! a na forum możesz poczytać co z tego później wynika ... byłem w kilku warsztatach, które zaopatrywały się tylko w JC i każdy mechanoir twierdził że nie ma lepszych zamienników od tych z JC ... jak jest naprawdę każdy z nas wie Pierścienie TP [Teikoku] , pełen zestaw uszczelek z uszczelniaczami (TACOMA) Zrobiłem szlif gniazd oraz planowanie, acha zrobiłem jeszcze rozrząd (paski napinacz rolka i sprężynka) plus pasek do klimy i alternator.Za wszystkie części zapłaciłem około 850 zł z przesyłką w HIPOLU POLECAM (zamawiasz do 17:00 to rano następnego dnia masz na wycieraczce
) POCZYTAJ NA FORUM TEMAT PIERŚCIENIE Robiłem wszystko w BOSCHU bo ma dobrą renomę , policzyli mnie ciut więcej niż w zwyczajnym warsztacie ale chyba było warto.
Efekt -dymienie zredukowało sie do minimum, jeszcze trochę jest ale może to tylko ja widzę bo to taka moja fobia
Rada – przed zakupem części radził bym zrobić pomiar cylindrów jeśli masz progi, owale itd nie ma sensu wydawać kasę. Jeśli nie ma dramatu i silnik zdrowy a masz tylko zapieczone pierścienie to bym zrobił mały lift motora
POZDRAWIAM Hoyrac


zostawiam ją teraz pod blokiem wiec to też może być i para. Rożnica jest ogromna ... zobaczę co dalej.Silnik ma 124 tysie i poprzednik (debil) zalał minerałem ale ogólnie silnik nadawał się jeszcze na lifta z głowicą również było OK, wspomnieli tylko że dawno takiej "twardej" głowicy nie robili