lukaszp napisał(a):Normalne to jest??
tak
www.mazdaspeed.pl

!!
Na to nie masz wpływu ....ewentualnie mozesz zrezygnowac z klimatyzacjilukaszp napisał(a):Denerwuje mnie to nieustanne włączanie i wyłączanie, szczegółnie jak stoje w korku i słyszę to.

makoshark napisał(a):ja nie wlaczam klimy w rozgrzanym samochodzie, przejzdzam kilka set metrow na max otwartych oknach zeby przewietrzyc jednoczesnie obnizajac temp i wtedy wlaczam klime


jak juz upierasz sie aby wylac wszystko z opakowania podaj moze resztę przez otwór skroplin ....No dobrze ale pod jaka postacią wylatuje z opakowania ?Ale problem w tym, że to nie zostało tylko wyleciało i parowało na posadzce warsztatu


Nie capi padliną ..... w szóstce jest tak dokładnie obudowany parownik ze preparatami typu pianka nie dojdziesz do niego ( głupiego robota – mozna tylko narobic sobie problemu ) . My stosujemy preparatu lotnego ACT Forte ( zrobione w ok 20-25 szostkach w tym 2-ch moich , nic nie wali z kratek po właczeniu /wyłączeniu nawiewów ) co prawda srodek nie jest tani ale skuteczny na grzyby ( sorki MariuszHonestus napisał(a):I czy daje ono coś
) co do obsługi klimy trzeba podpiąć urządzenie wyssac to co masz obecnie ( razem z olejem ) następnie maszyna osusza układ z wilgoci / sprawdza szczelnosc / wazy wyssany czynnik napełnianie jest w odwrotnej kolejnosci ( olej z barwnikiem + gaz ) full opcja z filtrem kabinowym + ACT kosztuje 350 zł i trwa do 1,5h.

Haszcz napisał(a):Ile powinno byc oleju w układzie, a ile w sprężarce?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderatorzy Opinie i Poradniki