Sprężyny progresywne JAMEX
Witam! ja rowniez jestem ich posiadaczem,niestety z fabrycznymi amortyzatorami.. Jezdzi sie nawet ok.myslalem ze bedzie gorzej.Auto fajnie wygląda ,niestety trzeba uwazac na dziury,bo potrafi niezle huknąc. Czy ktos z Was może mi polecić jakie amorki bedą odpowiednie do spręzyn -40mm
.bo pewnie te za dlugo nie wtrzymają :/
- Od: 21 mar 2007, 16:30
- Posty: 91
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 94r
ja do JAMEXow -30mm dalem amorki KAYABy, normalne... musze powiedziec ze jest wszystko ok.
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
Ja już odkładam pieniądze na sprężyny bo po prostu nie mogę już tak jeździć
Pytanie do posiadaczy tych sprężyn w MX-6 – jaka jest różnica w komforcie w porównaniu do serii? Obecny komfort bardzo mi odpowiada i nie chciałbym za wiele stracić na nim... taczkami już się najeździłem i starczy mi w tej dziedzinie (VW Polo oraz rajdówka 126p) ale jest za wysoko obecnie, zdecydowanie za wysoko....

W sobotę przy użyciu wujka SpooN\'a założyliśmy do mojej MX-3ki spręzyny Jamex -45mm.
Autko stoi na oryginalnych felgach i oponkach Yokohama 205/55/15 (z tego co pamiętam)
i nie odczuwam żadnego dyskomfortu w jeździe.
Generalnie jestem zadowolony
Warto było wydać 400zł, bo wygląda znacznie lepiej
Za jakiś czas felusie 17\" albo 18\" i już całkiem będzie kosmos
Autko stoi na oryginalnych felgach i oponkach Yokohama 205/55/15 (z tego co pamiętam)
i nie odczuwam żadnego dyskomfortu w jeździe.
Generalnie jestem zadowolony
Za jakiś czas felusie 17\" albo 18\" i już całkiem będzie kosmos
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Czy do wymiany sprężyn jest potrzebna jakaś tajemna filozofia?
Właśnie przymierzam się do zmiany i szukam jakiś infomacji na ten temat... Czy a się to zrobić w zaciszu przydomowego garażu? Jest jakaś poradnik na forum (szukalem, ale ślepota nie boli)?
Aha po zmiane sprężyn trzeba jechać na ustawianie zbieżności?
Dzięki za wszelkie info.

Właśnie przymierzam się do zmiany i szukam jakiś infomacji na ten temat... Czy a się to zrobić w zaciszu przydomowego garażu? Jest jakaś poradnik na forum (szukalem, ale ślepota nie boli)?
Aha po zmiane sprężyn trzeba jechać na ustawianie zbieżności?
Dzięki za wszelkie info.
- Od: 28 paź 2007, 16:48
- Posty: 428
a dlaczego nieDocent D napisał(a): Czy a się to zrobić w zaciszu przydomowego garażu?
musisz mieć ściągacze do sprężyn i kilka browarków
-
Gość
KEEL napisał(a):a dlaczego nieDocent D napisał(a): Czy a się to zrobić w zaciszu przydomowego garażu?
musisz mieć ściągacze do sprężyn i kilka browarków...reszta opisu tu http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40079
Dzięki KEEL
Prace przewiduje na weekend więc tak czy siak browar bedzie
- Od: 28 paź 2007, 16:48
- Posty: 428
KEEL, na razie tylko przeczyscilem wszystkie śruby szczotą drucianą na wiertarce i "zalałem" WD-40. Do soboty jeszcze ze 2-3 razy tak zrobie... może nie będzie problemów.
Poniżej fota przedniej zawiechy:
Tak się przyglądałem... i czy nie wystarczy odkręcić tylko tych dwóch zaznaczonych śrub zeby wyjąć całego McPersona? Wygląda jakby dało się wysunąć obok?
Aha. Jak wypiąć tą zapinkę od przewodu hamulcowego?
Dzięki
Poniżej fota przedniej zawiechy:

Tak się przyglądałem... i czy nie wystarczy odkręcić tylko tych dwóch zaznaczonych śrub zeby wyjąć całego McPersona? Wygląda jakby dało się wysunąć obok?
Aha. Jak wypiąć tą zapinkę od przewodu hamulcowego?
Dzięki
- Od: 28 paź 2007, 16:48
- Posty: 428
Docent D napisał(a): czy nie wystarczy odkręcić tylko tych dwóch zaznaczonych śrub zeby wyjąć całego
Oczywiście, że wystarczy. Ewentualnie należy odkręcić przewód od czujnika ABS, jeśli jest do niego przykręcony. A zapinę wyciągasz kombinerkami/obcęgami, lub po prostu młoteczek i śrubokręt.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
wystarczy odkręcić te 2 śruby, które zaznaczyłeś + śruby mocowania amorka od góry.
Przy wyciąganiu kolumny mcpera musisz uważać tylko, żeby za mocno wyginać resztą która zostanie czyli piastą, tarczą itd. Z kumplem przy wyciąganiu mcpera stawaliśmy na tarczy żeby chciała w ogóle drgnąć no i wtedy wypadła półośka z zabezpieczeniem z całego przegubu... i tu się kupa zaczęła
Przy wyciąganiu kolumny mcpera musisz uważać tylko, żeby za mocno wyginać resztą która zostanie czyli piastą, tarczą itd. Z kumplem przy wyciąganiu mcpera stawaliśmy na tarczy żeby chciała w ogóle drgnąć no i wtedy wypadła półośka z zabezpieczeniem z całego przegubu... i tu się kupa zaczęła
czyli panowie do jamexow amorki kayaba ?takie ktore on stosuje do Ge ? czy jakies specjalne Kayaby musza byc ?
- Od: 8 paź 2007, 21:55
- Posty: 92
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG
Docent D napisał(a):A jak to teraz Madzia w zakręty wschodzi... mmmm malinka
hehe jak inni zwalniaja w zakretach to Ty dodajesz gazu
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje