CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez kitek-bartek » 1 cze 2008, 12:08

Riki napisał(a):bartezm..... czytaj ze zrozumieniem. Dobrze "wystrojone" auto nie straci NIC na trwałości, będzie lepiej jeździło i NIE będzie nadmiernie dymić. Tyle w temacie..


dla mnie osobiście może nawet ogień z rury lecieć i by mi to nie przeszkadzało, chodzi o to że troche mnie deneruwje jak kogoś wyprzedzę i auto kopći to ktoś myśli że straszny złom, sam kiedyś tak myślałem jak widziałem że nowy model diesla kopći. a jeśli miałbym wybierać między tym, żeby silnik miał mniej mocy i nie kopcił a tym, żeby super jeździł i dymił non stop to wybieram to drugie. nie podnosiłem mocy dlatego że jestem fanem tuningu tylko dlatego że mi brakowało mocy i w tej chwili też już mi jej brakuje. a co do trwałości – jak się popsuje to naprawie ale sprzedam. auto to rzecz nabyta- nie to, to będzie inne.podnosząc moc liczyłem się z tym, że coś może się popsuć ale póki co odpukać jest ok.w firmie w której podnosili moc mówili, że moc może być i 184KM ale wykres momentu i mocy miał bardzo duże skoki i spadki, więc go ładnie wygładzili by nie obciążać auta za bardzo i wyszło im 170KM.a jakby my mieli podnieść moc o 10KM to bym sobie głowy nie zawracał.
Początkujący
 
Od: 28 lip 2007, 22:24
Posty: 13
Skąd: Poznań
Auto: mazda 6 2.0 Diesel 170KM(chip)

Postprzez Piterx » 1 cze 2008, 12:58

panowie co lepsze???power box ?? czy chiptuning ? hhmm czytałem cały temat i juz nie wiem, powerbox kosztuje 600zł a chiptuning 1000zł(z chamownia) zrobi sie juz auto za te pieniadze???
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez Riki » 1 cze 2008, 22:54

Piterx napisał(a):panowie co lepsze???power box pytajnik czy chiptuning ? hh


generalnie jeśli istnieje taka możliwość...to drugie ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Barthez » 2 cze 2008, 09:04

kitek-bartek napisał(a):dla mnie osobiście może nawet ogień z rury lecieć i by mi to nie przeszkadzało, chodzi o to że troche mnie deneruwje jak kogoś wyprzedzę i auto kopći to ktoś myśli że straszny złom, sam kiedyś tak myślałem jak widziałem że nowy model diesla kopći. a jeśli miałbym wybierać między tym, żeby silnik miał mniej mocy i nie kopcił a tym, żeby super jeździł i dymił non stop to wybieram to drugie. nie podnosiłem mocy dlatego że jestem fanem tuningu tylko dlatego że mi brakowało mocy i w tej chwili też już mi jej brakuje. a co do trwałości – jak się popsuje to naprawie ale sprzedam. auto to rzecz nabyta- nie to, to będzie inne.podnosząc moc liczyłem się z tym, że coś może się popsuć ale póki co odpukać jest ok.w firmie w której podnosili moc mówili, że moc może być i 184KM ale wykres momentu i mocy miał bardzo duże skoki i spadki, więc go ładnie wygładzili by nie obciążać auta za bardzo i wyszło im 170KM.a jakby my mieli podnieść moc o 10KM to bym sobie głowy nie zawracał.

swiete slowa <uklon> nic dodac nic ujac

Piterx napisał(a):chiptuning 1000zł

<spoko> i tak cos dziwnie tanio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Piterx » 2 cze 2008, 12:03

Wracając do "alltuning" – to jak by ktoś doczytał to oni wkładają te boxy z allegro. Osoba która je sprzedaje (allegro) ma napisane, że istnieje możliwość montażu na miejscu. (http://www.mrc-chiptuning.pl/).


podjade do nich w przyszłym tygodniu.to zobacze straciłem 12 gr na tel <lol> to i nich strace 1000......
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez cayco » 2 cze 2008, 12:21

Daj znać ile będziesz miał kucy ze swoich 121...
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=53259">Moja Mazda</a>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 mar 2008, 22:40
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 2004, 2.0 diesel

Postprzez bartwaw » 3 cze 2008, 22:35

No ja też jestem ciekaw :)

Własnie czytając ten temat przypomniałem sobie że mam takie ustrojstwo co się SMT7 nazywa (piggyback).

Z tego co wyczytałem to bardziej do benzyny niż CR. Prawda to ??

Ogólnie to fajna sprawa ta "nakładka" – można wgrać 2 mapy.
Mazda 6 2004r.
[url]www.igunia.pl[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:35
Posty: 59
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 6 GY '04 Kombi

www.igunia.pl

Postprzez Piterx » 3 cze 2008, 22:46

panowie zmiana decyzji!!! po zapoznaniu sie z opiniami, faktami etc, postanowiłem jechac do sprawdzonej firmy...http://www.gekocars.pl/ w Poznaniu
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez cayco » 4 cze 2008, 21:11

Piterx, możesz napisać czemu taka zmiana?
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=53259">Moja Mazda</a>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 mar 2008, 22:40
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 2004, 2.0 diesel

Postprzez Piterx » 4 cze 2008, 21:17

bo koles z mojej miejscowoci robił u nich auto i bardzo jest zadowolony(nie była to mazda).... co prawda duzo drozej ale chociaz sprawdzone... jutro jade rano to powiem co i jak!
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez kitek-bartek » 5 cze 2008, 08:24

Piterx napisał(a):panowie zmiana decyzji!!! po zapoznaniu sie z opiniami, faktami etc, postanowiłem jechac do sprawdzonej firmy...http://www.gekocars.pl/ w Poznaniu


też tam podnosiłem moc. program do komputera sciągają z Niemiec i jest on ustalany indywidualnie dla każdego auta. polecam.
Początkujący
 
Od: 28 lip 2007, 22:24
Posty: 13
Skąd: Poznań
Auto: mazda 6 2.0 Diesel 170KM(chip)

Postprzez Piterx » 5 cze 2008, 20:23

no panowie i po zabiegu 121 kM dało 156KM, a moment z 318 do 359KN
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez cayco » 5 cze 2008, 22:09

A subiektywne odczucia z jazdy?
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=53259">Moja Mazda</a>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 mar 2008, 22:40
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 2004, 2.0 diesel

Postprzez Piterx » 5 cze 2008, 22:50

oj zajefajne <faja> , wczesniej sprzegło miałem twarde-trzabyło uzyc troche siły- a nie wprawionym potrafił zgasnąć silnik-teraz jest bardzo mieciutkie i płynne,biegi wchodziły z leką siłą-teraz bardzo lekko,(taka bardziej damska mazda sie zrobiła -wszystko chodzi bardzo delikatnie)moc-masakra.. nie wiem czy radar mnie nie złapał... <glupek2> i głupia sprawa jechałem ok 150 km z bardzo ciezka noga... poza miastami 140-160 a komp pokazał mi spalanie ok 5,7l co przy takiej jezdzie pokazywał mi (czasem tak jezdze;) ) ok 8-8,5l . poza tym czuc dodatkowa moc..ale nie jest to taka moc odrazu... jest jakby elastyczniejszy cos pod benzyne- w sumie jak depniesz to wbija w fotel. ale jakos tak miekko:) na minus chyba troszkę głosniej w aucie. to narazie tak na gorąco-za mało przejechałem zeby sie wypowiadac wiecej...ogólnie jestem bardzo happy i załuje ze nie zachipowałem auta od razu.
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez Grzyby » 6 cze 2008, 12:53

Piterx, czy to aby nie efekt placebo z tym sprzęgłem ?
Co ma jego praca do mocy silnika?
Skrzynia biegów zaczęła inaczej pracować?
Auto zaczęło palić 3l mniej?

Ochłoń troszkę i zrób trochę km. Wtedy znów opisz wrażenia :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Piterx » 6 cze 2008, 13:05

czy to aby nie efekt placebo z tym sprzęgłem ?
Co ma jego praca do mocy silnika?
Skrzynia biegów zaczęła inaczej pracować?


to są subiektywne odczucia...

Poza tym dobry tunigowiec podnosi WSZYSTKIE PARAMETRY AUTA nie tylko zwiazane z iloscia paliwa.... komputer nie steruje tylko dostepnoscia paliwa-ma rowniez inne parametry....

Auto zaczęło palić 3l mniej?


własnie też sie zdziwiłem... pojezdze troche to zobacze.... moze jak mówisz placebo <lol> <lol> <lol>
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez Grzyby » 6 cze 2008, 13:34

Piterx napisał(a):Poza tym dobry tunigowiec podnosi WSZYSTKIE PARAMETRY AUTA

grzebiąc w całym aucie owszem ale tylko wsadzając chipa nie poprawi np. pracy skrzyni :P


Piterx napisał(a):pojezdze troche to zobacze

:)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Summit » 6 cze 2008, 13:40

bartezm napisał(a):jaki masz silnik (121,136czy 143) i czy masz filtr czasteczek stalych?

Ja mam silnik 143 z DPF-em i zastanawiam się na Powerboxem. Polecacie, czy raczej odradzacie? Z góry dzięki za odpowiedź.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez Riki » 6 cze 2008, 17:00

Summit napisał(a):Polecacie, czy raczej odradzacie?


Polecamy.... ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Piterx » 6 cze 2008, 17:48

Powerbox-a polecasz????? <jelen> <killer> powerbox to zło......
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje