Mazda 323f BA Z5 97r Ruda! 17"ASA/ Kabummm....
To tak, kierunki przod zaciemnione jak było wczesniej, tym razem w błotnikach tez zaciemnie
Zmieniona blenda na polifta
Ale siwatła w blendzie jak fabryka dała i mam w
,ze inni robia na dwa jednakowe
Ii jeszcze znaczek polift wjedzie na przedni zderzak i bedzie komplet
Nooo i tez jak działa niewidzialana wycieraczka Gla'co od Soft99 



- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
szyby elegancko suche
Wnikałeś czym się różni ten wosk soft99 a soft99 12 miesięcy
Bo będę go kupował po nowym roku a ten twój jest troche tańszy ale ciekawe czy nie taki sam w składzie i wytrzymałości jak sof99 na 12 miesięcy 

Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Nooo i ogołem sie nie brudzą
Niee wnikałem
Ale robi sie nim mega fajnie i efekt jest kozak mimo tak paskudnej pogody wg mnie nie ma sensu dopłacać jesli kto i tak czesciej smaruje bude , ja mimo pewnie ze byłby na 12m-cy i tak smarowałbym co kwartał

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ahaa
U mnie sonax xtreme wytrzymał ok 3-4m-cy , nawet zdjecie dodałem bo sam nie wierzyłem ,ze efekt jeszcze bedzie
Tutaj w moim przypadku raczej efekt bd po 6 m-cach bo w styczniu wypad daleji auto do maja bedzie stac a pozniej do sierpnia w garazu..
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Nowa chlodnica wody miała wczoraj wjechac bo magiczny plyn przestaje działac do uszczelnien
Ale nie dalo rady prawie 900km wczoraj BA zrobila bez zadyszki 
Dopisano 25 gru 2017, 10:34:
Aa odnosnie sobotniej jazdy to BA robila objazd za M6 i M3
I efekt tego taki , ze szwagier sie przesiadl z opla na mazde gg 
Dopisano 25 gru 2017, 10:34:
Aa odnosnie sobotniej jazdy to BA robila objazd za M6 i M3
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Swapu silnika nie bedzie ! Ale za to swap hebli i zmiana sprezyn na Votgland! Dla porowaniania heble z5 vs. Bp , oczywscie w zwrotnice nowe lozyska fag albo snr ale to musze przemyslec i tarcze wezmw mikoda nic nawiercanego jedynie nacinane;) Aaa i zacisk bp/z5 sa IDENTYCZNE, mierzone z kazdej mozliwej strony.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Różnica widoczna gołym okiem! Jeśli masz w okolicy SKP, to podjedź zmierzyć siłę hamowania przed, i po swapie. Nie powinno kosztować więcej niż 20zł, a będzie wiadomo jaki jest zysk 
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1133 (25/85)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Wiem, i według mnie to jest troche chore. Do x6 który jest cięższy i "bardziej luksusowy", montować mniejsze tarcze niż do 323f V6.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1133 (25/85)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Nie jest ciezszy
Ba w gt wazy idetycznie albo i wiecej
Ale i tak to hamowało , chyba że ktos nie potrafi jezdzi jak człowiek na ulicy to nie wystarcza nawet z m6 hebel 300mm
Jesli w ten tydzien wszystko bede miał to pojade na starym heblu do skp foto i po jakims tam dotarciu nowych hamulcow na zestawie z bp.
