jedna opona nieco bije. Sprawdzę jeszcze, czy da się na tym jakoś jechać, bo nie mam już siły, żeby przed zlotem ściągać ten szajs i dalej dyskutować ze sprzedawcą :( :/.
the right man in the wrong place...
Założyłem, dotarłem bardziej prawą stronę ;), przejechałem się niemiecką autostradą i nieco mi ulżyło. Wygląda na to, że mogą być.
Może. Porównam następnym razem do np. Dmacków i wtedy – bogatszy w wiedzę – ocenię je jeszcze raz.
ravo napisał(a):Może to ich taki urok ?
Może. Porównam następnym razem do np. Dmacków i wtedy – bogatszy w wiedzę – ocenię je jeszcze raz.
the right man in the wrong place...
Obuwie sportowe gotowe! Felgi na kolor RAL1003 pomalowała renowacjafelg.pl. Jestem bardzo zadowolony z efektu. Farba jest gładko położona, otarcia rantów zostały naprawione nie do poznania. Nie jest to może najtańszy punkt zajmujący się renowacją felg, ale nie żałuję wyboru.
Mi zostało pomalowanie dekielków. Myślę, że końcowy efekt nie jest może tak spójny, jak mógł być, gdybym wybrał kolor czerwony, ale uznałem, że czerwone felgi Be Bob nadadzą wygląd typu "wannabe R26.R".
Mi zostało pomalowanie dekielków. Myślę, że końcowy efekt nie jest może tak spójny, jak mógł być, gdybym wybrał kolor czerwony, ale uznałem, że czerwone felgi Be Bob nadadzą wygląd typu "wannabe R26.R".
the right man in the wrong place...
Renia robi się coraz bardziej agresywna ....czytaj szybasza.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kurcze gdyby nie na d**a to byłoby naprawdę przyjemne stylistycznie autko. Ja nie wiem co ci projektanci brali w trakcie.
Poprawiłem tych partaczy.
Ale koła pozytywnie. Bardziej byłem za czerwonym, ale idea, że kolor zdecydowany to moja pierwsza myśl była.
Poprawiłem tych partaczy.
Ale koła pozytywnie. Bardziej byłem za czerwonym, ale idea, że kolor zdecydowany to moja pierwsza myśl była.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Świetnie siadły koła.
Co do doopki, to inspiracja była oczywista.
Ja akurat lubię ten wystający tyłek Meganki w stylu Jennifer Lopez.
Co do doopki, to inspiracja była oczywista.
Ja akurat lubię ten wystający tyłek Meganki w stylu Jennifer Lopez.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3197 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
KMBak napisał(a):Kurcze gdyby nie na d**a to byłoby naprawdę przyjemne stylistycznie autko. Ja nie wiem co ci projektanci brali w trakcie.
Poprawiłem tych partaczy.
Ale koła pozytywnie. Bardziej byłem za czerwonym, ale idea, że kolor zdecydowany to moja pierwsza myśl była.
o kurde. Civic UFO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości