Mazda 6 2008

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez chmooreck » 3 lip 2008, 12:06

a to sorry... widać kiedyś byłem mniej spostrzegawczy, albo dawno tam nie zaglądałem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1123 (0/6)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez ntgale » 3 lip 2008, 14:00

ketome napisał(a):Benzyna super ale czy naprawde umiesz jeździć dislem który ma 300Nm i płaski przyrost mocy?

Pewnie, że nie i nigdzie i nigdy tego nie pisałem. Pewnie przed ostatecznym podjęciem decyzji przydała by mi się jazda próbna ale tak przez cały weekend (weekend dieslem i weekend benzyną) – już o tym kiedys myślałem. Napiszę tak: miałem jazdę próbną 6 diesel oraz 5 1,8 benzyna. Cały czas jeżdżę benzyną i w 5 czułem się lepiej (swojsko) z tym silnikiem niż w 6 – płynność ruszania. Jazdę miałem zbyt krótką aby podjąć decyzję, ale też nie taka była jej rola.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2008, 22:18
Posty: 145
Skąd: SC/WB
Auto: Accord Tourer 2.0 Exe '08 VIII

Postprzez Globy » 11 lip 2008, 09:28

***

Kolejne wrażenia z jazdyw "Wysokich obrotach", moim zdaniem całkiem słuszny punkt widzenia => http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,4831 ... nusem.html

<czytaj>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Mateusz L » 11 lip 2008, 12:32

Globy napisał(a):Kolejne wrażenia z jazdyw "Wysokich obrotach", moim zdaniem całkiem słuszny punkt widzenia =>

No, może i słuszny,ale co test to zupełnie inny ten punkt widzenia. W Top Gear pisali, że to jeden z niewielu turbodiesli, którym można ruszać bez palenia sprzęgła, albo ponownego odpalania. Poza tym nie zgodzę się z "niewyróżniającą się stylistyką". Z drugiej strony, tu nie napisali, że fotele są krótkie, tylko, że wyglądają na takie.AŚ z kolei twierdził,że siedziska są zbyt krótkie- o całe 5mm krótsze niż w Passacie...Pozdrawiam :)
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez habzimierz » 15 lip 2008, 09:33

wczoraj z ciekawości wszedłem do salonu i spr jak ta nowa 6 wygląda w środku. Uczucia mam mieszane – IMO zarówno średni design jak i twarde materiały to porażka. Przede wszystkim to drugie w samochodzie, który ma być silną konkurencją w jednym z najtrudniejszych segmentów, powinno być lepsze. Za to mile zaskoczyła mnie pozycja za kierownicą, lepsza niz w mojej 6. Poczekam na nowego MPSa to wypowiem się szerzej:)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez Globy » 15 lip 2008, 14:51

***

A tutaj film dla wersji amerykanskiej: silniki 2.5 oraz 3.7 V6 (273 KM).

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/sXdUuTy4Ky8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/sXdUuTy4Ky8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Summit » 15 lip 2008, 16:24

Globy napisał(a):3.7 V6 (273 KM).

To po co komu MPS?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez strOOs » 15 lip 2008, 23:01

Summit 4x4 ?
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez habzimierz » 15 lip 2008, 23:08

strOOs napisał(a):Summit 4x4 ?


zgadzam sie, glownie dla 4x4 ale nie mniej istotny jest lzejszy i mocniejszy silnik
+ sporo innych zmian. V6 to takie komfortowe vozidelko z mozliwoscia szybszego przyspieszania
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez Globy » 16 lip 2008, 07:58

* pssst
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez hteb » 16 lip 2008, 12:55

Nowa motorownia v6 brzmi zachęcająco :)
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 09:25
Posty: 74
Auto: Audi S4

Postprzez fin » 17 lip 2008, 07:40

tak jak ktos zauważył opinie są różne ,jak się przesiadłem do Mazdy 6 to sprzęgło chodziło delikatnie , miałem takie jakieś dziwne uczucie , teraz po czasie uważam że sprzęgło chodzi wyśmienicie .
W moim poprzednim aucie TDCI czasami gasł mi przy ruszaniu ,nie wiem dlaczego bo długo nim jezdziłem, Mazda 6 ani razu nie zgasła a nie mam jej za długo .
Czy ktoś zadał sobie choć o drobinę trudu i sprawdził np .materiał na bokach drzwi Mazdy 6 ?
Proponuję to zrobić .
Wczoraj byłem w Fordzie u kolegi -Mazda wymiotła im klientów .
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez Summit » 17 lip 2008, 07:57

