Mazda 323F BA J-Spec KL-ZE

Postprzez GTurbo » 19 sty 2005, 05:46

Jak by co to mam caly kompletny turbo kit do twojego autka. Jak bedziesz mial ciagle problem z moca to mozemy sie dogadac co do tego kitu. Ja niestety ide w inna droge.
2008 Mazda CX9 Grand Turing
2007 Toyota Camry Hybrid
2006 Jetta TDi ( tylko celnicy leca w pana)
Chce dobry rower.
Początkujący
 
Od: 18 mar 2004, 20:03
Posty: 16
Skąd: Kielce

Postprzez xXx » 19 sty 2005, 11:30

Nie zakładasz Turbo ???? Jaka kasa z ciekawości, czy możesz dać jakieś zdjęcia ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez polnik@studio » 19 sty 2005, 13:36

hmm może byś podjechał i go "shamował" ciekaw jestem ile to tam jest tych koników ;)

pozdrawiam
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez xXx » 19 sty 2005, 14:50

Daj 100 PLN jadę dzisiaj........
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez GTurbo » 19 sty 2005, 15:00

xXx napisał(a):Nie zakładasz Turbo ???? Jaka kasa z ciekawości, czy możesz dać jakieś zdjęcia ??

Niestety zdienc nie mam. Ale mozemy sie spodkac w czerwcu to ci to wszytko pokaze. Dlaczego nie instaluje? Instaluje ale calkiem inny system. A dokladnie mozesz sie dowiedziec na ford probe forum, tam jest moj post z moim project. Przeczytaj i daj mi znac co sadzisz o nim.
Narazie
2008 Mazda CX9 Grand Turing
2007 Toyota Camry Hybrid
2006 Jetta TDi ( tylko celnicy leca w pana)
Chce dobry rower.
Początkujący
 
Od: 18 mar 2004, 20:03
Posty: 16
Skąd: Kielce

Postprzez GTurbo » 19 sty 2005, 15:05

Jeszcze jedno.
Napewno chcesz zakladac turbo na klze.
Wienc jest to mozliwe ale dotunnigowanie tego silnika jest bardzo wymagajace starannego czasu, chodzi mi o detonacje, poniewaz kompresia jest wieksza niz KL03 9.2-10psi
Z tego co wiem to ludzie zakladaja turba na te silniki i chodza. Ale w twoim przypadku to moze byc tylko 5psi.
To jest lista co mam.
1 turbo garett 03
2 Front intercooler
3FMU cartech
4Wastegate turbonetic
5Warlbro 190 fuel pomp
6zlonczki zwezki sillikonowe
7 i duzo takich malych drobnostek
2008 Mazda CX9 Grand Turing
2007 Toyota Camry Hybrid
2006 Jetta TDi ( tylko celnicy leca w pana)
Chce dobry rower.
Początkujący
 
Od: 18 mar 2004, 20:03
Posty: 16
Skąd: Kielce

Postprzez xXx » 19 sty 2005, 15:23

GTurbo, ja wiem że trzeba by się bawić z silnikiem w celu odprężenia go. Pytałem poprostu ile by kosztował taki kit-turbo do KL-ZE.


A Ty co masz zamiar zrobić ?? Skoro nie chcesz montować Turbo.


P.S. Ile chciałbyś za te hamulce co kupiłeś do siebie ?? Też coś takiego muszę za jakiś czas nabyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez xXx » 19 sty 2005, 15:28

Co do postu na forum probe, to czytam co jakiś czas. Co do spotkania jestem ZA!! Koniecznie muszę przeymierzyć Te twoje hamulce, ciekawe czy będą do mnie pasowały.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez GTurbo » 19 sty 2005, 16:39

Ja tego nie powiedzialem ze nie bede zakladal turbo. Narazie przygotowuje silnik a jak czytasz posty co sadze ze tak to tam jest napisane jaki moj cel jest. A te turbo co mam nie da tyle mocy co zamierzam osiagnac. Ja bede zakladal Precision Turbo 61 trim ktore daje 680 koni i dlatego t03 garrett nie da mi tej mocy. A hamulce sa extra !!!
2008 Mazda CX9 Grand Turing
2007 Toyota Camry Hybrid
2006 Jetta TDi ( tylko celnicy leca w pana)
Chce dobry rower.
Początkujący
 
Od: 18 mar 2004, 20:03
Posty: 16
Skąd: Kielce

Postprzez xXx » 19 sty 2005, 17:06

Założyłeś juz te hamulce ?? Jeżeli tak to jakie wrażenia ?? Ile musiałbym zapłacić za taki sam KIT.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez GTurbo » 19 sty 2005, 18:36

Niestety nie jest to mozliwe abym zalozyl je, bo mieszkam w NY a autko jest w polsce i czeka na mnie :( Mam zamiar sie pojawic w tym roku, wienc sam nie wiem co mam zrobic najpierw kolo autka a nie chce zarywac wakacji w polsce. Narazie to zbieram czesci wymagane do skonczenia mojego turbo project. A za hamulce dalem $800
2008 Mazda CX9 Grand Turing
2007 Toyota Camry Hybrid
2006 Jetta TDi ( tylko celnicy leca w pana)
Chce dobry rower.
Początkujący
 
Od: 18 mar 2004, 20:03
Posty: 16
Skąd: Kielce

Postprzez Puhcio » 24 sty 2005, 12:06

Jak mogę poznać czy mam KL-ZE czy zwykły ??

Wystarczy wam fotka od góry silnika ??

Ps. Jak się wkleja zdjęcia ??
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez xXx » 24 sty 2005, 13:52

Odczytaj numery na głowicy...


P.S. Są od wewnętrznej strony głowic tam gdzie jest kolektor dolotowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez xXx » 26 sty 2005, 18:29

Zarzucam zdjęcie kluczowaych elementów całego SWAP-a:

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Solo » 9 lut 2005, 18:59

...
Ostatnio edytowano 25 lut 2009, 13:49 przez Solo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez Paweł » 9 lut 2005, 19:28

Patryk, nie widzialem zdjecia. Bys sie wstydzil. Zamien ten VAF na MAF. Po co zatykac rure?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Solo » 9 lut 2005, 19:46

...
Ostatnio edytowano 25 lut 2009, 13:49 przez Solo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez xXx » 9 lut 2005, 23:44

Paweł, w którym miejscu chodzi Ci o VAF, bo rzeczywiście to jest MAF.


O którym zdjęciu mówicie ??

Solo, niedługo zamontuję ECU i MAF ;)


Dolot właśnie się robi, a raczej redukcja 70 mm na 89 mm JE 50. Stożek zamówiony K&N do odebrania dopiero za dwa tygodnie.

Dalsza część dolotu zostanie zamontowana po odebraniu stożka i nadkola plastikowego.

Tymczasowo stożek zamontowany będzie w miejscu oryginalnego filtra a potem idzie do przestrzeni pomiędzy nadkolem a zderzakiem.

;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Solo » 9 lut 2005, 23:50

...
Ostatnio edytowano 25 lut 2009, 13:49 przez Solo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez xXx » 9 lut 2005, 23:58

Poprostu nie jestem z tych co mówią i nic nie robią.


;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje