Uszkodzony przepływomierz – strzał z LPG.
Panowie czytając moje posty widzieliście ile miałem problemu z moją mazdą i przepływomierzem na samych mechaników wydałem 500zł i żaden nie pomógł tylko pogrzebał i mówił cyt " masz walnięty przepływomierz " no skoro tylu fachowców mi to mówiło to myślę tak będzie no i szperałem kasiore na nowy przepływomierz ale pewnego dzionka spotkałem zwykłego gościa który ma warsztat w stodole i porozmawiałem z nim o problemach mojej mazdy kazał przyjechć i twierdził że zbada autko . Pojechałem do niego oczywiście bez jakiejkolwiek nadziei że taki prosty mechanik bez dobrego sprzętu moze wyleczyć moje maleństwo, gdy obsłuchał mazde i widział jak kaszle zaraz kazał leciec mi kupić nowy termostat, mówie gość żartuje so ze mnie wszyscy mówią że mam walnięty przepływomierz a on mnie po termostat wysyła, ale pojechałem i kupiłem i kurde jestem w szoku mazda odzyskała moc normalnie nie wierzyłem że cuda są na tym świecie Panowie on mi wyleczył MAZDE która chodzi jak żyletka myślałem że gostka wycałuję czyli jednym słowem mam sprawniutką MAZDE chodzi zarówno na LPG jak i ON super
- Od: 30 gru 2003, 18:01
- Posty: 196
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: mazda xedos 2,0 V6
Gratuluje!!
Jak nie wiele trzeba do szcześcia!




Jak nie wiele trzeba do szcześcia!
Pozdrowienia z Trzebini!
http://www.mazdaspeed.pl/ – Klub MazdaSpeed
http://www.mazdaspeed.pl/ – Klub MazdaSpeed
- Od: 15 gru 2003, 20:52
- Posty: 141
- Skąd: Trzebinia
- Auto: chwilowo brak
a co ja mam zrobic? w mojej 626 2.0 1994 wymieniłem uszczelniacze zaworów a przy tym zrobiłem szlif gniazd zaworowych i zaworów i teraz silnikiem na wolnych obrotach szarpie no i mam uszkodzony przepływomierz czy to moze byc jego wina. Nie ma róznicy czy jade na benzynie czy na lpg. czy cos mechanik mogl spieprzyc w glowicy a moze ja uszkodzil w jakis sposób? cisnienie w cylindrach jest w normie. Moze to wina wlasnie uszkodzonego przeplywomierza? a moze cos innego. Pomozcie bo juz mam dosc wydawania kasy na mechanikow ktorzy sie na niczym nie znają i popsuli mi moja MAZDE.
- Od: 8 lut 2004, 00:15
- Posty: 277
- Skąd: zamość
- Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km
moj numer gg4936028 a mój email: mtaranti@op.pl
- Od: 8 lut 2004, 00:15
- Posty: 277
- Skąd: zamość
- Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km
Zanim wymienisz/kupisz przeplywomierz, sprawdz bledy w PCM. Gdzies na stronie jest napisane przez tco_tm "jak to zrobic".
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
hubal napisał(a):Panowie on mi wyleczył MAZDE która chodzi jak żyletka myślałem że gostka wycałuję czyli jednym słowem mam sprawniutką MAZDE chodzi zarówno na LPG jak i ON super
Zaraz, to masz diesla przerobionego na LPG??

- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
mtaranti napisał(a):a co ja mam zrobic? w mojej 626 2.0 1994 wymieniłem uszczelniacze zaworów a przy tym zrobiłem szlif gniazd zaworowych i zaworów i teraz silnikiem na wolnych obrotach szarpie no i mam uszkodzony przepływomierz czy to moze byc jego wina. Nie ma róznicy czy jade na benzynie czy na lpg. czy cos mechanik mogl spieprzyc w glowicy a moze ja uszkodzil w jakis sposób? cisnienie w cylindrach jest w normie. Moze to wina wlasnie uszkodzonego przeplywomierza? a moze cos innego. Pomozcie bo juz mam dosc wydawania kasy na mechanikow ktorzy sie na niczym nie znają i popsuli mi moja MAZDE.
Jesli masz SGI, owszem, przepływomierz ma wpływ na prawcę za równo na Pb jak i LPG. Jesli masz LPG na mieszadle, to absolutnie nie – przepływomierz nie ma nic do rzeczy w kwestii pracy silnika na LPG.
Ze na PB szarpie – nie dziwię się, skoro przepływomierz kaput (jeszcze mozna go sprawdzic – przynajmniej wizualnie, czy jest dead, a jak nie, to po kodach DTC). W ogóle dobrze, ze ma jako takie wolne obroty przy zrypanym przepływomierzu.
Natomiast co do pracy na LPG -primo napisałbys cos więcej o swojej instalacji LPG. Należałoby sprawdzić nastawy, szczelność dolotu, stan parownika, swiece, kable, kopułkę, palec, itp itd. Jak chcesz więcej szczegółów, to napisz do mnie na priv: djsmirnoff@wp.pl. Jestem z Lublina, więc masz w sumie niedaleczko i jakby co, to moze cosik pomogę
Pozdro
Smirnoff
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
obawiam sie ze nie, przeplywomierz mierzy intensywnosc przeplywu powietrza i wysyla sygnal (y) do komputera. nie mozna usunąć przyłowomierza z dolotu powietrza, można jedynie kombinować jak skierowć strumień gazów po strzale w inną rurę niż tą z przepływomierzem.
ja mam silnik 1,8 dohc i na pewno miksera montował nie będę ani nikomu też tego polecał.
jedynym rozwiązaniem tych problemów jest dobre sgi
ja mam silnik 1,8 dohc i na pewno miksera montował nie będę ani nikomu też tego polecał.
jedynym rozwiązaniem tych problemów jest dobre sgi
- Od: 29 gru 2003, 16:43
- Posty: 187
- Skąd: Kraków
- Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI
PatrykK napisał(a):Kurde........Ludu!! Przepływomierz w tradycyjnej instalacji I i II gen. nie jest połączony z instalką LPG.....jest bo jest, ale nie wpływa na pracęsilnika na LPG!!
Mylisz się Patyk, wpływa........niebezpośrednio, ale jednak.
Grzechu....chodzi mi o to, że w instalacjach I i II gen. a w szczególności instalacji II bez kompa pełni on funkcję jedynie zwężyki...szczególnie w przypadku ruchomego przepływomierza stosowanego m.in w Xedosach V6 oraz w 626 V6 i wpływa jedynie na zmianę podciśnienia panującego w układzie dolotowym.
Jeżeli chodzi natomiast o instalacje z komputerem czyli z silnikiem krokowym który z pomocą pewnego układu zczytuje sygnały z sondy lambda sterując w ten sposób ilością podawanego gazu to ma wtedy wpływ...
Pozdro
Jeżeli chodzi natomiast o instalacje z komputerem czyli z silnikiem krokowym który z pomocą pewnego układu zczytuje sygnały z sondy lambda sterując w ten sposób ilością podawanego gazu to ma wtedy wpływ...
Pozdro
Patyk,
nie słuchasz....
AF-Sensor (jaki by nie był) wpływa POŚREDNIO na pracę instalacji LPG.
Przy uszkodzeniu AFS-a PCM "jedzie" w fail-safe-ie, więc np. nie zmienia kąta wyprzedzenia zapłonu, co ma, jak zapewne wiesz, wpływ na wydolność energetyczną silnika. (powyzsze nie dotyczy aut z aparatami zapłonowymi z podciśnieniowymi regulatorami kąta).
nie słuchasz....
AF-Sensor (jaki by nie był) wpływa POŚREDNIO na pracę instalacji LPG.
Przy uszkodzeniu AFS-a PCM "jedzie" w fail-safe-ie, więc np. nie zmienia kąta wyprzedzenia zapłonu, co ma, jak zapewne wiesz, wpływ na wydolność energetyczną silnika. (powyzsze nie dotyczy aut z aparatami zapłonowymi z podciśnieniowymi regulatorami kąta).
no i widzisz hubal, niezależnie od tego czy przeplywomierz wplywa, wplywa bezpośrednio, pośrednio czy tez nie wplywa wogóle – pod maską zostać musi
ale korzystając zokazji ( jako że pytanie na forum ogólnym pozotalo bez odpowiedzi) czy wyższość instalcji omegas warta jest osiem (~5) stów więcej niż wspomniana omvl dream?
ale korzystając zokazji ( jako że pytanie na forum ogólnym pozotalo bez odpowiedzi) czy wyższość instalcji omegas warta jest osiem (~5) stów więcej niż wspomniana omvl dream?
- Od: 29 gru 2003, 16:43
- Posty: 187
- Skąd: Kraków
- Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI
PatrykK napisał(a):Kurde........Ludu!! Przepływomierz w tradycyjnej instalacji I i II gen. nie jest połączony z instalką LPG.....jest bo jest, ale nie wpływa na pracęsilnika na LPG!!
Tak tylko trzeba uświadomić gość że jak mu pierdutnie to tylko na gazie madzia będzie się toczyć, a do tego śmoc spadnie znacznie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości