Regulacja zapłonu [BA Z5]

Postprzez willi » 9 cze 2008, 21:40

Panowie poratujcie.
Na forum są sprzeczne informacje, a w serwisowkach /tu uklon w kierunku farciarza/ jest inaczej. Na forum znalazlem ze zapłon ma być ustawiony na 0 inni coś piszą, że na 10, a na dodatek jeszcze cos o 2 znaczkach. Zgłupiałem... a przecież to powinno być proste jak w kazdym innym samochodzie...
W serwisówce jest: Ignition timing – basic [statico Crankshaft @ rpm 4 to 6 BTDC @ 700 to 800

Ile powinno wynosić wyprzedzenie zapłonu?
Ostatnio edytowano 22 lip 2013, 12:23 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Początkujący
 
Od: 29 maja 2008, 21:25
Posty: 21
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323F 1.5 BA

Postprzez waldii » 9 cze 2008, 22:48

willi z tego co ja wiem i zawsze tak ustawialem to na 10 ma byc ale oczywiscie po zmostkowaniu TEN i GND
waldii
 

Postprzez willi » 9 cze 2008, 22:55

Dzieki!
Bede rewolucje w silniku robil w sobote to, bede musial zaplon ustwic /sprawdze jak jest teraz to zawsze bede mial jakis punkt odniesienia, na wszelki wypadek/, o tryb serwisowy nie pytałem, bo to oczywiste.

Wiesz moze co to oznacza w tej instrukcji "4 to 6 BTDC" ?
Początkujący
 
Od: 29 maja 2008, 21:25
Posty: 21
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323F 1.5 BA

Postprzez Briareos » 9 cze 2008, 23:28

Before TDC (Top Dead Center), prawdopodobnie w stopniach. Kąt otwarcia zaworu ssącego jak na mój gust :)
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 16:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez waldii » 10 cze 2008, 11:49

Briareos napisał(a):Before TDC (Top Dead Center), prawdopodobnie w stopniach.

przed gornym martwym punktem czyli tlok u gory ;)
waldii
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323