Bo Mazdy z Fordem nie ma co porównywać. Ford jest po prostu tandetny jak diabli. Mondka można sobie ewentualnie porównywać z Avensis, bo niestety jakość Toyoty spadła drastycznie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez Bolek » 17 lip 2008, 11:08

Co tam porównanie do Forda; w zeszłym tygodniu byłem w salonie Mercedesa… np. nowa C-klasa to materiałowa porażka. Owszem, w środku jest ergonomicznie, ale jakość tworzyw, tej ich pseudo-skóry i wrażenie ogólne z wnętrza pojazdu – lipa. Poprzednia generacja była znacznie bardziej przekonywująca. I jaka tam ciasnota – M6 to przy tym salonka.

W E-klasie było lepiej, ale przyzwoicie poczułem się dopiero w CLS. Po przyjrzeniu się (i powąchaniu) jego skór, zaczynam podejrzewać, że Mazda też stosuje pseudo-skóry (ale na pewno lepszej jakości niż te w klasie C). Ostatecznie M6 ma bliżej do CLS niż C – a w sumie to jak dla mnie plasuje się po prostu "w bok" od obu – i bardzo dobrze! <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2005, 14:57
Posty: 192 (0/1)
Skąd: Luxembourg
Auto: 6 TRSi MZR-CD 143 5d 2007

Postprzez Globy » 17 lip 2008, 15:30

Niestety o ile ten samochód Mercedes obdarzył naprawdę miłą stylistyką i (wreszcie!) żywym układem kierowniczym, o tyle wyciszenie podstawowych wersji (czyli targetowanych na Polskę) oraz deska rozdzielcza z B-Klasse to strzał w kolano.
Ostatnio edytowano 17 lip 2008, 19:10 przez Globy, łącznie edytowano 1 raz
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Summit » 17 lip 2008, 18:35

Bolek napisał(a):Ostatecznie M6 ma bliżej do CLS niż C – a w sumie to jak dla mnie plasuje się po prostu "w bok" od obu – i bardzo dobrze!

Uważaj Bolek bo się tam do Brukseli zaraz święta inkwizycja, pod patronatem obrońców klasy premium uda, żeby Cię na stosie spalić, za to że śmiałeś w ogóle takie plebs-auto jak Mazda z Mercedesami porównywać <lol> Ja już przez to przeszedłem kiedy odważyłem się porównać szóstkę z BMW.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez habzimierz » 17 lip 2008, 19:33

Globy napisał(a):Niestety o ile ten samochód Mercedes obdarzył naprawdę miłą stylistyką i (wreszcie!) żywym układem kierowniczym, o tyle wyciszenie podstawowych wersji (czyli targetowanych na Polskę) oraz deska rozdzielcza z B-Klasse to strzał w kolano.


a tu się nie zgodzę, podobno to właśnie najdroższa wersja (avantgarde) sprzedaje się najlepiej
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez Globy » 17 lip 2008, 19:58

Tak, bo ma znaczek Mesia na grillu, przez co Stuttgart wylamal sie z kanonu umieszczania go w ten sposob jedynie w wersjach 2-drzwiowych... I oczywiscie 220 CDI :P
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Mateusz L » 17 lip 2008, 20:08

Bolek napisał(a):nowa C-klasa to materiałowa porażka. Owszem, w środku jest ergonomicznie, ale jakość tworzyw, tej ich pseudo-skóry i wrażenie ogólne z wnętrza pojazdu – lipa

No niestety zdjęcia w necie pokazują to samo. Mercedes tłumaczy się, że 100% materiałów nadaje się do przetworzenia jako surowce wtórne. Mało przekonywujące, jeśli uświadomić sobie, ze tym co dziś jest MB za kilka lat można będzie sobie za przeproszeniem <dupa> wytrzeć.Mówiąc szczerze z modeli W202, 203 i 204 najbardziej podoba mi się wnętrze W202 ze względu na to, że "drewno" przypomina drewno, w środku jest cisza, a wszystko- jak w Maździe jest akurat tam gdzie się tego szuka.


Globy napisał(a):ten samochód Mercedes obdarzył naprawdę miłą stylistyką

Zgadzam się, Mercedes musi mieć prostokątne lampy inaczej wygląda jak Hyundai (z całym szacunkiem dla Hyundaia)
Ostatnio edytowano 18 lip 2008, 22:02 przez Mateusz L, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez habzimierz » 18 lip 2008, 08:19

Globy napisał(a):I oczywiscie 220 CDI :P


no ba! <lol>
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Moto