Niepolecane sklepy i serwisy

Postprzez Blade » 29 maja 2008, 17:51

Xenocyd napisał(a):Jednak podjedz na buraczana


dr lipke napisał(a):z czystym sumieniem mogę polecić usmiech

<uklon>
tak zrobię, dzięki

Xenocyd napisał(a):Najlepiej ze swoimi czesciami

już mam <jupi>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez Siw-y » 30 maja 2008, 18:37

makoshark opinie dotyczące obsługi w IC wyrażamy tu: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=50884
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Mako » 30 maja 2008, 18:44

dzieki Siw-y zupelnie zapomnialem o tym spec watku o IC. ;) prosze od razu o skasowanie mojego postu
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Xenocyd » 30 maja 2008, 18:56

Ja nie polecam warsztatu Carpa na Stacyjnej we Wroclawiu.
Zmuszony bylem zmienic tam olej i zrobic przy okazji przeglad autka. Olej zalatwili taki jaki chcialem, przeglad zrobili – czyli niby wszystko ok. Ale tylko pozornie.
Maja tam dosyc olewkowy stosunek do klienta. Wymiana oleju i diagnostyka podwozia trwala caly dzien. Po czm panowie pojawili sie z dluga lista rzeczy, ktore trzeba by wymienic. Umowilem sie z nimi, ze oni podlicza sobie po swojemu i podesla mi wycene, ja po swojemu i sie zobaczy.
Wedlug ich wyceny czesci mialy kosztowac 2600 i robocizna 1200 zl. Za czesci w Carspeedzie zaplacilem 1700 zl wiec naturalna rzecza byl ich zakup tam. Kiedy poinformowalem o tym obsluge to najpierw uslyszalem, ze sie nie da, pozniej uslyszalem, ze przywozac swoje czesci zaplace za robocizne 1/5 wiecej. Wymienilem wiec amory i sprzeglo gdzie indziej, reszte czesci zawiozlem na Buraczana i tam dokonczyli dziela. Cala operacja nie kosztowala wiecej niz 2500 zl z czesciami i w kulturalnych warunkach :)
Znany tez mi jest przypadek auta, ktore do tej pory serwisowane bylo u Jaksy, zmienilo wlasciciela i w Carpie wynalezli z 10 usterek, po weryfikacji na Buraczanej wymieniony zostal rozrzad i tyle, w aucie nie ma sie do czego przyczepic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 12:01
Posty: 2277 (102/158)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez chomik626 » 7 cze 2008, 12:22

Witam, ZDECYDOWANIE NIE POLECAM warsztatu:
4. Toyota serwis aut Japońskich
ul. Nasypowa 24
50 – 087 Wrocław
tel: 071 793 00 87
fax: 071 793 00 85
http://www.japanserwis.pl

Z diagnostyki ABS wynikało u mnie (z migania kontrolką) – że są błędy 11,12,14,14.
Pojechałem do nich na naprawę ABS w mojej 626 GE 1.8i 1995r. Diagnostyka miała kosztować 50zł, odbieram samochód i dowiaduje się, że robił to sam szef, i że będzie kosztować 85zł. O wystawienie paragonu nawet nie spytali. Powiedzieli, że uszkodzony jest komputer sterujący, i że jest ro razem z pompą i się tego nie podejmują. Dali mi namiary na jakiegoś magika pod wrocławiem i powiedzieli, że ma do nich przedzwonić, to powiedzą co dokładnie pokazał komputer. (Mi powiedzieli tylko, że jest bład komputera i pewnie to jakieś zwarcie w nim.
Po przestudiowaniu w domu Workshop Manuala, oraz zajrzeniu pod maskę okazuje się, że sterownik ABS nie jest w tym modelu razem z pompą, tylko w kabinie w okolicach pod kierownicą.
Zadzwoniłem do nich z pytaniem, jak to w końcu jest z tą diagnostyką (rozmawiałem z szefem) i słyszę w telefonie jak krzyczy do któregoś z pracowników (tu pada imię – nie pamiętam) "jak to było w tej 626 gdzie jest komputer od abs-u", i w tle słyszę – że chyba przy pompie... pozostawie to bez komentarza.
Po zrobieniu zworki w gnieździe serwisowym wybłyskałem sobie błędy: 11/12/13/14 – wykasowałem je (10x pedał) i po przejechaniu się okazało się , że został już tylko 12 i 15.
a więc NAWET NIE WYKASOWALI STARYCH BŁĘDÓW.
Dalej już było standardowo – zdiąłem koło, spojrzałem za piastę – zębatka z abs-u była zsunięta – zdjąłem blok z klockami i tarczę hamulcową – nabiłem zembatkę , ponownie wykasowałem błędy – ABS działa bez problemu.