Jesli w ten tydzien wszystko bede miał to pojade na starym heblu do skp foto i po jakims tam dotarciu nowych hamulcow na zestawie z bp.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Zamowione dopiero dzisiaj tarcze ATM nacinane bo tam musialem dopytac o pewne szczegoły , szczegolnie w sprawie klockow jakie dobrac ,zeby ich nie zjadało na żywca. Klocki polecaja sami textar bo najbardziej zblizone do tych , ktore sami robią, zadne ferrodo premier bo to głupota, tak koles gada tak ie miekkie klocki pchac . Mowił ,ze sie w miare dobrze pyli a nie ściera od samego patrzenia, ewentualnie zimmeran bo tez maja w ofercie zestawy do nacinanych/nawiercanych, albo to co własnie w sklepie kazdy moze kupic pokroju textar i pewnie ate tez sie nadaja.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Nagrałem jak sie zachowuje woda po uzyciu Gla'co , po konsultacji z Weelkoo jak sie wycieraczki zachowuja uzyłem tez na szybie czołowej i faktycznie wycieraczki normlanie zbieraja.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Nooo wiec wszem i wobec jest po przekladce hebli z5->bp i troche bj 
Rzeźba była , moze nie jakas mega ale była, dzisiaj auto poskladane odpowietrzony ukklad i przelanie swiezym plynem. Co do zacisków z5 i bp nie są identyczne!!! Bp jest w jednej płaszczyznie znacznie grubszy i ma naciecie pod tarcze i zastaniawiam sie jak ludziom wchodzi zacisk z z5 na tarcze bp
? Ja probowalem i nawet szpilki za gwint w zwrotnicy nie mogły złapac
Aaa wiec po kolei:
-tarcze mikoda nacinane "seria gt" od 323 bj 257mm
-klocki trw , tylko to mialem od reki
-połowa zacisku z5 i połowa bp
-zwrtonica bp z łozyskami Fag, wkoncy cisza
, nie polecam skf!!
Przy okazji zmieniłem sprezyny z Weitec na Votgland -30, niby tyle miało byc a auto jest 1cm wyzej niz była
Na zdjeciach widac roznice jak stoja luzem 2 macpersony, ten krotszy ma skrocony amor o ok 7cm.
No i jak tarcza siedzi juz na aucie. Jeszcze trzeba wspomnieć ,ze trzeba tez zacisk rozkrecic ,zeby włozyc wczesniej dorobiony dystns w zacisk bo inaczej czeka nas szlifowanie klockow
, więc łatwiej dorobic 2mm dystans i klocki wchodzą bez zadnego problemu, tego akurat nie mam zdjecia . Zrobie jak bedzie malował zaciski. Aaa i ja u ssiebie dałem zacisk z5 i bp , a nie sam bp poniewaz moje zaciski są po regeneracji a z bp nie mogłem wybic ani wyprasowac jednej prowadniczki..
Dzisiaj przejechałem z 10km na nowym zestawie , narazie
nie urywa bo nic nie dotarte a mimo to widac ,ze auto chetniej sie zatrzymuje i nie widziec czemu pedał hamulca jest taki sztywniejszy
Wybacz Płomień ale nie byłem na skp z braku czaasu, nie długo wyjazd za granice i brakuje mi czasu na wszystko.
Aaa i paczka od Marka :pokrywa zaworow z5 (jest nowa koncepcja) i Marek dorzucił "kilka" plastikow
Rzeźba była , moze nie jakas mega ale była, dzisiaj auto poskladane odpowietrzony ukklad i przelanie swiezym plynem. Co do zacisków z5 i bp nie są identyczne!!! Bp jest w jednej płaszczyznie znacznie grubszy i ma naciecie pod tarcze i zastaniawiam sie jak ludziom wchodzi zacisk z z5 na tarcze bp
-tarcze mikoda nacinane "seria gt" od 323 bj 257mm

-klocki trw , tylko to mialem od reki
-połowa zacisku z5 i połowa bp
-zwrtonica bp z łozyskami Fag, wkoncy cisza

Przy okazji zmieniłem sprezyny z Weitec na Votgland -30, niby tyle miało byc a auto jest 1cm wyzej niz była
No i jak tarcza siedzi juz na aucie. Jeszcze trzeba wspomnieć ,ze trzeba tez zacisk rozkrecic ,zeby włozyc wczesniej dorobiony dystns w zacisk bo inaczej czeka nas szlifowanie klockow

Dzisiaj przejechałem z 10km na nowym zestawie , narazie

Wybacz Płomień ale nie byłem na skp z braku czaasu, nie długo wyjazd za granice i brakuje mi czasu na wszystko.
Aaa i paczka od Marka :pokrywa zaworow z5 (jest nowa koncepcja) i Marek dorzucił "kilka" plastikow

- Załączniki
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No wiadomo
chyba nie doczytałem, czemu swapu nie będzie?
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości