Wymiana klocków hamulcowych
Mam problem z wymiana tylnych klockow.Po wyciagnieciu starych nie moge zamknąć nowych -nie moge wcisnac tloczka .CZy powinienem uzyc jakiegos specjalnego klucza lub czegos innego??? Z gory dzieki za pomoc...
Pierwsza sprawa to czy otworzyłeś zbiorniczek od płynu? Jak nie to po prostu nie masz jak wcisnąć tłoczka. Po otworzeniu i ewentualnym odciągnięciu płynu a potem można albo wciskać jakąś rurką albo jak mówi instrukcja wziąć klucz imbusowy i przekręcić odwrotnie do wskazówek zegara i tłoczek powinien się schować. Na środku tłoczka powinno być jakieś gniazdo na imbusa.leszek-sroka napisał(a):Mam problem z wymiana tylnych klockow.Po wyciagnieciu starych nie moge zamknąć nowych -nie moge wcisnac tloczka .CZy powinienem uzyc jakiegos specjalnego klucza lub czegos innego??? Z gory dzieki za pomoc...
domin1979 napisał(a):Pierwsza sprawa to czy otworzyłeś zbiorniczek od płynu? Jak nie to po prostu nie masz jak wcisnąć tłoczka. Po otworzeniu i ewentualnym odciągnięciu płynu a potem można albo wciskać jakąś rurką albo jak mówi instrukcja wziąć klucz imbusowy i przekręcić odwrotnie do wskazówek zegara i tłoczek powinien się schować. Na środku tłoczka powinno być jakieś gniazdo na imbusa.leszek-sroka napisał(a):Mam problem z wymiana tylnych klockow.Po wyciagnieciu starych nie moge zamknąć nowych -nie moge wcisnac tloczka .CZy powinienem uzyc jakiegos specjalnego klucza lub czegos innego??? Z gory dzieki za pomoc...
Dzieki serdeczne Tobie ;DOMIN; i wszystkim .Umnie trzeba bylo przekrecic jak radziles wlasnie uporalem sie z tym zajelo to ok.30-min dwie strony. POZDRAWIAM
Klocki – TRW/Lucas
równie dobrze powodem mogą być przycinające się zaciski. Jeśli tak, trzeba je rozebrać i przeczyścić.
Swoop napisał(a):tył już niestety nie jest taki wygłaskany
równie dobrze powodem mogą być przycinające się zaciski. Jeśli tak, trzeba je rozebrać i przeczyścić.
Nie piszczą ? Kupiłem ze 2 lata temu 5 kpl i wszystkie wrociły ( piszczały przy lekkim nacisnieciu pedału hamulca ) od temtej pory kupuje tylko oryginalne 260 zł kpl. zero problemów...Grzyby napisał(a):Klocki – TRW/Lucas
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Nie piszczą ?
Nic a nic – i nawet pylą mniej niż oryginały. Zadowolony jestem bardzo
Ja raz zmienilem na orginaly – idealne. 270 + wymiana – chyba 350 zł w serwisie Księżyno.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Jestem tego samego zdania .Karwoś napisał(a):Ja raz zmienilem na orginaly – idealne
W czepku urodzonyGrzyby napisał(a):Nic a nic – i nawet pylą mniej niż oryginały

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jest to niestety u Mazdy norma, tylne tarcze mają mniejszy docisk bo większość skupia się na przodzie i stąd te paskudne paskiSwoop napisał(a):bo tarcze przednie ładnie sie błyszczą od hamowania a tył już niestety nie jest taki wygłaskany
W Audi tego nie ma bo tam tarcze pryskają ustrojstwem przeciwkorozyjnym. Jest to jedna z rzeczy, do której Mazda mogłaby się przyłożyć... co ciekawe u Toyoty często widzę to samo.
domin1979 napisał(a):Jest to niestety u Mazdy norma
to ja chyba faktycznie jestem
Jaksa napisał(a):W czepku urodzony
Tył gładziutki
Czyli trafiłem na jakies bubledomin1979 napisał(a):A klocki też miałem Lucasa/TRW i nic nie piszczały

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6