PODSUMOWUJĄC:
OSZUKALI MNIE, ŻE ZROBILI DIAGNOSTYKĘ, NIE UMIELI MI NAWET ODPOWIEDZIEĆ, GDZIE W MOIM AUCIE JEST KOMPUTER OD ABS-U, SKASOWALI MNIE NA 85 ZŁ BEZ DOWODU ZAPŁATY, STAWIAJĄC DIAGNOZĘ – ŻE PADNIĘTY JEST KOMPUTER , A TAK NAPRAWDĘ ZSUNIĘTA BYŁA ZĘBATKA PRZY JEDNYM KOLE, I NAWET NIE WYKASOWALI STARYCH BŁEDÓW Z ABS.

Czuje się okradziony bo zapłaciłem za usługę, która nie została wykonana.
chomik626
 

Postprzez Czege » 9 cze 2008, 15:16

dr lipke napisał(a):wymieniałem rozrząd na buraczanej w lutym + duuużo innej roboty i do tej pory jest wszystko ok, więc z czystym sumieniem mogę polecić


a ja zdecydowanie odradzam.

Serwis u nich to loteria.

Ostatnio w firmowej Mazdzie 3 czyścili klimę i ogólnie robili przegląd po 100 000km

Oddali samochód a w nim:
brak centalnego zamka (drzwi zamyka się z kluczyka), świeci się kontrolka otwartych drzwi... tylna klapa otwiera się tylko z klucza, po naciśnięciu przycisku nie otwiera się (zachowuje się jakby centralny był zamknięty), nie wskazuje temp. zewnętrznej.
Gdy podjechałem na reklamację, to gość powiedział, że teraz nie da rady i że Mazdy 3 tak mają przy wymianie filtra w kabinie i że wymieniając filtr kabinowy, trzeba wybebeszyć większość elektryki (fakt – bezpieczniki są w dziwnym miejscu w kabinie) i że potem jaja się dzieją i że to trzeba z elektrykiem do tego podejść i szukać!!!! <killer>
Proszę przyjechać bla bla bla....
Partacze... nigdy więcej...

No ręce opadają... a ja myślałem, że to fachowcy...
W TEAMIE w Długołęce po wymianie filtra w kabinie przy 40 lub 60k km (nie pamiętam), tych problemów nie było. Samochód został zrobiony jak należy....

BTW. do Wrocławskich Mazdowiczów
ma ktoś może informacje odnośnie serwisu na Nowym Dworze??? ul. mirowska bodajże. Teraz też salon Mazdy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2007, 23:29
Posty: 378 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: był CA KF '94 5N
była BK Z6 '04 29Y
jest Kocur XE '18 Prestige

Postprzez marakus » 9 cze 2008, 16:27

A ja tam o RBS na Buraczanej nie dam złego słowa powiedzieć. Jakoś nigdy mnie na nic nie naciągnęli, a po naprawach wszystko działa elegancko. Po za tym nigdy niczego nie olali, jak trzeba to wytłumaczą co i jak. Tyle że trzeba się umawiać, jak się wpadnie bez zapowiedzi, to z reguły są zarobieni, co też świadczy o tym, że klientów mają.
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez yemii » 14 cze 2008, 11:26

Szukam dobrego serwisu mazdy w okolicach trojmiasta. Głównie potrzbuję sprawdzić komp, a poza tym muszę zrobić "coś" aby zaczęła jeździć na benzynie ( na razie jeżdże tylko na gazie) :|
yemii
 

Postprzez JeSs » 18 cze 2008, 18:41

Doświadczenia z ASO Mazda Jaremko Wrocław NGATYWNE NIE POLECAM

Wrocław – AutoArt Jaremko ul. Mińska 41a

Wymiana oleju w silniku, filtr oleju, filtr powietrza, Mazda 6 Diesel 2.0 136KM zostawiłem auto na cały dzień gdyż nie spieszyło mi się przyjeli bardzo elegancko oglądneli auto pod kontem uszkodzeń mech. wszystko ok odbieram auto koszt 350zł OK do zaakceptowania stawiam auto kolo domu i profilaktycznie sprawdzam olej i tu ZDZIWIENIE okazuje sie ze jest nalane za dużo oleju pół centymetra ponad FULL na bagnecie silnik gorący czyli jak spłynie będzie jeszcze więcej. Na drugi dzień zajeżdżam do ASO a mechanik się mnie pyta:
-to ile się leje
-skąd ja to mam wiedzieć leje się tak żeby było dobrze.
Więc mechanik odkręca zlewanie oleju i nagle bach wyskakuje mu korek olej sie wylewa przytrzymuje palcem wola drugiego i zlewają wszystko do wiadra opuszczają auto i wlewają z powrotem do silnika ten sam olej patrzy na bagnet jest polowa i mówi o teraz jest chyba OK. Sumując to wszystko nawet nie zaproponowali po takiej akcji jakiejś rekompensaty np: umyć auto gratis czy wysprzątać wnętrze więc ja wole takie wymiany przeprowadzać w nie autoryzowanum serwisie i patrzeć na ręce mechanikowi osobiście już do ASO MAZDY we Wrocławiu już nie podjadę. Jeszcze raz NIE POLECAM.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 maja 2005, 11:10
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda6 2.0 Diesel 136KM 2005r

Postprzez PARTYBOY » 18 cze 2008, 20:23

Nie no historia nie do pozazdroszczenia. Ja bym im powiedział, że ten olej z wiadra to mogą sobie do frytkownicy zostawić. Łapy opadowywują :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez Waluś » 18 cze 2008, 20:55

Szukam dobrego serwisu mazdy w okolicach trojmiasta. Głównie potrzbuję sprawdzić komp, a poza tym muszę zrobić "coś" aby zaczęła jeździć na benzynie ( na razie jeżdże tylko na gazie)

to dlaczego szukasz w niepolecanych <lol>
czasem mi ręce opadają :]
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez marakus » 19 cze 2008, 10:14

JeSs napisał(a):Doświadczenia z ASO Mazda Jaremko Wrocław NGATYWNE NIE POLECAM

Wrocław – AutoArt Jaremko ul. Mińska 41a

Wymiana oleju w silniku,...........

NIE POLECAM.



UUUUUUUUUUUUUU fajowo, a ciekawe, czy mieli czyste to wiaderko, ja bym im nie pozwolił wlać tego z powrotem, wystarczy, że wpadło trochę brudu ze spodu miski, a że wlali to pięknie z góry to rozprowadzili po całym motorku. Piaseczek i inne rzeczy. Taka wtopa na samym początku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez JeSs » 19 cze 2008, 21:08

Doświadczenia z ASO Mazda Jaremko Wrocław (JEDNAK W PORZĄDKU -OK)

Wrocław – AutoArt Jaremko ul. Mińska 41a

ciąg dalszy ....

wiec wygląda to tak rano zastanowiłem się co dalej z tym fantem zrobić i doszedłem do wniosku że to badziewie co mi do silnika wlali (ten zlany olej) muszą mi wymienić ja go nie chcę zadzwoniłem do nich o 9:00 pogadałem z gościem co mi przyjmował auto a on mówi przełącze pana do kierownika kolejne 15 min pogadałem z kierownikiem powiedział że zapyta mechanika jak to było, zadzwonił po godzinie i mówi że taki olej nie przepracowany nie jest to nic złego ale ja uparłem się przy wymianie na nowy i powiedziałem że nie odpuszczę zadzwonił później po 3 godzinach i mówi do mnie w porządku wymienimy panu ten olej na nowy z uwagi na to iż taka sytuacja nie powinna mieć miejsca ja zdziwienie podjechałem o 17 i sprawa załatwiona. Ale do rzeczy powiem szczerze że dla mnie to był wogóle sukces że ktoś chciał zemną rozmawiać i załatwić sprawę w jakiś konkretny sposób znalazła się jakaś kompetentna osoba z którą da się coś załatwić. Jednym słowem nie jest najgorzej pomyłki się zdarzają ale w ASO AutoArt Jaremko ul. Mińska 41a z pewnością znajdzie się ktoś kto zechce ci pomóc w rozwiązaniu problemu TRAKTUJą KLIJęTA PROFESJONALNIE I RZECZOWO
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 maja 2005, 11:10
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda6 2.0 Diesel 136KM 2005r

Postprzez peteros1 » 19 cze 2008, 21:18

Hmm, zadziałała niewidzialna ręka tego wątku?
Peteros
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2004, 14:44
Posty: 132
Skąd: WRO
Auto: M6CR '07 i BG '91

Postprzez Waluś » 19 cze 2008, 21:27

peteros1 napisał(a):Hmm, zadziałała niewidzialna ręka tego wątku?

hmmm ???? moż4sz jaśniej ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Jaksa » 19 cze 2008, 21:30

peteros1 napisał(a): zadziałała niewidzialna ręka tego wątku?
Ktoś kto jest odpowiedzialny za serwis stwierdzil ze za duzo moze stracic – tu nie chodzi o ten olej ( pewnie juz smaruje inna magistrale ;) ) w koncu nie wszystkie serwisy autoryzowane nadal nimi będą ( po wejsciu importera )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Waluś » 19 cze 2008, 21:34

chomik626 napisał(a):Witam, ZDECYDOWANIE NIE POLECAM warsztatu:
4. Toyota serwis aut Japońskich
ul. Nasypowa 24
50 – 087 Wrocław
tel: 071 793 00 87
fax: 071 793 00 85
http://www.japanserwis.pl

Z diagnostyki ABS wynikało u mnie (z migania kontrolką) – że są błędy 11,12,14,14.
Pojechałem do nich na naprawę ABS w mojej 626 GE 1.8i 1995r. Diagnostyka miała kosztować 50zł, odbieram samochód i dowiaduje się, że robił to sam szef, i że będzie kosztować 85zł. O wystawienie paragonu nawet nie spytali. Powiedzieli, że uszkodzony jest komputer sterujący, i że jest ro razem z pompą i się tego nie podejmują. Dali mi namiary na jakiegoś magika pod wrocławiem i powiedzieli, że ma do nich przedzwonić, to powiedzą co dokładnie pokazał komputer. (Mi powiedzieli tylko, że jest bład komputera i pewnie to jakieś zwarcie w nim.
Po przestudiowaniu w domu Workshop Manuala, oraz zajrzeniu pod maskę okazuje się, że sterownik ABS nie jest w tym modelu razem z pompą, tylko w kabinie w okolicach pod kierownicą.
Zadzwoniłem do nich z pytaniem, jak to w końcu jest z tą diagnostyką (rozmawiałem z szefem) i słyszę w telefonie jak krzyczy do któregoś z pracowników (tu pada imię – nie pamiętam) "jak to było w tej 626 gdzie jest komputer od abs-u", i w tle słyszę – że chyba przy pompie... pozostawie to bez komentarza.
Po zrobieniu zworki w gnieździe serwisowym wybłyskałem sobie błędy: 11/12/13/14 – wykasowałem je (10x pedał) i po przejechaniu się okazało się , że został już tylko 12 i 15.
a więc NAWET NIE WYKASOWALI STARYCH BŁĘDÓW.
Dalej już było standardowo – zdiąłem koło, spojrzałem za piastę – zębatka z abs-u była zsunięta – zdjąłem blok z klockami i tarczę hamulcową – nabiłem zembatkę , ponownie wykasowałem błędy – ABS działa bez problemu.

PODSUMOWUJĄC:
OSZUKALI MNIE, ŻE ZROBILI DIAGNOSTYKĘ, NIE UMIELI MI NAWET ODPOWIEDZIEĆ, GDZIE W MOIM AUCIE JEST KOMPUTER OD ABS-U, SKASOWALI MNIE NA 85 ZŁ BEZ DOWODU ZAPŁATY, STAWIAJĄC DIAGNOZĘ – ŻE PADNIĘTY JEST KOMPUTER , A TAK NAPRAWDĘ ZSUNIĘTA BYŁA ZĘBATKA PRZY JEDNYM KOLE, I NAWET NIE WYKASOWALI STARYCH BŁEDÓW Z ABS.

Czuje się okradziony bo zapłaciłem za usługę, która nie została wykonana.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez peteros1 » 19 cze 2008, 22:49

Jaksa napisał(a):w koncu nie wszystkie serwisy autoryzowane nadal nimi będą

Otóż to. Kampania relaunchingowa jest dość silna i sporo kosztuje...
Peteros
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2004, 14:44
Posty: 132
Skąd: WRO
Auto: M6CR '07 i BG '91

Postprzez JeSs » 21 cze 2008, 16:40

Jaksa napisał(a):tu nie chodzi o ten olej ( pewnie juz smaruje inna magistrale oczko )


nie wiem czy smaruje inną magistrale ale widziałem jak go zlali do pojemnika na utylizacje ważne, że mój silnik jest smarowany świeżym olejem oto przecież chodziło
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 maja 2005, 11:10
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda6 2.0 Diesel 136KM 2005r

Postprzez Jaksa » 21 cze 2008, 20:21

JeSs napisał(a):nie wiem czy smaruje inną magistrale
<lol> tak mi sie jakos napisało ;) ( powiedzmy zart )
JeSs napisał(a):ważne, że mój silnik jest smarowany świeżym olejem
Dokładnie.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki