Kochani ratujcie! Wczoraj chciałam otworzyć dach i okazało się, że ciągnie tylko prawa strona dachu do tyłu, a lewa nie. Można ja przesuwac ręcznie, ale silnik jej nie ciągnie. Wypadła jakaś złamana plastikowa część z tego urządzonka na przodzie dachu. Chyba jest to to, co ciągnie dach do tyłu. Bo bezpieczniki w porządku i jak zdjęłam zaślepki z tyłu samochodu to silnik działa.
Czy ktos ma pojęcie jaka to część i czy możliwe jest przełożenie jej z tylnej części dachu? Tak żeby otwierał się tylko od przodu a tył będzie zablokowany?
Oprócz tego dach jest w świetnym stanie, tkanina nigdzie nie odstaje. Ale przez to, że ta część od trzymania dachu w prowadnicy sie zepsuła, nawet się nie domyka...
Help...
A może ktoś zna jakiegoś mechanika w Zielonej Górze, który takie dachy naprawia? Dzieki za każdą pomoc!
Popsuta część w miękkim dachu 121 CT DB
Strona 1 z 1
mam to samo. Uszkodzone linki ciagnace..niestety nie da sie przeozyc tyłu do przodu..sa róznej długości.
-
Kochan
Mam podobny problem tez szukam ale w Pozaniu kogos takiego. Co wiem ze jak bede mial czas to wszystko rozbiore. Dach otwieral mi sie od tylu do przodu przod tylko silnik bylo slychac a teraz to wogole nie idzie w jedna ani druga tylko silniki chodza 
Marcin
- Od: 20 paź 2006, 23:27
- Posty: 61
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 121DB '91 GLX 16 V
Tak wiec przyczyna jest zerwane ciegno dachu, ja to niesety juz przerabialem....
Wiec chyba was niestety zmartwie – rozwiazania sa dwa:
Pierwsze
Kupic uzywany dach i miec nadzieje ze w nim ciegno bedzie dobre!
Drugie
Pojechac do autoryzowanego punktu i tam wszystko zamowic!
KOszt oby dwoch jest podobny, nowy dach w okolicach 500 zl – ale trudno znalezc cos w dobrym stanie wiec nie polecam.
A koszt naprawy w serwisie to 640 zlotych moge sie mylic o 20 zlotych w te lub we wte, bo kupowalem jeszcze tam wycieracki.
Na czesc czeka sie miesiac, tak przynajmniej bylo ze mna, zamowilismy z czesc z Belgii, bo nei bylo czesci w Polsce, ale sie okazalo ze tam tez nie ma i czesc leciala z Japonii, koszt samej czesci to 450 zl... niestety!
Wspolczoje serdecznie, zycze powodzenia!
Wiec chyba was niestety zmartwie – rozwiazania sa dwa:
Pierwsze
Kupic uzywany dach i miec nadzieje ze w nim ciegno bedzie dobre!
Drugie
Pojechac do autoryzowanego punktu i tam wszystko zamowic!
KOszt oby dwoch jest podobny, nowy dach w okolicach 500 zl – ale trudno znalezc cos w dobrym stanie wiec nie polecam.
A koszt naprawy w serwisie to 640 zlotych moge sie mylic o 20 zlotych w te lub we wte, bo kupowalem jeszcze tam wycieracki.
Na czesc czeka sie miesiac, tak przynajmniej bylo ze mna, zamowilismy z czesc z Belgii, bo nei bylo czesci w Polsce, ale sie okazalo ze tam tez nie ma i czesc leciala z Japonii, koszt samej czesci to 450 zl... niestety!
Wspolczoje serdecznie, zycze powodzenia!
- Od: 20 kwi 2006, 21:02
- Posty: 103
- Skąd: Warszawa - Mokotow
- Auto: 121 1.4i 16v & MX-5 1.6i
Dzieki sporo kaski powiem dalo by rade ale nie teraz teraz chce nim troche pojezdzic czyli jesli przod otwiera mi sie reka to nie da sie tego zabepieczyc sprubuje srubami ale jak linka poszla to nic nie da
ciezko dzieki za odpowiedz
Marcin
- Od: 20 paź 2006, 23:27
- Posty: 61
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 121DB '91 GLX 16 V
Marcin
- Od: 20 paź 2006, 23:27
- Posty: 61
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 121DB '91 GLX 16 V
Aaaaa... przepraszam myslalem ze chcesz wkrecic sruby w dach... – male nieporozumienie!
Z tym ze jezeli silnik nie zamyka ci dachu to srubami pewnie tez nie zamkniesz, po przeciez dach sie zamyka na tych samych linkach czy z silnika czy ze srub.
Z tym ze jezeli silnik nie zamyka ci dachu to srubami pewnie tez nie zamkniesz, po przeciez dach sie zamyka na tych samych linkach czy z silnika czy ze srub.
- Od: 20 kwi 2006, 21:02
- Posty: 103
- Skąd: Warszawa - Mokotow
- Auto: 121 1.4i 16v & MX-5 1.6i
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość