trzęsie silnikiem słychać syczenie i tyrkocze-usterki już wyjaśnione
ines no i odebrałem samochód po regulacji luzów zaworowych i silnik nadal lekko drży i drgania przechodzą na kierownice wiec teraz już nie wiem co próbować robić dalej. Morze ty szybciej dojdziesz co powoduje drgania pozdro
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
ines – u Ciebie się nie reguluje zaworów, są hydrauliczne samoregulatory (HLA) które lubią postukiwać – ktoś kto wie jaki to dźwięk bez problemu rozpozna. Przyczyną ich stukania nie musi być ich uszkodzenie, a sławetny zaworek w pompie oleju oraz sprężyny na wałkach wydechowych – na forum znajdziesz trochę info na ten temat.
co do drgań i ubytku mocy – piszesz że uszczelka pod głowią puszcza ? jeśli tak to przy niewielkiej utracie kompresji wynikłej z uszkodzenia uszczelki pod głowicą będzie silnik telepał i nastąpi utrata mocy.
sprawdź czy pojawia się olej w zbiorniczku wyrównawczym, czy pojawia się olej w płynie chłodniczym, czy któregoś z nich ubywa.
Można się też pokusić o zmierzenie kompresji na każdym cylnidrze- koszt jest nie duży a wynik wiele powie ciekawego, ale może też spowodować palpitacje serca
nieszczelności dolotu również należy wyeliminować.
EDIT:
jeśli słychać syczenie skup się najpierw na układzie dolotowym – moze to być nawet któraś uszczelka pomiędzy kolektorem a głowicami.
co do drgań i ubytku mocy – piszesz że uszczelka pod głowią puszcza ? jeśli tak to przy niewielkiej utracie kompresji wynikłej z uszkodzenia uszczelki pod głowicą będzie silnik telepał i nastąpi utrata mocy.
sprawdź czy pojawia się olej w zbiorniczku wyrównawczym, czy pojawia się olej w płynie chłodniczym, czy któregoś z nich ubywa.
Można się też pokusić o zmierzenie kompresji na każdym cylnidrze- koszt jest nie duży a wynik wiele powie ciekawego, ale może też spowodować palpitacje serca
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
nieszczelności dolotu również należy wyeliminować.
EDIT:
jeśli słychać syczenie skup się najpierw na układzie dolotowym – moze to być nawet któraś uszczelka pomiędzy kolektorem a głowicami.
kubi2410 zwróć uwagę, że ines ma silnik 2.0 V6 i Tobie może co innego się dziać, a w jej Mazdy silniku co innego
Nie wiem czy trzeba ale jeśli Jaksa tak zrobił to znaczy, że należało to zrobić.
kierownik napisał(a):a tą od kolektora też trzeba zmieniać przy zmianie tych pod deklem? tam jest metalowa?
Nie wiem czy trzeba ale jeśli Jaksa tak zrobił to znaczy, że należało to zrobić.
oo i mamy rzeczową odpowiedź 
- Od: 2 mar 2008, 19:49
- Posty: 600
- Skąd: krakow
mimo ze nie mam V6 pod maska mam te same objawy co ines i dzieki za podpowidzenie mi co to moze byc 
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
kierownik-dzieki wielkie za poświęcenie czasu mojej madzi

no i sonda lambda na 99% nie działa-czy wie ktoś ile kosztuje i jeżeli są dwie to czy powinnam wymienić dwie czy tylko tą uszkodzoną
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 2 mar 2008, 19:49
- Posty: 600
- Skąd: krakow
ines napisał(a):powinnam wymienić dwie czy tylko tą uszkodzoną
tą uszkodzoną
kierownik-dzieki wielkie za poświęcenie czasu mojej madzi
nie ma za co – poświęcałem go Tobie, a nie autu
kubi2410 napisał(a):odebrałem samochód po regulacji luzów zaworowych
ile takie coś kosztuje?
a co do syczenia u ojca jakiś czas temu właśnie tak syczało... okazało się że pękł wężyk taki niedaleko odmy, cieniutki i to on wydawał taki dźwięk. A czy w momencie jak się dodaję gazu też syczy czy wtedy przestaje?
kierownik napisał(a):po tym co nagrałaś, to słychać go prawie jak mojego diesel'a
a swap na Z5 wchodzi w grę czy nie bardzo?
- Od: 4 paź 2007, 15:06
- Posty: 150
- Skąd: Kraków + okolice
- Auto: Toledo II 1,9TDI ARL 150km- 2001r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości