Uszkodzony przepływomierz – strzał z LPG.

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez Smirnoff » 4 lut 2004, 01:18

Z resztą, jak masz 2.0 to no problem – łatwo mozesz sprawdzić przepływomierz gołym okiem – poczytaj post na podobny temat apropos zmulenia na PB.
Pozdrawiam
Smirnoff
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez hubal » 4 lut 2004, 17:46

czyli mam dobry przepłuwomierz a dzieje sie cos nie tak i nie moge dojsc co`
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez hubal » 6 lut 2004, 23:55

Panowie czytając moje posty widzieliście ile miałem problemu z moją mazdą i przepływomierzem na samych mechaników wydałem 500zł i żaden nie pomógł tylko pogrzebał i mówił cyt " masz walnięty przepływomierz " no skoro tylu fachowców mi to mówiło to myślę tak będzie no i szperałem kasiore na nowy przepływomierz ale pewnego dzionka spotkałem zwykłego gościa który ma warsztat w stodole i porozmawiałem z nim o problemach mojej mazdy kazał przyjechć i twierdził że zbada autko . Pojechałem do niego oczywiście bez jakiejkolwiek nadziei że taki prosty mechanik bez dobrego sprzętu moze wyleczyć moje maleństwo, gdy obsłuchał mazde i widział jak kaszle zaraz kazał leciec mi kupić nowy termostat, mówie gość żartuje so ze mnie wszyscy mówią że mam walnięty przepływomierz a on mnie po termostat wysyła, ale pojechałem i kupiłem i kurde jestem w szoku mazda odzyskała moc normalnie nie wierzyłem że cuda są na tym świecie Panowie on mi wyleczył MAZDE która chodzi jak żyletka myślałem że gostka wycałuję czyli jednym słowem mam sprawniutką MAZDE chodzi zarówno na LPG jak i ON super
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez aadamj » 7 lut 2004, 00:20

Gratuluje!! <jupi> <jupi> <jupi>
Jak nie wiele trzeba do szcześcia! :) ;)
Pozdrowienia z Trzebini!
http://www.mazdaspeed.pl/ – Klub MazdaSpeed
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2003, 20:52
Posty: 141
Skąd: Trzebinia
Auto: chwilowo brak

Postprzez hubal » 7 lut 2004, 00:27

no cztery miesiące się męczyłem a to tylko termostat
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez mtaranti » 8 lut 2004, 01:32

a co ja mam zrobic? w mojej 626 2.0 1994 wymieniłem uszczelniacze zaworów a przy tym zrobiłem szlif gniazd zaworowych i zaworów i teraz silnikiem na wolnych obrotach szarpie no i mam uszkodzony przepływomierz czy to moze byc jego wina. Nie ma róznicy czy jade na benzynie czy na lpg. czy cos mechanik mogl spieprzyc w glowicy a moze ja uszkodzil w jakis sposób? cisnienie w cylindrach jest w normie. Moze to wina wlasnie uszkodzonego przeplywomierza? a moze cos innego. Pomozcie bo juz mam dosc wydawania kasy na mechanikow ktorzy sie na niczym nie znają i popsuli mi moja MAZDE.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez mtaranti » 8 lut 2004, 01:35

moj numer gg4936028 a mój email: mtaranti@op.pl
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez GrzegorzSz » 8 lut 2004, 02:22

Zanim wymienisz/kupisz przeplywomierz, sprawdz bledy w PCM. Gdzies na stronie jest napisane przez tco_tm "jak to zrobic".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez Smirnoff » 8 lut 2004, 23:35

hubal napisał(a):Panowie on mi wyleczył MAZDE która chodzi jak żyletka myślałem że gostka wycałuję czyli jednym słowem mam sprawniutką MAZDE chodzi zarówno na LPG jak i ON super


Zaraz, to masz diesla przerobionego na LPG?? <jelen> ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez Smirnoff » 8 lut 2004, 23:40

mtaranti napisał(a):a co ja mam zrobic? w mojej 626 2.0 1994 wymieniłem uszczelniacze zaworów a przy tym zrobiłem szlif gniazd zaworowych i zaworów i teraz silnikiem na wolnych obrotach szarpie no i mam uszkodzony przepływomierz czy to moze byc jego wina. Nie ma róznicy czy jade na benzynie czy na lpg. czy cos mechanik mogl spieprzyc w glowicy a moze ja uszkodzil w jakis sposób? cisnienie w cylindrach jest w normie. Moze to wina wlasnie uszkodzonego przeplywomierza? a moze cos innego. Pomozcie bo juz mam dosc wydawania kasy na mechanikow ktorzy sie na niczym nie znają i popsuli mi moja MAZDE.


Jesli masz SGI, owszem, przepływomierz ma wpływ na prawcę za równo na Pb jak i LPG. Jesli masz LPG na mieszadle, to absolutnie nie – przepływomierz nie ma nic do rzeczy w kwestii pracy silnika na LPG.
Ze na PB szarpie – nie dziwię się, skoro przepływomierz kaput (jeszcze mozna go sprawdzic – przynajmniej wizualnie, czy jest dead, a jak nie, to po kodach DTC). W ogóle dobrze, ze ma jako takie wolne obroty przy zrypanym przepływomierzu.
Natomiast co do pracy na LPG -primo napisałbys cos więcej o swojej instalacji LPG. Należałoby sprawdzić nastawy, szczelność dolotu, stan parownika, swiece, kable, kopułkę, palec, itp itd. Jak chcesz więcej szczegółów, to napisz do mnie na priv: djsmirnoff@wp.pl. Jestem z Lublina, więc masz w sumie niedaleczko i jakby co, to moze cosik pomogę :P
Pozdro
Smirnoff
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez hubal » 10 lut 2004, 00:30

sorry poprawka PB
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez hubal » 31 maja 2004, 22:25


witam mam pytanie czy nie można ominąć przepływomierza podczas montowania LPG ? czy konieczna jest współpraca przepływonierza z LPG?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez olek » 31 maja 2004, 23:20

obawiam sie ze nie, przeplywomierz mierzy intensywnosc przeplywu powietrza i wysyla sygnal (y) do komputera. nie mozna usunąć przyłowomierza z dolotu powietrza, można jedynie kombinować jak skierowć strumień gazów po strzale w inną rurę niż tą z przepływomierzem.
ja mam silnik 1,8 dohc i na pewno miksera montował nie będę ani nikomu też tego polecał.
jedynym rozwiązaniem tych problemów jest dobre sgi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez xXx » 1 cze 2004, 08:07

Kurde........Ludu!! Przepływomierz w tradycyjnej instalacji I i II gen. nie jest połączony z instalką LPG.....jest bo jest, ale nie wpływa na pracęsilnika na LPG!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez newbie » 1 cze 2004, 09:22

PatrykK napisał(a):Kurde........Ludu!! Przepływomierz w tradycyjnej instalacji I i II gen. nie jest połączony z instalką LPG.....jest bo jest, ale nie wpływa na pracęsilnika na LPG!!


Mylisz się Patyk, wpływa........niebezpośrednio, ale jednak.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez xXx » 1 cze 2004, 09:55

Grzechu....chodzi mi o to, że w instalacjach I i II gen. a w szczególności instalacji II bez kompa pełni on funkcję jedynie zwężyki...szczególnie w przypadku ruchomego przepływomierza stosowanego m.in w Xedosach V6 oraz w 626 V6 i wpływa jedynie na zmianę podciśnienia panującego w układzie dolotowym.

Jeżeli chodzi natomiast o instalacje z komputerem czyli z silnikiem krokowym który z pomocą pewnego układu zczytuje sygnały z sondy lambda sterując w ten sposób ilością podawanego gazu to ma wtedy wpływ...

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez newbie » 1 cze 2004, 11:54

Patyk,

nie słuchasz....

AF-Sensor (jaki by nie był) wpływa POŚREDNIO na pracę instalacji LPG.
Przy uszkodzeniu AFS-a PCM "jedzie" w fail-safe-ie, więc np. nie zmienia kąta wyprzedzenia zapłonu, co ma, jak zapewne wiesz, wpływ na wydolność energetyczną silnika. (powyzsze nie dotyczy aut z aparatami zapłonowymi z podciśnieniowymi regulatorami kąta).
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez Długi » 1 cze 2004, 12:33

Ja bym rzekł że BEZPOŚREDNIO wpływa na pracę silnika :)
Padł kolejny bastion wiedzy ech....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez olek » 1 cze 2004, 23:00

no i widzisz hubal, niezależnie od tego czy przeplywomierz wplywa, wplywa bezpośrednio, pośrednio czy tez nie wplywa wogóle – pod maską zostać musi :)

ale korzystając zokazji ( jako że pytanie na forum ogólnym pozotalo bez odpowiedzi) czy wyższość instalcji omegas warta jest osiem (~5) stów więcej niż wspomniana omvl dream?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez Sebastian » 8 cze 2004, 12:47

PatrykK napisał(a):Kurde........Ludu!! Przepływomierz w tradycyjnej instalacji I i II gen. nie jest połączony z instalką LPG.....jest bo jest, ale nie wpływa na pracęsilnika na LPG!!


Tak tylko trzeba uświadomić gość że jak mu pierdutnie to tylko na gazie madzia będzie się toczyć, a do tego śmoc spadnie znacznie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2004, 14:05
Posty: 92 (0/1)
Skąd: Minkowice Oławskie
Auto: Mazda 626 GE 2.0 Sedan 92r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy LPG