Mazda 323F KF-ZE Ferrari Rosso Corsa

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez darekk86 » 25 maja 2008, 20:06

Adaś nie mow tak bo nie wiesz jak jechali... BA KF nie miala zadnych szans z mx-5 i to chyba oczywiste. Ta sama moc a totalnie inna waga i naped. Akurat wtedy Don zwalil start bo cos kombinowal i tylko dlatego przegral. Przynajmniej tak Don tlumaczyl, ale dla mnie jest to raczej oczywiste patrzac na moce obu aut.

Ale mx-5 jest i tak za mala dla mnie :( Dlatego kombinuje cos innego... :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez ines » 25 maja 2008, 20:11

:) śliczna madzia,widze że non stop cos przy niej robisz :D a skąd wytrzasnołeś silniczek kf-ze...? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez BratCukierka » 25 maja 2008, 20:11

darekk86 napisał(a):Ale mx-5 jest i tak za mala dla mnie


Po co piłeś tyle mleka?? :D :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez darekk86 » 25 maja 2008, 20:25

ines napisał(a):a skąd wytrzasnołeś silniczek kf-ze

Silnik udalo sie kupic od uzytkownika Noviceer z forum. Byl z mx-6 sciagnietej prosto z japonii w ktorej byl wkladany KL-ZE jeszcze przekombinowany troche. Silnik naprawde fajny, tylko niestety trzeba troche pokombinowac przy nim... :/

A mleka nie pilem, tylko to piwo jakos tak na mnie zadzialalo dziwnie i uroslem ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Adaś » 25 maja 2008, 20:39

darekk86 napisał(a):Adaś nie mow tak bo nie wiesz jak jechali... BA KF nie miala zadnych szans z mx-5 i to chyba oczywiste

jak widać nie oczywiste.. winning is winning :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez darekk86 » 25 maja 2008, 20:45

ale ten winning byl w drugim podejsciu, bo wczesniej Arturowi nie weszla trojka i wygral zdecydowanie Don... Wiec drugie podejscie bylo tylko dobrym gestem Dona, bo mogl sie wcale na to nie zgodzic. No ale wiadomo, przeciez nie jezdzimy tam zeby wygrywac tylko zeby sie pobawic, dlatego takie "dogrywki" byly mile widziane.
Ale gdyby zastosowac zasade winning is winning to wygral jednak Don :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez ines » 25 maja 2008, 23:04

darekk86-to KL-ZE..masz?.z MX...myślałam że masz KF-ZE z madzi 323F BA V6 te co szły na rynek japoński :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez darekk86 » 25 maja 2008, 23:08

nie, ja mam KF-ZE ktore byly w mx-6 na rynek japonski tylko. A wlasciciel tej mx-6 sprzedawal wlasnie to kf-ze bo wstawial tam kl-ze ale jakies jeszcze zmodyfikowane, wiec z tamtego wyszla teraz niezla rakieta...
A u mnie niestety ciagle cos nie tak :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez ines » 25 maja 2008, 23:18

darekk86:( no właśnie bo ztego co wiem to obecnie powinneś mieć 160 KM,a z tego co czytam to Twojej madzi coeżko wygrać z KF :( ale wiesz u mnie też jest spadek mocy i będe teraz czyścić hydraulike klawiatury,podobno lubi sie zapychać :) niewiem zobacze po czyszczeniu :] dobrze jakby ktoś przebadał Twoją madzie bo to może nic strasznego ;) ja też teraz panikuje bo coś nie tak :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez darekk86 » 25 maja 2008, 23:40

ja juz nie ufam specjalistom... Wole sam z kumplem usiasc, wyjac silnik, uszczelnic wycieki, przerobic co mi potrzeba a pozniej kupic sprzet do strojenia i samemu wystroic samochod. Oczywiscie sluchajac rad i uczac sie od madrzejszych, ale robic wszystko samemu. Nie znam juz zadnego fachowca ktoremu moglbym oddac samochod i miec pewnosc ze na 100% bedzie wszystko dobrze zrobione od a do z. Akurat w tym przypadku jest dosc trudno wystroic wszystko i nie zajmuje to 5 minut no i nie da sie tego skopiowac z innego samochodu. A w takim przypadku prawie nikomu sie nie chce robic bo akurat w tym przypadku trzeba najpierw troche pomyslec a pozniej jeszcze pokombinowac, a to juz przerasta wiekszosc serwisow... :/

Mysle ze jak zrobie pare rzeczy ktore musze zrobic to mazda zacznie wreszcie jezdzic tak jak powinna, ale i tak to za malo bedzie... :] Dlatego powoli rozpoczynam nowy projekt, ale to juz sie pochwale jak beda jakies efekty. Niestety, nadal nie mam na nic czasu, ale jak tylko znajde chwile to zajme sie wreszcie na powaznie mazda. Bo tyyyle rzeczy jest jeszcze do zrobienia... mniejszych i wiekszych zmian, ale mysle ze dosc ciekawych :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez ines » 25 maja 2008, 23:58

darekk86-w żadnym wypadku nie mowie o serwisach <killer> nigdy w życiu serwisów.ja też jeszcze wiele rzeczy mam do zrobienia,ale to są koszty i nie da sie wszystkiego naraz ;) życze powodzonka i wytrwałości <przytul> ale madzie masz piekną jeszcze <serce> i będzie ok :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez xXx » 26 maja 2008, 00:38

Darek, dalbym rade wykrzesac z tego serie, o ile silnik jest zdrowy, ale nie posluchasz sie mnie i tak, poniewaz zrobiles z poprzednim silnikiem to samo, a moim zdaniem nadawal sie do jazdy, dymienie to nie problem...

P.S. Sprawdz oznaczenia głowic, numery wałków, rozwiejemy w końcu te wątpliwości...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez darekk86 » 26 maja 2008, 15:25

Poprzedni silnik nie nadawal sie do jazdy bo zostal zatarty i przegrzany. A nie tylko dymil... Zrobic by sie go dalo ale nie bylo sensu, narazie lezy na czesci.
A z tego serii wyciagac na pewno nie chce bo to i tak duzo za malo bedzie. Teraz projekt zapowiada sie duzo wiekszy dlatego musze sam sie przy tym pobawic. 160KM to na pewno nie to co chce uzyskac w tym samochodzie...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez marcinkosky » 26 maja 2008, 15:53

darekk86 napisał(a):A z tego serii wyciagac na pewno nie chce bo to i tak duzo za malo bedzie


najpierw uzyskaj ta serie... a jak juz bedziesz ja mial to grzeb dalej
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez darekk86 » 26 maja 2008, 15:57

na pewno nie bede dwa razy wyjmowal silnika tylko zeby uzyskac serie a pozniej robic dalej. Jak juz zaczne robic to tak zeby uzyskac efekt ktory planuje. Ale na pewno bedzie do sporo pracy wymagalo :/ A wtedy wystroje wszystko juz po skonczonej pracy ze wszystkim co bedzie tam wlozone. Tak bedzie najlepiej raczej.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Boris86 » 26 maja 2008, 19:54

To ja tak tylko zapytam...auto zostaje wolnossące czy będzie konwersja na jakieś doładowanie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez darekk86 » 26 maja 2008, 20:18

hmm, tego jeszcze nie zdradze :) Ale mozliwe ze nawet duzo bardziej drastyczna przerobka bedzie miala miejsce... Ale to jeszcze musze na spokojnie przemyslec i przekalkulowac, ale na pewno zadna z przerobek nie bedzie rozsadna ani ekonomiczna... Wiec ani rozsadek ani ekonomia tutaj na szczescie wplywu nie beda mialy za duzego :)
Wiadomo, wszystko sprowadza sie tez do kasy, ale i tak co zarobie to wpakuje w samochod, wiec to tylko kwestia ile czasu bede zbieral kase na przebudowe :)
No ale przedni naped i tak jest do niczego... :/
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez marcinkosky » 26 maja 2008, 20:21

a gdzie ten caly body kit co kiedys o nim mowiles ze bedzie jeden jedyny???
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez darekk86 » 26 maja 2008, 20:46

firma z ktora go projektowalismy narazie wstrzymala robienie nowych bodykitow :/ Mialo isc sporo body kitow na Paris Tuning Show i mieli juz miejsce wykupione, a przy robieniu bodykitu do Celici padly 2 obrabiarki CNC po 200-300tys zl... Z wystawy sie wycofali bo nic nie zdarzyli przygotowac w koncu, ale wiem ze maja wszystkie projekty zrobic za jakis czas. Narazie z nimi robimy duzo wazniejszy projekt za duzo wieksza kase, wiec spojlery przeszly na dalszy plan, ale za jakies 2-3 miesiace powinny byc znow robione po premierze aktualnego projektu.
Niestety, na to nie mam wplywu, ale jak kiedys wreszcie beda zrobione to na pewno je pokaze.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Boris86 » 26 maja 2008, 22:06

darekk86 napisał(a):No ale przedni naped i tak jest do niczego... :/

Przesadzasz... osobiście znam jeżdżące po Łodzi 300-400-500 konne przednie ośki i kierowcy widzą w tym sens.
Trzymam kciuki że jednak coś fajnego z wolno ssakiem... szkoda było by dmuchać silnik z odmiany XX-ZE... takie mijanie sie trochę z sensem. Powodzenia życzę... Autko widać ze ciężko doinwestowane. :) Z body kitem bym wcale nie szalał. Na obecnej feldze, w obecnym lakierze i z pakiecikiem GT wygląda obłędnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy