Panowie poratujcie.
Na forum są sprzeczne informacje, a w serwisowkach /tu uklon w kierunku farciarza/ jest inaczej. Na forum znalazlem ze zapłon ma być ustawiony na 0 inni coś piszą, że na 10, a na dodatek jeszcze cos o 2 znaczkach. Zgłupiałem... a przecież to powinno być proste jak w kazdym innym samochodzie...
W serwisówce jest: Ignition timing – basic [statico Crankshaft @ rpm 4 to 6 BTDC @ 700 to 800
Ile powinno wynosić wyprzedzenie zapłonu?
Regulacja zapłonu [BA Z5]
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 22 lip 2013, 12:23 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Powód: Poprawa tematu
- Od: 29 maja 2008, 21:25
- Posty: 21
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323F 1.5 BA
willi z tego co ja wiem i zawsze tak ustawialem to na 10 ma byc ale oczywiscie po zmostkowaniu TEN i GND
-
waldii
Dzieki!
Bede rewolucje w silniku robil w sobote to, bede musial zaplon ustwic /sprawdze jak jest teraz to zawsze bede mial jakis punkt odniesienia, na wszelki wypadek/, o tryb serwisowy nie pytałem, bo to oczywiste.
Wiesz moze co to oznacza w tej instrukcji "4 to 6 BTDC" ?
Bede rewolucje w silniku robil w sobote to, bede musial zaplon ustwic /sprawdze jak jest teraz to zawsze bede mial jakis punkt odniesienia, na wszelki wypadek/, o tryb serwisowy nie pytałem, bo to oczywiste.
Wiesz moze co to oznacza w tej instrukcji "4 to 6 BTDC" ?
- Od: 29 maja 2008, 21:25
- Posty: 21
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323F 1.5 BA
Briareos napisał(a):Before TDC (Top Dead Center), prawdopodobnie w stopniach.
przed gornym martwym punktem czyli tlok u gory
-
waldii
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości